.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

szybkie popdpytanie o silnika opel signum 1.9 cdti
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=25&t=148797
Strona 1 z 1

Autor:  Luki147 [ 09.lut.2020 06:24:00 ]
Tytuł:  szybkie popdpytanie o silnika opel signum 1.9 cdti

Panowie , .. auto koledze chcę zreanimować ... obstawiam czujnik położenia wału korbowego - pokazuje mi dwa różne czujniki wału korbowego .. te z kabelkiem , i te bez kabelka .Czy ktoś przerabiał może wymianę tego czujnika , jaka to jest wersja . Czy silnik 2.0 cdti ma to samo ??


znalazłem aukcję z takim silnikiem - jest tam zdjęcie z prawej strony silnika - tak jak myślę ....to ten czujnik drugi od dołu jest tym którego szukam .

https://allegro.pl/oferta/silnik-opel-v ... 8792129315

a tutaj sam czujnik używka

https://allegro.pl/oferta/czujnik-poloz ... 8091476063

poprawcie jak się mylę .

Autor:  bloku [ 09.lut.2020 15:38:28 ]
Tytuł:  Re: szybkie popdpytanie o silnika opel signum 1.9 cdti

Po zdjęciach widzę, że chodzi o wersję 8V czyli 120KM. 2,0 cdti to już 16V.

Po konsultacji ze szwagrem (ma VC 1,9 CDTI i Zafirę) do 1,9 i 2,0 są czujniki be z kabla. Z kablem były do silników DTI. CDTI 16V (150KM) ma taki sam czujnik jak 2,0 cdti natomiast 8V 120KM (czyli taki jak ten który wskazałeś) ma inny numer i inny zakres odczytu. Podał mi numer do VC i ZB więc i do Signum podejdzie - 0 281 002 603 (taki sam jak podałeś).

Autor:  Luki147 [ 13.lut.2020 12:29:55 ]
Tytuł:  Re: szybkie popdpytanie o silnika opel signum 1.9 cdti

bloku napisał(a):
Po zdjęciach widzę, że chodzi o wersję 8V czyli 120KM. 2,0 cdti to już 16V.

Po konsultacji ze szwagrem (ma VC 1,9 CDTI i Zafirę) do 1,9 i 2,0 są czujniki be z kabla. Z kablem były do silników DTI. CDTI 16V (150KM) ma taki sam czujnik jak 2,0 cdti natomiast 8V 120KM (czyli taki jak ten który wskazałeś) ma inny numer i inny zakres odczytu. Podał mi numer do VC i ZB więc i do Signum podejdzie - 0 281 002 603 (taki sam jak podałeś).



Problem chyba się pomału "rozwiązuje" - okazało się , że umierał mu akumulator . Nie szło go naładować , a jak już się go naładowało to nawet silnik nie chciał w sumie zakręcić .. a jak już to z wielką łaską ... .Myślę , że mogla elektronika wariować z powodu niskiego napięcia zasilania , i immobiliser normalnie blokował zapłon - nie wiem czy to dobry trop . Włożyliśmy inny akumulator jakiegoś Fiama Titan - ponoć coś markowego ... cholera stał nie używany jakieś 3 miesiące - ładował się ze dwa dni z groszem na dobrym prostowniku .
Na razie auto ładnie odpala , no ale zobaczymy co pokażą następne dni .

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/