Dymian napisał(a):
Przełączniki w środku wycierają się 10x szybciej jak w pierwszych C5 i B5. Przymierz się do tego wozu najpierw- dla mnie czar prysł, jak podotykałem. Drugi minus dla mnie, to zubożały wybór sztuk z LPG na rynku wtórnym. Chociaż taką 3.2 z Q4 bym przytulił.
Swego czasu miałem taką 2.4JTDM 210ps (Żona jeździła), przebieg ok. 210000Km przyciski w środku ok. - nie były wymieniane.
Auto ogólnie ok. trochę ciasne w środku, moja była dobrze wyposażona, Blue&Me (pakiet multimedialny, wybieranie głosowe, navi itd...)
Blacha dobra, nie koroduje, znane wady to klapy wirowe i egr (chociaż Ja nie robiłem) i górne wahacze z przodu, trzeba uważać na zamienniki ponieważ skrzypią - kupować oryginał lub regenerowane od chłopaka z forum alfaholicy, dużo wytrzymują i nie skrzypią.
To tyle, auto godne polecenia, nie psuje się zbyt często jak to miało miejsce w poprzednich modelach.