.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 12:06:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 TDi pytanie techniczne..
PostNapisane: 23.maja.2002 09:12:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich. Kolejne pytanka z serji trudnych :) do użytkowników B4 TDi:

1. przy na maxa rozgrzanym silniku (lato w korku) jaka ma być max. temperatura silnika ?
2. czy montaż obrotki wiąże się z dożuceniem dodatkowej elektroniki czy wystarczy tylko sam obrotomierz ?

[/b]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2002 09:46:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
co prawda nie mialem nigdy zbyt wiele stycznosci z TDi ale wydaje mi sie ze temp. cieczy chlodzacej nie powinna przekraczac 100 stopni C , mialem taki problem u siebie w 100-ce , temp dochodzil do 110 stopni , i wtedy zaczynal palic strasznie olej ... poza tym uszczelka pod glowica dlugo nie wytrzyma przy przegrzewajacym sie silniku.
natomist co do obrotomierza , to niestety nie orientuje sie , jedynie wiem ze w silnikach benzynowych wystarczylo przelozyc sam zegar w liczniku i to dzialalo

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: temp w b4
PostNapisane: 23.maja.2002 22:11:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2002 23:26:45
Posty: 272
Lokalizacja: Oświęcim
u mnie w b5 jest cały czas 90 stopni a ponieważ nie było w tych silnikach rewolucyjnych zmian to raczej yle powinno być - nawet citroenowski diesel 1,9 ma taką samą temperaturę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2002 22:30:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
a u mnie trzyma pod 90 a w korkach 90

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2002 00:15:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2002 00:00:00
Posty: 608
Lokalizacja: Poznań
Ups, czyli jednak musze dzialac z ta chlodnica bo u mnie w korku dochodzi do 100 i olej wtedy pali - az wstyd wtedy ruszac.
Pozdrowko MJ

_________________
MARCIN MJ
AUDI KLUB
AUDI COUPE 2,3 20V
SUZUKI BANDIT 600


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2002 07:07:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Bilu napisał(a):
a u mnie trzyma pod 90 a w korkach 90


A widzicie u mnie temp. w korku z włączoną klima (cały czas kręcą wentylatory) jesy ok 89C natomiast jak wyłącze klime to dochodzi tak do 97C i to jest prawie wskazówka w pionie. Zgodził bym się z wami ale kupiłem sobie ksiązkę typu "Naprawa Audi 80..." i w niej jest napisane z tego co się nie myle że wentylatory załączają się od 87C-107C (ale się upewnie i podam szczegółowe dane, a jeszcze jest coś o drugim biegu). Powiedzcie mi dlaczego bez klimy on poprostu nie może załączyć wentylatorów wcześniej i też schładzać silnika do 90C?!?!??!....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2002 09:00:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
a i jeszcze jedno. Kiedyś zacząłem obserwować ją na parkingu z wyłączoną klimą to jest tak że jest tam sobie te 97 stopni C kręcą się wentylatory po czym się wyłączają !! i za jakiś czas (wskazówka niby rusza się na ok 98 stopni C) wentylatory się znów załączają. Czyli niby wszystko jest w porządku tylko czemu to się dzieje przy 97-98 stopniach temp. a nie tak jak z klimą ok 89-90 stopniach C.

PS. acha czy wasze klekoty (czyt. TDi :) ) też się dosyć długo nagrzewają. Jak wymieniałem płyny to do załączenia wentylatorów na postoju stała chyba z 30 min. :) ????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2002 21:38:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
moj "klekot" tez dlugo sie rozgrzewa

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2002 10:11:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Bilu napisał(a):
moj "klekot" tez dlugo sie rozgrzewa


A powiedz mi jeszcze po czym poznajesz (jeźeli wogóle ?? :) )kiedy wentylatory biegają na pierwszym a kiedy na drugim biegu ??. I mniej więcej od jakie temperatury się załączają. Czy u Ciebie zawsze chodzą razem czy zależne to jest od "biegu"... ??????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2002 16:16:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
nigdy nie zwrocilem na to uwagi bo nie bylo z tym zadnego problemu
moze nawet nigdy sie zalaczyl??????
sprawdze to jak doprowadze furke do ladu bo w sumie zaczelo mnie to interesowac.......

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2002 19:22:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2002 00:00:00
Posty: 608
Lokalizacja: Poznań
Co do tych temperatur i czyszczenia chlodnicy to jutro to robie wiec zdam relacje czy cos sie zmienia/zmieni czy przestanie palic olej jak sie zgrzeje i wogole.
Pozdrawiam MJ

_________________
MARCIN MJ
AUDI KLUB
AUDI COUPE 2,3 20V
SUZUKI BANDIT 600


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: