.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[all] Wielowahacz - test https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=25&t=146027 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Zarathustra [ 23.sie.2018 23:51:17 ] |
Tytuł: | [all] Wielowahacz - test |
Hej wklejam linka do ciekawego testu wahaczy do naszych audiczek |
Autor: | Zagor [ 24.sie.2018 06:43:12 ] |
Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test |
Widziałem, jakoś mi się przypałętał na YT - szczerze - gów… nie test - komuś kiedyś pękło ucho od strony sanek, albo pękł sam wahacz? Moim zdaniem, trzeba było zrobić ten test inaczej. 1 próba siły zrywającej silentblock od strony sanek 2 próba siły która powoduje wyjęcie sworznia A nie gięcie pustego oczka od silentblock'a i próby złamania/pęknięcia wahacza |
Autor: | metyoo [ 24.sie.2018 06:59:09 ] |
Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test |
to prawda, średnio miarodajny test.... |
Autor: | Zarathustra [ 24.sie.2018 21:42:44 ] |
Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test |
ale przynajmniej pokazuje z jakiego materiału zrobione są te za 200 zł i te za 500 zł, no i jak/jakie są montowane panewki... |
Autor: | Zagor [ 25.sie.2018 08:43:17 ] |
Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test |
Pokazuje to co każdy kto montował choć raz MaxGear, czy inne g....o wie, że to g...o i można założyć na 5 tys km, a jak chce się jeździć to się zakłada Lemfordera - choć i MeyleHD też daje radę Co do materiału - przecież to nie jest tak, że chinol może to zrobić z plasteliny, albo modeliny (bo to twardsze ) - są na to normy i tyle, materiał z grubsza jest ten sam - choć ten jeden co go chcieli na pół pęknąć się jakoś dziwnie "ciągnął" jakby było tam za dużo kału a mało czuku Ważniejsze moim zdaniem jest zaprasowanie silentblocków, ilość czuku w gumie z której są wykonane, i siła powodująca wypięcie sworznia - reszta, to tak naprawdę jak pisałem wyżej - taki test trochę bez sensu bo nie testuje elementu poddanego testowi w kluczowych dla niego punktach, trochę tak jakbyś testował rower do trialu na chopkach i jednym z parametrów testów byłoby pęknięcie dolnej rury |
Autor: | hubos21 [ 25.sie.2018 09:37:44 ] |
Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test |
Aluminium jest twarde ale kruche więc ten z ASO rozpadł się prawidłowo, koledze kiedyś w A8 złamał się wahacz MOOGa |
Autor: | Zagor [ 25.sie.2018 10:02:36 ] |
Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test |
hubos21 napisał(a): Aluminium jest twarde ale kruche więc ten z ASO rozpadł się prawidłowo, koledze kiedyś w A8 złamał się wahacz MOOGa Dokładnie - dlatego napisałem, że ten drugi się ciągnął trochę W trakcie jazdy - dziura, krawężnik? czy po prostu sobie jechał i "pstryk" i po wahaczu?? |
Autor: | hubos21 [ 25.sie.2018 11:06:03 ] |
Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test |
Na szczęście na parkingu, akurat żona wycofywała i miała koła skręcone pękł od razu za gniazdem sworznia, dziwna spraw ale musiał już wcześniej dostać |
Autor: | Gustav [ 25.sie.2018 16:13:18 ] |
Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test |
Miałem mooga w C4, nie polecam. |
Autor: | mariuszj0808 [ 25.sie.2018 23:32:19 ] |
Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test |
A ja się ostatnio dowiedziałem z jednego z jego filmików ,że e39 3.0d ma jakiś filtr paliwa pod spodem auta . |
Autor: | 2rafal7 [ 26.sie.2018 10:14:37 ] |
Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test |
Prawda jest taka, że ten test jest gówno warty. Znam parę przypadków gdzie poczciwy MS robił po 40-50tkm, a Lemforder siadał przy 60tkm. W większości to są już stare auta, więc mało kto bedzie ładował lema za 1500zł + robota, gdzie kupi MS za 400zł i nawet niech zrobi te 30tkm to i tak się lepiej kalkuluje, masa ludzi śmiga na MSach i sobie chwalą, a prawda jest taka, że te marki "premium", czyli lem, TRW itp ostatnio mocno walą w chuya z jakością, znajomy z hurtowni ostatnio mi mówił, że np. mają masę reklamacji amorów sachsa, bo cieknie z nich jak z nastolatki. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |