.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 05:01:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Opinię proszę, bo nie znam się...(Zawieszenie 3ci raz)
PostNapisane: 28.sty.2003 19:34:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Ostatnio już dwa razy pisałem, ale w sumie ta nic nie wiem, a stresa mam, bo sport zawieszeń nie montowałem. No i mam taki komplecik: spręzynki na przód to czerwone Eibach'y, a na tył czerwone H&R założone na gwintowane Spax'y gazowe, żółte, z bodajże 12-toma stopniami regulacji (wg opisu na naklejce) pokrętłem u dołu. Z przodu u mnie są amorki Sachs'a gazowe, standardowej długości.
1. Co możecie powiedzieć o takim zestawie?
2. Co oznaczają kolory czerwony i żółty?
3. Czy przy montażu zastosować z przodu jakieś inne od orginalnych odboje?
4. Na czym polega regulacja zawieszenia (jest gwint i pokrętło)?
Mam już kupione wszystkie gumy do zawieszenia i jeszcze zamierzam kupić/zrobić rozpórki przód/tył.
5. Na co zwrócic uwagę przy wykonaniu rozpórek?
Pozdrówka!

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2003 20:18:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
jedyne co moge powiedziec bo nie mam w tym doswiadczenia to to ze kolory oznaczaja twardosc a co do rozporek to nie wiem jak z tylu ja zamontujesz bo mocoweania amorkow sa od zewnatrz a z przodu to lepiej zebys rozporki zamontowal jednoczesnie od gory przy kielichach i od dolu przy wahaczach zeby to spiac do kupy

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2003 22:11:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Hmm...dobrze prawisz Hansik, ale jak dokładnie upiąć te wahacze. Zaglądałem pod auto i ta ława psuje mi każdą koncepcję. Może ktoś ma jakieś fotki dolnej rozpórki, bo mam od jakiś Golfów i Japońców, a to zupełnie inna historia. Nie znalazłem też nic w ofertach sklepów.

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2003 22:23:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
wydaje mi sie ze w miejscach mocowania wahaczy do trawerzy badz w miejscach mocowanie trawerzy do nadwozia , a co do dostepnosci na rynku to chyba predzej , latwiej i taniej bedzie cos takiego zrobic we wlasnym zakresie

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2003 23:08:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Studiuję właśnie Etkę i cienko to widzę. Jutro położę się pod auto i poleżę aż zajarzę :-D .
Co to jest "trawerz"? Nie znam tego słowa i rurkę wstawię nie tam gdzie trzeba :oops:
Muszę jeszcze pozbyć się układu stabilizacji nadwozia (oczywiscie odwracalnie) i nie wiem jaki wariant obrać. Czy zaślepić króćce wchodzące do amortyzatorów (po jednym do każdego), bo nie wiem jak to sie zachowa. Jest tam duże ciśnienie. Nie wiem (nie porównałem jeszcze) czym różni się pompa wspomagania od standardowej np 2,3. Dobrze by było, gdyby moja pompa została. W Etce jest to na rys 89-00,10,20. Trochę to skomplikowane...Co odłączyć?

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2003 00:38:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
trawerza to inaczej sanki do ktorych sa przymocowane wahacze , drazek stabilizatora i w zasadzie to wszystko ... to jest w ksztalcie literu U a ty musisz poprzeczka zamknac ta litere U tak zeby wyszlo O :)

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2003 08:24:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
W 2.8 mam fabryczną rozpórkę na górze kielichów. Czy na dole tez coś jest? Pytam bo pod autkiem byłem ze 2 razy i nie kojarzę czy było tam coś czy nie.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2003 09:45:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
nie ma

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2003 10:01:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Dzięki. Zaoszczedziłeś mi wchodzenie pod autko.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2003 19:13:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Patrzyłem na podwozie na zdjęciach. Do zrobienia te "o". Rurka bezszwowa grubościenna i dwa kawałki blachy czwórki...Już się nie mogę doczekać. Dzięki. Napiszcie jaka twardość jast czerwonych sprężynek i jaka żółtych amorów.
Pozdr!

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2003 20:03:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
kefir200 napisał(a):
Patrzyłem na podwozie na zdjęciach. Do zrobienia te "o". Rurka bezszwowa grubościenna i dwa kawałki blachy czwórki...Już się nie mogę doczekać. Dzięki. Napiszcie jaka twardość jast czerwonych sprężynek i jaka żółtych amorów.
Pozdr!

mozna uzyc ksztaltownika kwadratowego(ja tak mam) a z ta rurka gruboscienna to bez przesady :D

po tym zabiegu warto sprawdzic zbieznosc kol

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2003 22:04:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
A ten kształtownik kwadratowy jaką ma ściankę u Ciebie i jak masz go zamocowanego? Tzn czy zaklepane na gorąco końce, czy coś dospawane? Czy mógłbyś fotkę strzelić. Zależy mi na tym bardzo. Mam tylko trochę czasu na tą robótkę.


Czy mogę nawiercić otwory w trawerzy? Myślę, że tak, a uprościłoby mi to robotę.
Rozpórkę górną mocuje się na podniesionym aucie, a dolną?

Pozdrówka!

p.s. Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi. Można na Was liczyć chłopaki!

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2003 22:30:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
kefir200 napisał(a):
A ten kształtownik kwadratowy jaką ma ściankę u Ciebie i jak masz go zamocowanego? Tzn czy zaklepane na gorąco końce, czy coś dospawane? Czy mógłbyś fotkę strzelić. Zależy mi na tym bardzo. Mam tylko trochę czasu na tą robótkę.


Czy mogę nawiercić otwory w trawerzy? Myślę, że tak, a uprościłoby mi to robotę.
Rozpórkę górną mocuje się na podniesionym aucie, a dolną?

Pozdrówka!

p.s. Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi. Można na Was liczyć chłopaki!

z ta rozporka gorna to jest wiele wersji jak zakladac ja zaloze jak samochod bedzie stal na kolach

co do ksztaltownika to byl on wyciety na koncowkach zeby na plask przykrecic go do srob co trzymaja wachacz
ksztaltownik jest 20x20 typowy wiec nie jest gruboscienny

co do nawiercania to nie wiem ale raczej bym tego nie robil i nie wiem czy to cos w ogole da

fotki nie mam a i tak nie bylo by widac bo jest do tej rozporki przykrecona blacha aluminiowa (oslona silnika)

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2003 22:41:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Mam takiego kształtownika 30m. Super. Dzięki, bo odpowiedziałeś już na moje następne pytanie...wiem już jak kombinować z blachą na osłonę mam aluminiową 4mm i 10mm grubości i na razie spróbuję 4mm.
Wielki kłopot mam z górą, bo muszę chyba poprzestawiać zbiornik oleju do wspomagania, do spryskiwacza i taką alu rurkę do klimy.
Czy taki kształtownik zastosować do dolnej i do górnej rozpórki?

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2003 23:21:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
kefir200 napisał(a):
Mam takiego kształtownika 30m. Super. Dzięki, bo odpowiedziałeś już na moje następne pytanie...wiem już jak kombinować z blachą na osłonę mam aluminiową 4mm i 10mm grubości i na razie spróbuję 4mm.
Wielki kłopot mam z górą, bo muszę chyba poprzestawiać zbiornik oleju do wspomagania, do spryskiwacza i taką alu rurkę do klimy.
Czy taki kształtownik zastosować do dolnej i do górnej rozpórki?


gorna to raczej bedziesz musial wyginac wiec najlepiej rure cienkoscienna na gientarce a ksztaltownik to nie wiem jak chcesz wygiac :-D

ja mam plyte 4mm i wzupelnosci jak na razie wystarcza.
10mm bedziesz mial klopot wygiac chyba ze masz do tego sprzet :D

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron