.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 22:55:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z obrotami w C3 2.3 NF
PostNapisane: 06.mar.2003 01:48:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2003 12:17:34
Posty: 64
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Witam szystkich
Mam problem z moim audikiem autko nie ma wolnych obrotow uchylilem mu troche przepustnice doslownie 1 mm albo nawet mniej i wtedy lapie jakies 1000 czasem 900 a czasem 300 - grunt ze nie gasnie . Czasami tez potrafia falowac . Sprawdzilem przeplywomierz , iskra jest , kopulka i palec nowy , naprawde nie wiem co to moze byc bym byl wdzieczny za pomoc .
Aha silnik to 2.3 NF ( moge zrobic zdjecia )
Dziekuje za ewentualna pomoc

_________________
Audi 100 Avant 2.3 NF 14" Kołpaki :)
VW Scirocco 15" ATS - mój nowy przecinak .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2003 13:27:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
masz gaz ?

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2003 17:00:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2003 12:17:34
Posty: 64
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nie gazu nie mam

_________________
Audi 100 Avant 2.3 NF 14" Kołpaki :)
VW Scirocco 15" ATS - mój nowy przecinak .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2003 17:38:54 
witam a silniczek krokowy


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2003 21:09:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2003 12:17:34
Posty: 64
Lokalizacja: Piotrków Tryb
A gdzie sie tak dokladnie znajduje ten silniczek krokowy w aparacie zaplonowym ??

_________________
Audi 100 Avant 2.3 NF 14" Kołpaki :)
VW Scirocco 15" ATS - mój nowy przecinak .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2003 23:49:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
silnik krokowy wolnych obrotow jest z przodu korpusu silnika zaraz przy obudowei paska rozrzadu .... i dochodzi do niego wtyczka 2 stykowa ... jak ci tak nieladnie buja to odlacz ta wtyczke , puknij czyms metalowym w ten aprat i podlacz wtyczke z powortem ... zasadniczo przyczyna takiego stanu rzeczy jest wlasnie zawieszanie sie tego silnika ktory dawkuje powietrze na wolnych obrotach

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2003 11:31:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2003 12:17:34
Posty: 64
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Ja na to mowie przepływomierz i mam to sprawne bo wsadzalem to do innego audika i wszystko OK

_________________
Audi 100 Avant 2.3 NF 14" Kołpaki :)
VW Scirocco 15" ATS - mój nowy przecinak .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2003 11:37:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
ravenium napisał(a):
Ja na to mowie przepływomierz i mam to sprawne bo wsadzalem to do innego audika i wszystko OK

przeplywomierz jest tam gdzie wychodza te metalowe rurki do wtryskiwaczy i obok nich jest ta guma do kolektora ssacego , to pod guma masz przeplywomierz i klape spietrzajaca ... a to na co ty mowiles przeplywomierz to jest silnik krokowy wolnych obrotow a to ze w innym samochodzie dziala to moga byc 2 przyczyny .... albo masz gdzies przerwe na kablu sterujacym tym silnikiem albo w obwodzie kolektora ssacego masz gdzies nieszczelnosci i zasysane jest falszywe powietrze

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2003 11:59:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2003 12:17:34
Posty: 64
Lokalizacja: Piotrków Tryb
http://www.republika.pl/ravenium/forum/sil.jpg

- to jest silnik krokowy ?? jak odlacze wtyczke to autko lapie jaies 1200 i faluje i spada nie ma plynnej pracy a jak jest podlaczone to ma rowniejsza prace .

_________________
Audi 100 Avant 2.3 NF 14" Kołpaki :)
VW Scirocco 15" ATS - mój nowy przecinak .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2003 12:08:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
tak , to jest silnk krokowy i chodzi o to ze jak go odlaczysz to bedzie chodzil nierowno , wtedy masz pieprznac tsilnik czyms metalowym zeby sie silnik odwiesil i z powrotem podlaczasz wtyczke , wtedy dopiero silnik zacznie dzialac poprawnie ..

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2003 12:20:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2003 12:17:34
Posty: 64
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Ale on dziala jak go odlaczylem z przewodow i wtyczke sama sie podlaczy to widac jak chodzi mechanizm , a raz go wyjalem i podlaczylem , po uprzednim sprawdzeniu biegunwo i wogole miernikiem , podlaczylem go pod prostownik i pracowal jak najety wiec to raczej cos innego ze autko nie ma wolnych obrotow

_________________
Audi 100 Avant 2.3 NF 14" Kołpaki :)
VW Scirocco 15" ATS - mój nowy przecinak .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2003 12:43:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2003 12:17:34
Posty: 64
Lokalizacja: Piotrków Tryb
A jezeli mam go juz uderzyc to na pracujacym silniku ?
Mocno ?
odlaczyc przewody i zostawic tylko wtyczke ?

_________________
Audi 100 Avant 2.3 NF 14" Kołpaki :)
VW Scirocco 15" ATS - mój nowy przecinak .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2003 13:24:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
to jest silnik krokowy , jak go podlaczysz pod akumulator to nie bedzie pracowal ... on sie nie kreci .... ale skoro odlaczenie i podlaczenie przewodow pomaga to narazie mozesz poprzestac na tym ... a co do pukania to mozna to robic zarowno na wylaczonym jak i wlaczonym

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2003 18:55:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2003 12:17:34
Posty: 64
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Pukalem na wlanczonym i zarazem na wylaczonym silniku . Nie pomaga nadal nie ma wolnych obrotow .
Podejzewam ze moze to byc wina zlego ustawienia mieszanki , albo zlego ustawienia katu wtrysku ( autko mialo wymieniany rozrzad ) , albo to wina pomki od paliwa bo pracuje bardzo glosno

_________________
Audi 100 Avant 2.3 NF 14" Kołpaki :)
VW Scirocco 15" ATS - mój nowy przecinak .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: