.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 01:54:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: szybkie popdpytanie o silnika opel signum 1.9 cdti
PostNapisane: 09.lut.2020 06:24:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
Panowie , .. auto koledze chcę zreanimować ... obstawiam czujnik położenia wału korbowego - pokazuje mi dwa różne czujniki wału korbowego .. te z kabelkiem , i te bez kabelka .Czy ktoś przerabiał może wymianę tego czujnika , jaka to jest wersja . Czy silnik 2.0 cdti ma to samo ??


znalazłem aukcję z takim silnikiem - jest tam zdjęcie z prawej strony silnika - tak jak myślę ....to ten czujnik drugi od dołu jest tym którego szukam .

https://allegro.pl/oferta/silnik-opel-v ... 8792129315

a tutaj sam czujnik używka

https://allegro.pl/oferta/czujnik-poloz ... 8091476063

poprawcie jak się mylę .

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szybkie popdpytanie o silnika opel signum 1.9 cdti
PostNapisane: 09.lut.2020 15:38:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5242
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Po zdjęciach widzę, że chodzi o wersję 8V czyli 120KM. 2,0 cdti to już 16V.

Po konsultacji ze szwagrem (ma VC 1,9 CDTI i Zafirę) do 1,9 i 2,0 są czujniki be z kabla. Z kablem były do silników DTI. CDTI 16V (150KM) ma taki sam czujnik jak 2,0 cdti natomiast 8V 120KM (czyli taki jak ten który wskazałeś) ma inny numer i inny zakres odczytu. Podał mi numer do VC i ZB więc i do Signum podejdzie - 0 281 002 603 (taki sam jak podałeś).

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: szybkie popdpytanie o silnika opel signum 1.9 cdti
PostNapisane: 13.lut.2020 12:29:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
bloku napisał(a):
Po zdjęciach widzę, że chodzi o wersję 8V czyli 120KM. 2,0 cdti to już 16V.

Po konsultacji ze szwagrem (ma VC 1,9 CDTI i Zafirę) do 1,9 i 2,0 są czujniki be z kabla. Z kablem były do silników DTI. CDTI 16V (150KM) ma taki sam czujnik jak 2,0 cdti natomiast 8V 120KM (czyli taki jak ten który wskazałeś) ma inny numer i inny zakres odczytu. Podał mi numer do VC i ZB więc i do Signum podejdzie - 0 281 002 603 (taki sam jak podałeś).



Problem chyba się pomału "rozwiązuje" - okazało się , że umierał mu akumulator . Nie szło go naładować , a jak już się go naładowało to nawet silnik nie chciał w sumie zakręcić .. a jak już to z wielką łaską ... .Myślę , że mogla elektronika wariować z powodu niskiego napięcia zasilania , i immobiliser normalnie blokował zapłon - nie wiem czy to dobry trop . Włożyliśmy inny akumulator jakiegoś Fiama Titan - ponoć coś markowego ... cholera stał nie używany jakieś 3 miesiące - ładował się ze dwa dni z groszem na dobrym prostowniku .
Na razie auto ładnie odpala , no ale zobaczymy co pokażą następne dni .

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: