Sorki za posta pod postem... ale reanimuję wątek by oznajmić : Audi 80 B4 Q wraca do mnie
Na warsztacie czeka na obróbkę VR6 - część gratów nowych już jest, za moment będzie jeszcze więcej.
Do tej pory udało mi się zdobyć :
- rozrząd kompletny - całość
- listwa paliwowa z aliexpress - extra towar

- silnik w stanie "do remontu" - taki miał być
- przekładkę między skrzynię a silnik z VR5 do montażu wzdłużnego ze skrzynią 01A lub 01E - upolowana na alledrogo
- miskę wzdłużną i pompę oleju z Phaetona - rarytasy ! - dzięki Cowboy !!!
- drugi silnik w stanie "działa, ale ma luźny rozrząd" by był na zapas
- zapasowe zawieszenie tył do 80 Q w sedanie - wózek, amorki, wahacze...
- koło dwumasowe z VR5 - pojedzie do pełnej obróbki i zespawania na jednomasę do Radzikowskiego a potem może inne jak ruszy
- docisk + tarczę z VR5 4x4 (240mm) - do testów, na odpalenie, spasowanie itd..
- rozrusznik z VR5 - konieczny w tym setupie
Aktualnie szukam :
- pokrywa zaworów z wersji USA do VR6 - idealnie pasuje pod maskę 80
- kute tłoki w sensownej cenie
- kute korby j.w.
- EMU lub innego standalone (nie chcę VEMSa)
- turbinki, icka itd... kompletuję, kombinuję
Plany :
- na szybko jechać na przegląd - by po nim rozbebeszyć auto
- wsadzić i uruchomić silnik na standalone
- rozebrać 80 do ostatniej śrubki i na nowo pomalować - kolor żółty kanarek
- podkładać na nowych lepszych gratach całe zawieszenie / napęd itd.
Zakładam uruchomienie silnika przed zimą, rozbieranie i malowanie zimą / wiosną a wyjazd na drogę w połowie przyszłego roku.
Tyle... co dalej - czas pokaże czy mi na to wszystko czasu starczy.
Synek rośnie... nie ja to on będzie się bawił
