.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.lut.2025 10:40:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2002 11:20:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
michal_23 napisał(a):
Mam pytanie -Obiechałeś BMW serii 3 z silnikiem diesla 2.0 ? ,150 KM o ile sie nie myle 8,9 do setki ,224 prędkość maksymalna (dane katalogowe)? Benzyną która idzie jak 1,6??? Coś nie chce mi sie wierzyć..jechałem i BMW i podobna Toyotą jak Twoja (bez gazu) i moim zdaniem wogóle nie było porównania -BMW (subiektywnie) przyspieszało zdecydowanie lepiej...moze było slisko ? 330Nm przy 1900 obrotów robi swoje i cięzko nie zerwać przyczepności nawet na suchym - a ASR swoje 3 grosze dorzuci i mocy troszeczke zabierze.Nic to -Pozdrawiam serdecznie


objechałem 320d 136KM i na kołach szerokich 17 które też spowalniają (znam to z autopsji bo jeżdze audi na 18 ), a w tojce mam szytki 195 na wąskich 14calowych fabrycznych felgach

_________________
CIAO !!!!!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2002 11:59:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 10:48:42
Posty: 148
biTURBO napisał(a):

co do regulacji to OK nawet jak jest żle (a raczej nie jest) to dlaczego po przełączeniu na benzyne jest nadal tak samo, czyli słabo chodzi
no może nie słabo bo ostatnio objechałem BMW320d ale gorzej zdecydowanie niż kiedyś


dlatego ze jesli nie ma wtrysku gazu to jest w dolocie mikser a mikser to nic innego jak zwezka (ograniczenie srednicy dolotu) po to aby w tym miejscu uzyskac podcisnienie (wieksze niz jest) i dawkowan gaz.
Ta zwezka jest rowniez wtedy gdy przelaczamy na benzyne i czym bardzie wysilony silnik to taka zwezka przeszkadza bardziej (zwlaszcza w silnikach 16 V).
a co do brania oleju... moze jest inna przyczyna. np to ze wszyscy zajezdzaja firmowki??? zwlaszcza jesli sa na gazie to sie ich nie oszczedza bo przepal jest nieszkodliwy????

Ps ja na wyscigi wyjmuje ta zwezke... a jeszcze zaostaje waga calej instalacji wiec to ze objechales takim autem ta BMW to tylko jest argument za gazem.... :oko:

_________________
Polonez 1.4-kiedys - Peugeot 405 1,9 SRI - kiedys Pug 405 XX XX :) teraz
Krakow
ww#296 PTK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2002 12:40:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
ww#296 napisał(a):
dlatego ze jesli nie ma wtrysku gazu to jest w dolocie mikser a mikser to nic innego jak zwezka (ograniczenie srednicy dolotu) po to aby w tym miejscu uzyskac podcisnienie (wieksze niz jest) i dawkowan gaz.
Ta zwezka jest rowniez wtedy gdy przelaczamy na benzyne i czym bardzie wysilony silnik to taka zwezka przeszkadza bardziej (zwlaszcza w silnikach 16 V).
a co do brania oleju... moze jest inna przyczyna. np to ze wszyscy zajezdzaja firmowki??? zwlaszcza jesli sa na gazie to sie ich nie oszczedza bo przepal jest nieszkodliwy????

:


możliwe że to prawda z tą zwężką bo akurat na instalacjach gazowych to sie nie znam.
Ale na opoczątku auto chodziłe lepiej niż teraz

Aha i nie jest to auto firmowe tylko prywatne
A że dostaje w palnik (tzn często wysokie obrotay) to inna sprawa 8-)

_________________
CIAO !!!!!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2002 16:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
to prawda co ww#296 napisał.Także przepływomierz odczytuje inną prędkość powietrza przed mikserem i nawet elektronika inaczej steruje silnikiem. A dodatkowo ustawienie wszystkich parametrów instalacji (nie kłamię bo sam jestem w trakcie) zajmuje około 2 miesięcy jeżdżąc z laptopem w samochodzie i co chwilę zmieniając mikser.A co do tej rury ro załóz o takiej samej średnicy ale mniej wytrzymałą bo lepiej żeby pękło to niż co innego i zobacz co się będzie działo.Metodą prób i błedów bo nikt ci tego nie powie.

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2002 23:29:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Temat stary, ale nie dokończony...
Jak w tytule, czyli strzały przez LPG do kolektora niszczą rurę łączącą intercooler z kolektorem dolotowym.
Gdyby ktoś miał taki kłopot i szukał przede wszystkim taniego rozwiązania, to służę radą.
Rurki nie kupiłem (wspomniane 420 PLN i ciągłe strzały, to wystarczający hamulec), ale wykonałem ją własnoręcznie. Miałem kilka kłopotów:
1. znaleźć wąź Peschla (jakoś tak) o średnicy wewnętrznej 58 mm, taki ze sprężyną zalaną w gumie, a ku mojemu zaskoczeniu jest taki dokładnie ok. 100 PLN za metr, a potrzeba 20 cm,
2. znaleźć wąż sztywny gumowy o średnicy wewn. 70 mm, w każdej Agromie(sprzęt rolniczy) jest, a za 10 cm zapłaciłem 7 PLN,
3. wykonać redukcję z 58 mm na 70 mm, możliwie krótką, tylko na szerokość opaski + zapas; wykonanie dwie blachy (gr. 2mm) i pierścień z nierdzewki- zewn. śr. 68 mm i otwór 58 mm, do tego elektrody do spawania nierdzewki (1, 35 PLN za szt.), spawarka i trochę cierpliwości.
Przy montażu musiałem rozebrać gril i wymontować intercooler. Aha, opaski zastosowałem najlepsze jakie były (4 x 8 PLN).

EFEKT
W pełni zadawalający! Patent wytrzymał 3 celowe próby z wystrzałem (ryzyko, bo może eksplodować intercooler, a zawór bezpieczeństwa jeszcze niedopracowany). Samochód wkręca się na czerwone pole, a wcześniej tego nie robił. 1000 km i żadnych zastrzeżeń.
Pozdrawiam serdecznie!
Sorki za długi wykład

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: