.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 08:17:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2,3 czy 2,6 v6 ???
PostNapisane: 28.kwi.2003 16:44:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2003 14:08:38
Posty: 360
Lokalizacja: USTKA
Tak czysto teoretycznie:

Co by bylo latwiej wstawic pod maske zamiast 2,0 90ps. Jakie zmiany by sie z tym wiazaly (chodzi o czesci np. elektryka lub mechanika) ???

_________________
All yoU neeD Is
80 B4 2.0 90KM
www.forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=25205


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 16:46:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
najlepiej 2.2 T :P :P :P

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 16:58:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Przy takim swapie nie ma znaczenia co wsadzasz, i tak wymieniasz większość, nawet ze skrzynią biegów, szczególnie, jak to jest quattro.

Najlepiej wsadzić wg mnie 2.8 v6. Z turbiną bym się tak nie palił, bo to jednak trochę więcej trzeba. A najlepiej kupić coś innego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 17:20:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
a ja proponuje AFN 1.9TDI ok. 150KM :lol:

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 18:52:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
pawelo napisał(a):
a ja proponuje AFN 1.9TDI ok. 150KM :lol:

true...true...
:-P

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 18:56:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
E tam...jakieś pół-środki...2.6, 2.8... :-D Turbo Tylko TURBO!
Polecam http://www.80tq.com i miłych nieprzespanych nocy :-D
Jeżeli weźmiesz się za 2,144 T (182 KM - taki jak mój), to nie ma się co bać takiej roboty. Kup skrzynkę biegów z półosiami od Audi 90 z silnikiem 2,2 (wzdłużny), wstaw sprzęgło od turbodoładowanego, kup silnik z osprzętem od 2,144 T KG lub JY - mają wtrysk K-Jetronik a nie KE-Jetronik jak w silnikach np. MC (165 KM), co ograniczy kłopoty (mniej elektroniki - mniej kłopotów :D ). Zmieści się to luzikiem...
Latało to będzie niekiepsko.

p.s. na tej stronce są też modyfikacje 4 - cylindrówki na Turbo.

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 07:44:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
A wg mnie to już jepiej furke opchnąć i kupić z mocniejszym motorem, bo to kosztowne przeróbki. Myśle ze z 1.8 na 2.0 to i sie opłaci ale coś większego to raczej szkoda kaski.
No chyba że ma sie ją w nadmiarze. :grin:

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:25:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2002 21:31:04
Posty: 194
Lokalizacja: pomorze
daj spokój :grin:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:52:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2003 14:08:38
Posty: 360
Lokalizacja: USTKA
Spokojnie - pisalem, ze to tylko czysta teoria m.in. wlasnie dlatego, ze nie mam kasy. :-P :grin: :-(

_________________
All yoU neeD Is
80 B4 2.0 90KM
www.forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=25205


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2003 22:49:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2003 22:44:01
Posty: 81
Lokalizacja: Szczecin
przypow3mnial mi sie taki dowcip:
chcialbym jeszcze raz pojechac do chin!
- a co juz byles?
- nie juz raz chcialem :)



bez urazy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2003 11:11:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
Moim poprzednim samochodem byla B4 2.0 115PS 93r, myslalem o wstawieniu do niej wiekszego silnika ale mi odradzono. Za duzy koszt i za duzo kombinowania. Nie mowiac juz o wstawieniu napedu quattro.
Postanowilem sprzedac ja i kupic orginalna 2.8 quattro.
Mysle ze bylo to bardzo dobre posuniecie.
Nie ma sensu przerabiac. :-D

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2003 18:36:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2003 14:08:38
Posty: 360
Lokalizacja: USTKA
A moze ktos by napisal przyblizony koszt zrealizowania takiej teorii. :-D

_________________
All yoU neeD Is
80 B4 2.0 90KM
www.forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=25205


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2003 18:39:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Po kilku przejażdżkach z Zoltarem (dzięki za transport do Modlina) spodobała mi się widlasta szóstka :grin: Mam teraz dylemat: czy 2.2T czy 2.8 V6 :-?

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2003 23:41:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2001 01:00:00
Posty: 552
tez mialem taki dylemat!!!!!!!ale juz nie mam 3b!wybrałem! :-D :-D

_________________
ESka-EReska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2003 09:47:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
DeS napisał(a):
Po kilku przejażdżkach z Zoltarem (dzięki za transport do Modlina) spodobała mi się widlasta szóstka :grin: Mam teraz dylemat: czy 2.2T czy 2.8 V6 :-?

Ja tez mialem taki dylemat, ale doszedlem do wniosku ze Vka jest najlepszym rozwiazaniem dla mnie :-D

Niby 2.2Turbo jest szybsze ale :
1. Brak instal gazu
2. Trzeba dbac o turbine, jak zimny nie dawac mu ostro, przy gaszeniu musimy dac mu chwile spokoju na wolnych obrotach aby turbina stanela.
3. Kupic auto z dobra turbina ciezko. :-(

Wybralem 2.8V6 i jestem haaaaaaaappppppyyyyyyy :-D :grin: :-D

Nastepnym zakupem bedzie (mam nadzieje) audi RS :lol:

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2003 09:50:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Więc tak:

Ad.1 Rzeczywiście ekonomia jest ważna ale nie najważniejsza.
Ad.2 Turbinka źle u mnie mieć nie będzie 8-)
Ad.3 To jest właśnie największy problem, ale i największa frajda 8-)

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: