To A3 silnik pewnie przekładany.
Więc tak dzisiaj trochę powalczyliśmy.
Spalanie na postoju chwilowe auto pokazuje różnie raz 9L raz 0,6L raz 5L ... wydaje mi się że tak jak się auto zatrzyma z danym spalaniem tak pokazuje i już się nie zmienia.
Bipy na rozgrzanym na jałowym
http://vaglog.com/log-023_I4Bl3.htmlTutaj kanał 13 i 23 odpalanie na zimnym pod pracą auto kręciło ok 5-7 sec zanim odpaliło
jak widać na kanale 13 pozycja 3 poza zakresem cały czas auto kulało jakby na jeden cylinder i pracowało kiepsko a w dodatku kopciło i śmierdziało ropą okrutnie.
http://vaglog.com/log-013_023_fE9uzsD.htmlTutaj log dynamiczny z doładowania widać ze auto do ok 2,5K RPM nie osiąga zadanego doładowania po czym ma strzał.
http://vaglog.com/log-011_003_001_eAaXf.htmlCo dziisja zrobiliśmy:
Podnieśliśmy auto na podnośniku. Walnięta jest złączka elastyczna. Turbo faktycznie wygląda na robione bo jest świerze jakby niedawno zakładane.
Sprawdziliśmy pompką podciśnieniową szczelność gruszki. Trzyma podciśnienie. Sztanga chodzi bez przycinania i dochodzi do odbojnika bez problemu. Przejechaliśmy się z zaciągniętą geometrią na max. Nic to nie dało. Podmieniliśmy Map sensor ale nie z tym nr co potrzebowałem i chyba z 2,5TDi był. Ale auto zachwowywało się inaczej ciągnęło różniej z dołu i było bardziej elastyczne.
Ogólnie moim zdaniem auto ma mega laga jak się jedzie na ok 2,5K rpm odpuści się gaz na 2 sec całkie po czym wciskam i musze czekać ok 2-3 sec zanim pociągnie doładowanie.
kolejna sprawa już na fajrant. Auto stało sobie odpalone. Staliśmy za samochodem nagle taki basowy odgłos z tłumika ustał jakby zminiła się geometria w turbinie Wydech zrobił się Cichszy tak jakby bardziej szumiał i auto zaczeł kopcic. Zrobiło tak 2x
Edit: Dzisiaj rano auto odpaliło na strzał a popołudniu w temp. ok 20 stopni znowu będzie kręcić z 10 sec zanim łapnie. dodam że cholernie rano telepotało pod maską pewnie dwumas. Czy on też może mieć na to wpływ ?
Przemik mogę prosić o dobą rade albo czego szukać co sprawdzić