Sql napisał(a):
na temat pytania o jeden post wczesniej jakiej to produkcji i ze jesli krajowe to ok a zagraniczne trudniej z reklamacja
U Nas w firmie mielismy kiedys takiego klienta, ktoremu (nie napisze jaka Polska firma oponiarska, wiadomo dlaczego
) nie chciala uznac reklamacji, sam zajal sie rozpatrzeniem reklamacji, pomijajac wszelkich dystrybutorow, pojechal tam , porozmawial z nimi, byl pewien nie swojej winy, chcial oddac sprawe prasie i rozpatrzono mu pozytywnie reklamacje
W tym przypadku uszkodzenie bylo kwestia sporna, on byl pewien ze bylo to z winy opony, nie wiem jak to jest w twoim przypadku.
Nie wiem tez jak to jest gdy STOMIL jest tylko dystrybutorem tych opon, przeciez nie bedziesz jechal do producenta albo tam dzwonil i wisial na linii z pół godz. Mimo wszystko mam nadzieje ze Ci sie uda wywalczyc nową oponę, choc pewnie bedzie ciężko.