W audi jeszcze nic nie przerabiałem. Ale moge Ci powiedzieć na przykładzie mojego byłego auta czyli SC Sporting. Zrobiłem głowice (planowanie o 1.8mm) kanały dolotowe i wylotowe, katy zaworowe, wałek od 1.2, komputer z v-tech, skrzynka krótsza (akurat pasuje od palio 1.2 ) i wiele innych pierdół z wydechem itp. Auto po tym wszystkim rozpedzało się do paki w 11-11.5s. a przed w 15-16s. Tak więc się opłacało. Napewno jak zmienisz więcej to efekt będzie lepszy ale spokojnie do przodu krok po kroku nic nie zaszkodzi. A moze własnie w twoim silniku planowanie głowicy o 2 czy 3 mm da duży przyrost mocy. Sprawdz tylko!!, dowiedz się dokładnie o ile można splanowaćgłowice. W miare bezpiecznie żeby nie było spalania stukowego albo co gorsza żeby się zawór nie spotkał z tłokiem. Myśl teź przyszłościowo, jeżeli upatrzysz sobie jakiś szybszy wałek o wyższej krzywce to teź zostaw troche dla niego miejsca planując przeróbke głowicy.
Pozdrawiam.
_________________ Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s
|