Dzięki za zainteresowanie, Leo. Wkleję to, co napisałem na forum Sharana.
Włożyłem kiedyś manetkę do tempomatu:
(tylko z przełącznikiem on-off, reszta guzików miała być na kierownicy).
Wczoraj dopiero założyłem kierownicę multifunkcyjną, okablowałem zgodnie z danymi na forum Passata (
https://forum.vw-passat.pl/topic/42014- ... otoporada/) dla modułu 451 (ten sam wątek, str. 4 -
).
Wybrałem ten wariant, bo mam MFA i dogadującą się z nim nawigację MFD wer. D.
Korzystałem też ze schematu multikiery z Passka 2002 r. - w załączniku poniżej.
Całe okablowanie mam zgodne z tym schematem, wszystko sprawdzone pierdylion razy.
I guzik - nie potrafię się stabilnie połączyć VAGiem z modułem kierownicy, pokazuje mi kodowanie 00118, ale nie potrafię go przy tym niestabilnym połączeniu zmienić. W efekcie kierownica jest ciemna, nie działają żadne przyciski, klakson milczy.
Tempomat zaświeca kontrolkę na zegarach (nie testowałem jeszcze, czy działa podczas jazdy).
Teraz znalazłem to:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic ... ml#8213166Tu
Tarki666 pisze, że do modułu 451 dodał dodatkowe kabelki. Czyli w efekcie osiągnął schemat odpowiedni dla 452:
Nic już z tego nie rozumiem... A CAN to dla mnie jedna liga za wysoko.
Od biedy mam w zasięgu klasyczną manetkę i mogę ją spróbować, ale bez sensu takie dublowanie przycisków.