Widzę, że temat ruszył...no i dobrze
Dziś już jest 2 kwietnia, więc przejdźmy do konkretów
Tak jak pisałem - temat zupełnie luźny, żadnego napalania się itp. Może to chwilowa zajawka a może coś z tego wyjdzie. Zawsze mi się widział taki W124, ale jakoś nigdy się układało by kupić.
Najbardziej leży mi Coupe lub limo. Najfajniejsze kombi lat 90. już mam
124T nawet mi się podoba, ale nie na tyle bym chciał je kupić.
mały v8 napisał(a):
No gdzie 124 , jak wsiowy taryfiarz
. Masz tu CL-a za dwie dychy
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... BOIdL.html?
Teraz jest na nie optymalna cena, i takiego warto trzymać, przyjemność z jazdy jest, i ludzie się obejrzą .
Ciekawa propozycja, nie powiem. Szczerze, to zapomniałem że w ogóle takie były, ostatni raz chyba widziałem pod koniec lat 90. takiego
Ciekawe jak z częściami do tego. Cena co najmniej zastanawia, bo jest niska jak na takie auto.
A co do 124 i wsiowego taryfiarza...czemu nie. Auto przemytnika ze wschodu już mam, sutenera również to i taksówka się przyda
enduroboy napisał(a):
Ksiazke moge napisac.
Wpadaj do mnie na piwo to sobie pomacasz pojezdzisz leniuchem.
Poznasz slabe miejsca i punkty w,s,c 124
Ja bede saczyl chmiel i odpowadal na twoje pytania.
A i pokaze ci czego i gdzie szukac.
Jakbccesz to nr ci na p.w. moge podac
Edit. Swojego rok szukalem a idealny nie jest
Chętnie posłucham jak już będę na tak
j@cek napisał(a):
Cześć Mario, jak wiesz jestem na etapie kupna C 124 lub T/kombi/ 124. Sedan trochę taksowkarski no chyba, ze E 500 lub 500 E.
Jeśli chodzi o silnik wg mnie 320 lub 220 tylko na elektronicznym wtrysku. Nie było C 280 A szkoda bo warto 280 kombi kupić. Fajny silnik.
Silniki: 2.3, 2.0, 3.0 180 km oraz 3.0 24v mają wtrysk mechaniczny.
Według mnie najlepiej blacharsko wyglada C 124 z 1991-1993. Czyli buda 124 ale nie E klasa /94-96/ lecz już z silnikiem 3.2 lub 2.2.
Można również rozejrzeć się za 124 Coupe w E klasie. Ładniejszy przód i kilka dodatkowych ekstraktów.
124 blacharsko wyglada gorzej niż C4 Ale Tak jak Ci mówiłem " kolekcjonersko" Mercedes a szczególnie w wersji coupe przewyższa Audi C4/S6
Bardzo fajny pomysł z tym C 124 co do ceny wg. mnie od 25 tyś w górę...co do kombi można od 18-20 tyś kupić silnikami 2.8 lub 3.2.
Zwróć uwagę na wiązka, podłogę, progi oraz stan tylnego zawieszenia bo jest drogie w naprawie.
Komfort i filing klasyka dużo lepszy niz w C4, skrzynia automatyczna zdecydowanie lepsza, silniki R6 mniej awaryjne jak w C4.Środek zdecydowanie na plus dla Audi.
Ja szukam C 124 2.2 lub 3.2
Pozdrawiam bardzo ciężko coś znaleźć...ostatnio był ładny na Wawrze 124 Coupe 3.2 i został sprzedany za około 30 tyś PLN rok 94
J@cek, to czy coś jest klasykiem czy nie to już mnie nie obchodzi. Mam swoje S6tki, lubię je i zamierzam dalej mieć. Temat postrzegania czy coś jest klasykiem czy nie zostawmy z boku.
Co do silnika, oczywiście wiem że te z elektronicznym wtryskiem mniej problemowe. Ale jak coś to będę patrzył na stan ogólny. LPG nie będzie, przebiegi znikome więc jeśli nawet mechaniczny wtrysk będzie działał poprawnie to takiego MB też chętnie przygarnę.
Na polskie ogłoszenia w ogóle nie patrzę. W rachubę wchodzą tylko Niemcy i Szwajcaria.
enduroboy napisał(a):
Po pierwsze nie sugeruj sie rocznikiem.
Jak ktos dba to rudej jest malo, wcale nigdy nie bedzie.
Na naszym rynku jest taki mix ze mozna oszalec.
Jezeli masz naprawde duzy budzet szukaj cabrio u niemca hiszpana.
Jezeli szukasz tylko w kraju to waleriana na poczatek i duzy dystans co do zakupu.
To sa auta gdzie bardzo latwo ukryc wady.
Spodziewaj sie ulepow i bajkopisarzy.
W124 kupuje sie stanem a nie rocznikiem i czasem lepiej kupic bieda edyszyn niz zajechane 3.2 z gruzem pod lakierem.
Nie sugeruj sie cena!!!!!!
Jak pisalem wczesniej masz czas i chec zajedzaj do mnie pokaze ci na swoim kombi gdzie i czego szukac a przede wszystkim na co nie dac sie nabrac przy zakupie.
Samych miejsc gdzie sie moze wlewac woda do srodka jest ze 30.
Szyba do coupe tylna kosztuje worek dukatow a znalezc auto bez rozklejonej ciezko.
Generalnie w124 i eklase 124 mozna przekladac p&p wiec latwo nabrac sie na skladanego z 15tu.
Kazda czesc kupisz nowke w aso tylko cena.....
Przyklad.
Ramie wycieraczki reflektora 515zl
Plus pioro 420zl
Silniczek 1100zl
Sa uzywki ale tez cenia ludzie.
Tez szukalem mocnej benzyny a kupilem diesla.
Jak wyżej, krajowe za bardzo mnie nie interesują. Rozstrzał cenowy gigantyczny, dlatego zapytałem. Z tego co widzę po rynku niemieckim są ogłoszenia w cenach 2500-4000€ i spośród tego już można coś wybrać, są auta które przynajmniej rokują.