.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lut.2025 05:04:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 23:51:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 19:31:59
Posty: 327
Lokalizacja: Jarosław
Dahlback współpracuje z mtm, to prawda. Ale przy poważniejszych dłubnięciach używają własnych sprawdzonych patentów i - o ile sie nie mylę - dotyczy to również oprogramowania, które w takich przypadkach ma zdecydowanie mniej wspólnego z mtm. Dahlback oferuje do RS4 np w wersji nr 7: 625 KM i 740 Nm (czego nie ma w oficjalnej ofercie mtm), ale cena to KOSZMAR: ponad 200.000 PLN.
Moim zdaniem optymalny tuning to wersja nr 3: 470 KM i 575 Nm. Cena ok. 30000 PLN (drugi poziom przeprogramowania chipa, nowy wydech, katy i sportowy filtr powietrza). No i trzeba zmienić hamulce conajmniej na GTR System 380 na 32 sześciotłoczkowe (koszt ok. 6000 PLN), ale to ostatnie zrobię w ciągu najbliższych 2 tygodni. Te fabryczne 360 są naprawdę super, ale ostatnio trochę je przegotowałem, a poza tym i tak klocki są do wymiany (może tarcze też?) więc raz kozie śmierć.

_________________
RS4 Unichip
Liczy się tylko czas na 1/4 mili


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2002 06:19:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
OZu słuchaj, DBR (Dahlbäck Racing) jest bardzo drogi, są świetni,
ale za to co oferują biorą zwyczajnie za dużo, to dla głupich szwedów,
siędzę od jakiegoś czasu na szedzkim forum tuningowym i trochę
się naczytałem. Zwyczajnie do tych 470KM to już niedużo ci brakuje :oko:
i koszt tego napewno jest niższy. Moja rada pogadaj z panem Koraszewskim, gość na pewno nie robił jeszcze żadnego RSa, ale
podejrzewam, że robił 2.7T, a tu dużej różnicy nie ma:
poza większymi kolektorami dolotowym, wydechowym, turbinami,
no i wzmocnionymi blokami.... jeszcze jest wiele innych....

DBR żeruje na tym że jak Szwed kupił sobie furexa za 700 000 SEK
to dla niego będzie niewiele dać te dodatkowe 100 000 SEK....
a ta wersja 625KM to jest wersja extreme... i sam DBR przyznaje, że to
na tor i do wyścigów.

MORAŁ: W Szwecji jest prawie wszystko zwyczajnie OVERPRICED....chyba specjalnie, żeby sobie szwed mógł lepiej czuć jak pojedzie na wakacje i powie sobie: Ale tu taniocha!

CHORY KRAJ, ale chyba wiem dlaczego: Sa Zapatrzenie w USA.

Punkt Slut. 8)

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2002 08:59:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 19:31:59
Posty: 327
Lokalizacja: Jarosław
To teraz po takim tekście jesteś już w kartotece szwedeskoj służboj specjalnoj i CIA, czyli centrum inicjacji autodestrukcji (ja to już dawno tam jestem, jak zresztą połowa Polaków) :-D :-D :-D Będę Cię unikał :)20

_________________
RS4 Unichip
Liczy się tylko czas na 1/4 mili


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2002 11:02:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2002 22:12:00
Posty: 77
Troche pozno wchodze to tego posta ale moze jszcze go ktos sledzi,
Pomykam RS2 om 400PS, jeszcze zanim wyjechal z fabryki byl przebudowany przez MTM na ok 380PS. To prawda, ze MTM ma specyficzne krzywe momentu. U mnie w okolicach 3500 to dzieja sie cuda na tym komputerzez z MTM (teraz mam troche inny od Koraszewskiego, taki wlasnie o innej krzywej bardziej nadajacej sie do jazdyw zime). Jak depne i jest troszke slisko to in 3 biegu moze mnie postawic w poprzek. Frajda zajebista jak jest sucho , jak jest mokro Trzeba uwazac. MTM jest bardzo drogi jak i wszyscy autoryzowani przez MTM (np Pan Chrapusta z Bielska Bialej). DBR to dobrzy spece ale slono licza. ja osobiscie mam tylko zaufanie i lubie ceny u Koraszewskiego. Gosc rozebral kilka RS2 na czesci, ma stale kontakty z Audi Motor Sport, sam sciga sie na S2, teraz buduje ekstremalnego UR-Quattro. Jak mozna to porownac do kolesia ktory wlutowywuje chipy????!!!! GIVE ME A BREAK!!!!! ECU w silnikach to zmienilo diametralnie metody i poglady na tunning. Kiedys to byla prawdziwa robota w silnikach, gaznikach, ukladach dolotowych i wylotowych. Polecam lekturke strony internetowej lub katalog (lepsze) z takiej firmy ktora sie specjalizuje w tuningu (przez duze T) silnikow Forda (inne tez robi) w UK. Firma nazywa sie Burton Power. ci kolecie od ok 30 lat przebudowuja silniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2002 12:06:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
OZ napisał(a):
Moim zdaniem optymalny tuning to wersja nr 3: 470 KM i 575 Nm. Cena ok. 30000 PLN (drugi poziom przeprogramowania chipa, nowy wydech, katy i sportowy filtr powietrza).


Teraz zobaczmy ile kosztują do tego części a ile usługa:

Układ wydechowy - 1000USD
Sportowy katalizator - 200USD x 2
Filtr powietrza - 45 USD.

Razem to wychodzi jakieś 1445 USD.

Od tych cen, Dahlback ma na pewno zniżki. Powiedzmy że 30%. 1445USD - 30% = ok. 1000USD, czyli 4000zł.

Wycgodzi zatem że w tej modyfikacji 4000zł to części a 26.000zł to USŁUGA (w usługę wliczam też przeprogramowanie chipa).

ALE K%RWA TANIO. LOL

PS. Dla porównania, za przeprogramowanie chipa w A4, które zajmuje dokładnie tyle samo czasu na każdym etapie, DR bierze 1000USD.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2002 12:39:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 19:31:59
Posty: 327
Lokalizacja: Jarosław
To prawda (chociaż wydech kosztuje trochę więcej) i dlatego należy im SERDECZNIE PPPPPPODZIĘKOWAĆ za niezwykle tanią usługę. Ech, te Szwedy, dobrze kombinują ale to samo można realnie zrobić za połowę ceny i to chyba nawet w Polsce.

_________________
RS4 Unichip
Liczy się tylko czas na 1/4 mili


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2002 12:46:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
tylko ciekaw jestem jak w polsce mają zamiar mi skroić chipa do mojego
somochodzika...skoro nie ma hamowni na 4x4..(wiem o tej we wrocławiu, więc mi nie szczekać tu od razu).....a do tego jest ona wydajemiesie niezbędna

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2002 08:58:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2001 01:00:00
Posty: 1968
Lokalizacja: Poznan
Mój znajomy, ktory mieszka w Lwówku ma tunowanego przez MTM audi A6 model '94 - '97 C4........niestety nie wiem co ma pod maską :-(
bo ostatnim razem widzialem go na poczatku wakacji letnich rok temu, a wtedy dopiero zaczynalem sie interesowac tuningiem.
ogolnie autko jest fajnie zrobione (lakier rs-blau) i z tego co wiem to raczej sprowadzone z Rzeszy....wiem tez ze jezdzi na felach Avus'a wzor "eska" a pozatym prawie nic :-( :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2002 13:49:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
OZ napisał(a):
Ech, te Szwedy, dobrze kombinują ale to samo można realnie zrobić za połowę ceny i to chyba nawet w Polsce.


No pewnie- wal do Koraszewskiego - on ci zrobi co bedziesz chciał..... A ceny słowiańskie rzekłbym nawet :D

_________________
Proud memeber of VTG Team


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: