Megster napisał(a):
Nie wiem Zagor. To z filmu, to Allroad, można więc oczekiwać choć odrobinę większej odporności na podłoże. Zwłaszcza, że na filmie nie brnie po kolana w piachu.
Ja też się skłaniam ku stwierdzeniu, że to eko pierdolenie z tym spalaniem. 0,3 litra, to może być argument, dla kogoś, kto kupuje Fiata Tipo, a nie auto za 300kpln+. Normy spalin tak ścisnęły wszystkim jaja, że urywają cokolwiek, by się w nich zmieścić.
Ale zgodzisz się mam nadzieję ze mną, że taki tryb jazdy jest obcy człowiekowi który kupuje TDI ULTRA - to trochę takie nienaturalne zachowanie dla niemieckiego emeryta który widzi różnicę 0,3 ltr na 100km.
Jak już wyżej napisałem, nie sądzę, żeby ten napęd nie działał jak należy (nie dopiął tylnej osi w odpowiednim momencie), ale na pewno nie jest to napęd przeznaczony do pracy ciągłej w takim obciążeniu jak na filmie

- ale to trzeba mieć świadomość tego co się zamawia

W zeszłym roku wjeżdżaliśmy na dolną stację Cuprą ST 4Drive - nie było żadnych sygnałów ze strony napędu, że jest mu za ciepło

a kawałek tam z Feichten do stacji jest, i to dość ciekawy jeśli chodzi o konfigurację zakrętów i przewyższenie

, a jechać w trybie dziadkowym, też raczej nie jechaliśmy
https://goo.gl/maps/LdvC13RE4C22