Temacik jest luźny bo mi fala radości nie opada

Będzie w teraz my jak już zacznę jakieś prace przy niej.
80 to faktycznie przepaść do S6 ale daje 3 x więcej frajdy

25 letnie skapciałe auto pali od cyka, mruczy ślicznie i jeszcze bardziej komfortowe od S6 na 19" się okazuje.
Co do klatki - wiele czytałem wypowiedzi i każdy co innego smaruje. Niby to nie zmiana a doposażenie, jak pasy zaczepione na klatce to już źle, jak w ori miejsca czy do podłogi to OK.
Na jutro umówiłem się z jednym kumatym kolesiem co w KJS śmiga a i tym autem po publicznych jeździ czasami.
Większym problemem może być wydech. Jak noorec to obchodzi ?
Przemik... wyrosło pod Szamotułami - szybka decyzja i kupiona tak jak jest - bez ręcznego ale z przeglądem

Gazik działa OK, lekko zmęczona w środku nawet jak na 80 ale do kościoła jeździć nie będzie.
Bloku ty się na tym znasz... jak to jest z tymi homologacjami ? Do czego ta karta auta rajdowego ? Nie potrzebne FIA ale coś innego na klatkę, że zapewnia bezpieczeństwo i nie pokaleczy. Przeglądałem oferty różnych firm zajmujących się tym profesjonalnie - okolice 4000-4500PLN trzeba wysupłać do B4 i autko w sumie do karoserii rozebrać.
Koszta końcowe 1.8T czy VR6T są baardzo podobne. Najczęściej VR6 jest tańszy w zakupie lecz droższy w zakuciu 4 vs 6 garów. Potencjał startowy 1.8 vs 2.8 na korzyść 2.8. Sama pancerność silnika mniej więcej ta sama. Do VR6 idzie przekładka pod dzwon skrzyni z VR5 z passata czy Touarega i każda w sumie skrzynia Q w manualu wzdłużnie wchodzi. Sprzęgło z 3.0TDI z A6C7 wytrzyma jakiś czas. 400 z 1.8T to wiele cięższa droga niż 400 z VR6. Zresztą cowboyowe VR6 pod 650 sięga.