Witam
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.Widze ze dokonales jedynego slusznego wyboru w przedziale cenowym do 11 tys zl.Posiadam B3 z 91 i ciesze sie ze dwa lata temu dobrze wybralem.Nie wiem jakich informacji potrzebujesz wiec powiem tak,auto mimo lat calkiem jeszcze wyglada,przy odrobinie dobrej woli wyglada jeszcze lepiej
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.Prowadzi sie dosc pewnie na wprost ale w podstawowych wersjach nie jest to mistrz zakretow(mowie np o 1.8 90ps).silniki 1.8 to trwale bestie jedyne co zawodzi to pompy wody czasami uszczelniacze zaworow,jesli oczekujesz niskiego spalania i dobrych osiagow to tylko 1.8s 90KM,u mnie wystepuje w polaczeniu z automatem i jednak 90konikow to troszke malo.wykonanie w srodku na pewno juz widziales,jedyna marka z ktorej modelami z lat80 mozesz porownac 80 to Mercedes,miekki miesisty plastik,ponadczasowa stylizacja deski,nawet dzis moze sie podobac.problem to ilosc miejsca a raczej jego brak,auto jest niestety waskie i ciasne w srodku,bagaznik mimo ze wysoki i pojemny na papierze w praktyce jest malo ustawny i wymaga miekkich toreb a nie waliz.ale to chyba jedyne minusy auta.Czesci to inna melodia.Sa dostepne i w szerokim wyborze zamiennikow,kupujesz po ile chcesz.Kazdy prawie mechanik zna to auto.niestety zawieszenie trzeba czesto kontrolowac,wybijaja sie takie gumowometalowe tuleje wahaczy i belki przednie koszt jednej gumki to cos kolo 30zl,cztery na wahacze i 4 na belke i po klopocie.Spalanie w 1.8 to nawet srednie 7.5l max 10l.U mnie w automacie jest inaczej srednie 10 max 15 gazu to odpowiednio 10 i 20l :zakrecony: osiagi to troszke ponad 12 do setki automat 13.5 Vmax w manualu licznikowy przekracza 190 w automacie licznikowo wydusilem 185km/h.W srodku nic nie trzeszczy a jesli nawet to szybko to znajdziesz i wygluszysz.Drzwi zamykaja sie z przyjemny, uczuciem solidnosci
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
tak jak lubie.jak jeszcze cos chcesz to pytaj :grin: