.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 00:35:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: sterowanie nawiewem w climatronic
PostNapisane: 26.maja.2002 19:55:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 20:41:14
Posty: 139
Lokalizacja: Kluczbork
szukam mądrego, bo zgłupiałem.
Nie działa mi nadmuch na szybę i na nogi, myslałem że to filtr p.pyłkowy ale nie. Zastanawiam się czy nie nawalił mi czasem sterownik a może jakeś inne chu...stwo! może ktoś to miał i mi podpowie, a może wymontować sterownik z konsoli i jakoś sprawdzić elektronicznie jego funkcje, dodaję, ze miałem włamanie - ukradli mi radio i może w trakcie tej zbrodni coś uszkodzili.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2002 22:56:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2002 23:26:45
Posty: 272
Lokalizacja: Oświęcim
ratuje cię przetestowanie sterownika na VAG-u, albo serwis albo kup sobie interfejs i program do pc-ta - sprawdzisz nim wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2002 11:58:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
proponuje sprawdzic wszystkie kable w okolicy gdzie bylo radio , najprawdopodobniej ktorys z kabli zostal uszkodzony , albo najzwyczajniej w swiecie wyskoczyla wtyczka od sterownika climatronica

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2002 11:19:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2002 14:12:13
Posty: 159
Lokalizacja: Mikołów - Śląsk
:) dokładnie, sprawdź sobie kable i wyświetlacz, czsami szwankują pewne funkcje mi np. nie dzaiałała temp. zawsze była na max. HI, po zmianie wszystko jest OK. zrób sobie najpierw test jak Hansik mowi. Pozdrowionka.

_________________
------LUCA------
już nie A4 Avant ale - A3 Dieselek
AUDI KLUB POLSKA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2002 20:07:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 20:41:14
Posty: 139
Lokalizacja: Kluczbork
ok. jeszcze nie wyciągałem ale spróbuję, mam jeszcze jedno pytanie zanim to rozpieprzę czy do sterownika dochodzi jakieś podciśnienie? Ponieważ zdarza się często w czasie jazdy, że zaczyna strasznie piszczeć /podobnie do mokrego paska klinowego w niektórych autach/. Rozbierałem już i smarowałem silnik nawiewu, więc to nie to a pisk dochodzi właśnie z kokpitu z za sterownika, kiedy wyłączam minusem ustaje, kiedy włączam spowrotem jest o.k. przez jakiś czas i znowu gwizd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2002 21:44:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Miałem podobny kłopot ze sterowaniem - ale na środkowe nawiewy. Problem u mnie wywodził się z przepalonego silniczka elektrycznego - siłownika otwierającego klapy. Elektromechanik sprawdził to wymieniając silniczki pomiędzy sterowaniami. Moze u Ciebie jest podobna przyczyna. A co do sterowania ciśnieniem - to najprawdopodobniej do tego siłowniczka dochodzi wężyk- na pewno go zobaczysz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2002 22:34:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 20:41:14
Posty: 139
Lokalizacja: Kluczbork
czy umiesz dokładnie określić gdzie znajdują się te silniczki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2002 22:49:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Nie potrafię tego dokładnie określić, ale mój mechanik dużo misiał rozebrać w konsloi praedniej i sporo się naklął aby tam dojść. Potem zamienił silniczek z drugim bedącym w komorze silnika - ten znajduje się przy wejściu gorącej wody do nagrzewnicy - tego łatwo namierzysz- u mnie jest pod plastikową osłoną pomiędzy podszybiem a komorą silnika. Potem pokombinował i załatwił silniczek 12 voltowy, bo u mnie akurat są 7 voltowe - dziwne, nieprawdaż? - coś pomieszał i z dwóch zrobił jeden, który działa. Coś mi jeszcze przyszło do głowy - mozliwe, że te silniczki steruja układem ciśnień- sorry - skleroza, ale zobacz pod maską - tu powinieneś znaleźć taki silniczek.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: