.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 11:19:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Silnik Audi nie dla biednego
PostNapisane: 13.lut.2013 19:41:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
2rafal7 napisał(a):
za taki egz. musisz odpowiednio więcej zapłacić.

i w tym cały szkopuł, żeby przy zakupie juz zaoszczędzić :diabel:
Dla biednego to nie diesel tylko benzin i to nie wszystkie.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik Audi nie dla biednego
PostNapisane: 13.lut.2013 19:46:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2005 12:08:19
Posty: 252
Lokalizacja: Zabrze
Auto: A4 B5
Ja podwoiłem wartość swojego samochodu w częściach a czy to się zwróci dłuższą żywotnością to się zobaczy. Polecam autorowi tematu http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU

_________________
Audi 100 C4 2,0 E (brata :P)
Polonez Caro 92r 1,5 LPG już zezłomowany :P
Ford Ka 1997 1,3 Endura E [był] - 2000 1,3 Endura E [jest] (dziewczyny)
[url=http://a4-klub.pl/index.php?/topic/219539-all-b5-devilowe-wozidlo-30-17/]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik Audi nie dla biednego
PostNapisane: 13.lut.2013 19:57:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Mój kuzyn ma 3.0TDI w C6 i dosłownie w sobotę wypytywałem go o ten silnik. Nie powiedział złego słowa. Miał jakiś mały problem z elektorniką, ale kompletnie nie związaną z silnikiem. A tak tylko leje, robi obsługi i jeździ. Zadowolony jak jasny gwint :peace:

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik Audi nie dla biednego
PostNapisane: 13.lut.2013 20:12:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
2rafal7 napisał(a):
Jak się kupuje parcha z milionowym przebiegiem to co sie dziwić? Tak na prawde więszkość, tych, którzy narzekają na 3.0tdi, nie znają do końca przeszłości auta. To sa auta, które w De pracują w trybie on/off pedału gazu. To nie są stare klekoty, kiedy przy 200km/h wszystko charczało i pierdziało - w noych modelach ta prędkość jest kompletnie nie wyczówalna. Jedź do niemiec, sam sobie sprowadź PEWNE C6 z 3.0tdi z małym przebiegiem i nie będziesz psioczył, że szrot - oczywiście za taki egz. musisz odpowiednio więcej zapłacić.

Bo większość wyszukuje okazje na naszym otoszroto bo jest taniej niż w de :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik Audi nie dla biednego
PostNapisane: 13.lut.2013 22:04:11 
kup pan forda będziesz pan zadowolony, albo jakąś alfe przyzwoitą.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Silnik Audi nie dla biednego
PostNapisane: 13.lut.2013 23:55:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2013 15:03:18
Posty: 7
metyoo napisał(a):
Mój kuzyn ma 3.0TDI w C6 i dosłownie w sobotę wypytywałem go o ten silnik. Nie powiedział złego słowa. Miał jakiś mały problem z elektorniką, ale kompletnie nie związaną z silnikiem. A tak tylko leje, robi obsługi i jeździ. Zadowolony jak jasny gwint :peace:

Napiszesz coś więcej?
Może z którego roku jest auto i jaki ma przebieg?
Czy wymieniany miło napinacze?



2rafal7 napisał(a):
Jak się kupuje parcha z milionowym przebiegiem to co sie dziwić? Tak na prawde więszkość, tych, którzy narzekają na 3.0tdi, nie znają do końca przeszłości auta. To sa auta, które w De pracują w trybie on/off pedału gazu. To nie są stare klekoty, kiedy przy 200km/h wszystko charczało i pierdziało - w noych modelach ta prędkość jest kompletnie nie wyczówalna. Jedź do niemiec, sam sobie sprowadź PEWNE C6 z 3.0tdi z małym przebiegiem i nie będziesz psioczył, że szrot - oczywiście za taki egz. musisz odpowiednio więcej zapłacić.



Wybacz, ale lekarstwem na wszystkie bolączki nie zawsze są pieniądze. Tak, można dołożyć drugie tyle i kupić młodszy egzemplarz, który jak się orientuję został pozbawiony bolączek poprzedniego modelu.
Ja nie psioczę na awaryjność jednostek 3.0 , bo nie posiadam takiego samochodu. Natomiast boli mnie, że to większość autorów podobnych forów, zmaga się między innymi z problemem padającego rozrządu w tych silnikach. Czy mam rozumieć że biją pianę i biadolą nad mlekiem, które nikomu się nie rozlało?
Ja myślałem o przedziale wiekowym 2006/2007 bo tylko na taki mnie stać będzie. Dołożenie kolejnych pieniędzy i zakup nowszego rocznika z "ulepszonym" rozrządem nie wchodzi w grę.


Horny Devil napisał(a):
Ja podwoiłem wartość swojego samochodu w częściach a czy to się zwróci dłuższą żywotnością to się zobaczy. Polecam autorowi tematu
http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU


Owszem, podwoić wartość samochodu jest łatwo, i nie o to chodzi przecież aby wydać drugie tyle.
Inną rzeczą jest również podwoić wartość auta z 10 tys do 20 tys, a zupełnie inną z 50 tys do 100 tys.

Dzięki za link do filmu. Wyraziście wyjaśnia system konsumpcyjny stworzony przez wielkich tego świata. Udział w tym mają, jak sądzę koncerny samochodowe, w tym Audi. Spadkobiercy wielkiego Auto Union, z którego ostało się właśnie Audi.

Ciekawą rzeczą jest że w samochodach produkowanych dziś, tak rzadko psują się elementy bezpośrednio odpowiedzialne za bezpieczeństwo... księgowi wiedzą że to się nie opłaca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik Audi nie dla biednego
PostNapisane: 13.lut.2013 23:59:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
przemik napisał(a):
jarcco napisał(a):
miałem już kilka samochodów, ale nie pamiętam aby miały one aż tak wiele błędów konstrukcyjnych



Zapewne interesowałes się konkurencją... polecam wskoczyc na forum BMW i poczytac o 2,5 D i 3.0 D.



a Przemku co jest takiego w M57 co by powaliło na kolana albo zrównało się z ceną z wymianą rozrządu w 3.0?


DO autora, sam miałem podobny wybór i chciałem bardzo 3.0TDi i zawsze ale to zawsze quattro

Jak ktoś tutaj głosi tylko 1.9TDi, a ja dorzucę jeszcze 2.7BT

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik Audi nie dla biednego
PostNapisane: 14.lut.2013 08:42:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Mój kolega kupił A6 C6 3.0TDI w 2008r, zrobił 125.000km(nie jest to dużo) ale sobie bardzo auto chwalił.
Przez ten czas nie robił nic poza wymianą oleju itp...
Rok temu zmienił na A7 3.0TFSI i na razie jest zadowolony ale to już całkiem świeże auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik Audi nie dla biednego
PostNapisane: 14.lut.2013 10:49:07 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Pogadajcie z Bilo... ma takie auto od nowości... po za incydentalnym zasyfieniem klapek w kolektorze dolotowym nie narzekał. No oczywiscie nie wszystkie przypadki muszą byc opisane na forum.
Mysle ze sprawa jest bardziej zlozona niz nam sie wydaje.
Kazdy producent samochodów wie ze konkurencja czai sie za rogiem. Kazdy chce sprzedac jak najwiecej aut.
Kazdy chce miec najlepsze, najszybsze, ekonomiczne, bezpieczne etc etc.
Politycy z "komuno UE" pod dyktando ekologów wymyslają coraz bardziej ostre normy spalin, do ktorych chcąc nie chcąc muszą sie stoswac producenci aut. To dlatego coraz wiecej mocy pochodzi z osprzetu silnika, a nie z samego silnka samochodu.
Zachwycamy się 200 KM z dwulitrowego diesla... pomyslmy jakim kosztem jest to osiagniete. Wysokie cisnienie paliwa, niebotyczne normy czystosci spalin... wymusząją na inzynierach/konstruktorach... wymyslanie rozwiazan z piekła rodem.... EGRy, FAP, katy, turbosprezarki, biturbosprezarki, zaworki, klapki, wtryski piezo, wałki, fazatory, chlodniczki spalin .... kafelki, kraniki, dywaniki..
Samochody mają moc i wysoki moment i fajnie się prezentują w salonie, a ze się psują... praw fizyki nie mozna oszukac.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik Audi nie dla biednego
PostNapisane: 14.lut.2013 15:24:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2013 15:03:18
Posty: 7
Tak, ale informacje o zakupionym aucie w salonie i pokonanie nim 130tys km. niczego nowego nie wnoszą. Jak wiadomo auto "ma się trzymać" przez określony czas/przebieg. Z doświadczenia forumowiczów można "wyczytać" że problem pojawia się grubo po 200tys. km.

Więc jeśli zakupimy sobie taki samochód w salonie, to jestem przekonany że będziemy zadowoleni. Jeśli w odpowiednim momencie pchniemy go następnemu użytkownikowi, to pozostanie w nas przekonanie o niezniszczalnym pancernym silniku 3.0 ;)

Problem dotyczy tylko aut "z przebiegiem". Nie mam tu na myśli historii z mchu i paproci o samochodach, które pokonywały onegdaj po 800 tys. w dobrej kondycji. W moim przekonaniu, "solidny samochód" powinien pokonać powiedzmy do 400 tys. km bez konieczności dokonywania drogich napraw i wymiany kluczowych elementów. A jeśli montujemy rozrząd z tyłu silnika pod przykrywką jego montażu "raz na zawsze", a później ten element należy wymienić w połowie życia pojazdu... to nazywać tego nie będę...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik Audi nie dla biednego
PostNapisane: 14.lut.2013 19:48:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
A6 kuzyna jest z 2007, ale przebiegu właściwie nie wypytywałem. Wiem, że jest mega zadowolony.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik Audi nie dla biednego
PostNapisane: 14.lut.2013 22:30:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Audi dalej jest topową marką - tyle, że - tak jak w przypadku wielu innych marek - trzeba wybrać sobie model, silnik, skrzynię itp. a potem dowiedzieć się więcej z czym to sie je i czy budżet wytrzyma - czy w danej wersji trzeba wymieniać łańcuch bo sie rozciąga (3.2 FSI), czy napinacze (V6 TDI), czy czyścić nagar (FSI),chyba, że brak 100 KM nie boli ;) , czy majstrowac przy pompie oleju (2.0 TDI) itp. - oczywiście mowa o problemach wieku dziecięcego, które w Audi trwa kilka lat, a więc najlepiej szukać poliftów, albo ostatnie wersje przed zmiana modelu - te zazwyczaj w przypadku Audi są dopracowane. Zresztą każdy o tym wie ;)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: