.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Grand Espace IV po 2006 roku https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=25&t=142738 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bartos [ 04.sie.2017 22:59:11 ] |
Tytuł: | Grand Espace IV po 2006 roku |
Panowie, od 18 roku życia w moim posiadaniu było zawsze jakieś AUDI. Kompletnie tego nie planowałem ale muszę kupić duży samochód który przewiezie 7 osób. Żona ma Scenica z 2000 roku i dobrze się tym jeździ w pięć osób, więc myślę kupić GRAND ESPACE po 2006 roku. Wiem że mogę zapytać na forum ESPACE co myślą o tym samochodzie, jakie plusy i minusy, ale wolę zapytać tu, osób postronnych, które może spotkały się w życiu z tym modelem. |
Autor: | ernieball [ 05.sie.2017 04:44:36 ] |
Tytuł: | Re: Grand Espace IV po 2006 roku |
Niech się Bloku wypowie, z tego co wiem to On od jakiegoś czasu użytkuje taki wóz. |
Autor: | drookash [ 05.sie.2017 08:23:04 ] |
Tytuł: | Re: Grand Espace IV po 2006 roku |
Dodam zanim się Michaś pojawi... Do Renówek oprócz tego, ze są Renówkami nie można się przyczepić ![]() Jakość OK, ale niektóre rozwiązania są zdecydowanie słabsze niż u niemieckiej konkurencji. Elektryka jest delikatna a napędy elektrycznych szyb padają jak muchy ![]() |
Autor: | bloku [ 05.sie.2017 16:06:18 ] |
Tytuł: | Re: Grand Espace IV po 2006 roku |
Cała rodzina Espace to taki high level wykonania dla Renualt. Co do E4 w drugim polifcie czyli 2007-2012 najważniejszy to silnik. To, że ma być GE to podstawa. Ja zrobiłem ten błąd, że kupiłem krótkiego - ale tu stan i historia auta przeważała. Jeśli robisz krótkie dystanse to benzyniak 2,0T - znosi lpg ale nie lubi grzebania w sofcie bo umrze dwumas. Ja polecam szukać każdego E4 z automatem. Będzie nieco wolniejszy na starcie ale elastycznością nadrabia. Jeśli diesel to tylko 2,0 dci w wersji 173KM. 120 i 150 to straszne muły i mają nieco słabsze wtryski oraz turbo. Niestety większość ma już FAP ale tego bym się nie bał. Wady: - nieszczelności w 3 świetle stopu - rozebrać i na klej do szyb a przestanie - częsta awaryjność pompki spryskiwaczy reflektorów - przepalające się gniazda żarówek kierunku przód (koszt 6 pln wkładka) - przednie zawieszenie ma delikatne końcówki układu kierowniczego - zapiekające się cięgna hamulca elektrycznego - tylne zaciski - nie ma sensu reanimować tylko kupić drugi Plusy: - przestrzeń - 7 os + bagaż spory wchodzi - zawieszenie jest mega komfortowe, auto płynie - układ kierowniczy bardzo precyzyjny a auto dość zwrotne - silnik dynamiczny (M9R 173KM czy F4R 2,0t 170KM) ale lubią paliwo zwłaszcza w mieście - skrzynia automat, dość trwała i wygodna - materiały w środku dobrej jakości (szukaj tylko Previlage lub Initiale bo wszystko inne to kibel) Ja mile wspominam to auto. Przed zakupem jechać i sprawdzić błędy w ECU (tylko CLIPem bo reszta nie odczyta błędów stałych), obejrzeć od spodu auto czy nie ma korozji a jak ma znaczy, że powypadkowe bo samo auto nie ma prawa korodować (plastik i podwójny ocynk). Jak coś wal na PW. Sporo mogę podpowiedzieć ![]() drookash napisał(a): Jakość OK, ale niektóre rozwiązania są zdecydowanie słabsze niż u niemieckiej konkurencji. Elektryka jest delikatna a napędy elektrycznych szyb padają jak muchy ![]() I tak i nie. Są słabsze ale w przypadku Espace auto nie jest składane przez francuzów a przez holendrów i jakość poskładania o niebo lepsza. Szyby w E4 tylko w przedliftach miały problem - głównie moduł sterujący. |
Autor: | bartos [ 05.sie.2017 20:49:21 ] |
Tytuł: | Re: Grand Espace IV po 2006 roku |
Jestesm zdecydowany na wersje Grand,2.0T. DCi nie wchodzi w grę, nie miałem w życiu diesla i mieć nie chce. Zastanawiało mnie czym to się różni dynamiqe (jakoś tak), inte. paris, previlage. Dziennie robię 60km. Bloku, rozglądam się po ogłoszeniach allegro itp i ... Zastanawiam się czy odpowiedzić komis koło Płocka z renowkaki. Jal co odezwę się na priv. P.s. myślałem że lift był w 2006 roku. |
Autor: | bloku [ 05.sie.2017 21:04:25 ] |
Tytuł: | Re: Grand Espace IV po 2006 roku |
Zastanów się jeszcze nad 3,5 V6. Co prawda tylko automat ale warto. Opinii jest wiele ale negatywne głównie w przedliftach do 2007. Liftów było kilka. Główny stylistyczny był w 2007. Lampy przód, tył, wnętrze, etc. MR07 3,5 V6 to juz poprawione jednostki, które są bardzo przyjazne byle nie przegrzane. Co do wersji wyposażenia to najbogatsza jest Initiale (z grubsza): - szklany dach, navi, skóra lub alkantara (mało kiedy szmaty), tylna klapa dwuczęściowa, nagłośnienie cabase, klima 4 strefowa, tempomat, grzane tyłki, dekory zewnętrzne i wewnętrzne, handsfree, czujniki zmierzchu, czujniki ciśnienia w oponach, składane automatycznie lustra, biksenon, alu 17 lub 18, PDC przód i tył, czasami DVD, fotele obrotowe i to wszystko w standardzie Niższa jest Previlage (taką miałem): - navi, cabase, stołki na szmacie bez grzania, navi, tempomat, ksenon, tempomat, czujniki deszczu, zmierzchu w oponach, koła 17tki, PDC tył, lustra składane manualnie Niżej jest Dynamiqe, która ma podstawy ale nie ma ksenonu, PDC, często brak NAVI, zwykłe audio a nie cabase...etc Ogólnie czasami kupić 2007 ale Initiale niż 2009 w wersji Dynamiqe. 2,0T pamietaj, że maks 200KM potem siadają korby i dwumas. Podczas sprawdzania auta patrz co ile km były wymiany olei - jak co 30kkm to odpuść - tak głównie mają auta z Niemiec, Szwajcarii czy Belgii. Typowe z Francji mają co 15kkm serwis olejowy i często są to Initiale. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |