.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.lut.2025 10:18:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2002 21:14:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
dużo zależy jakie ET (tzw odsadzenie ) mają te felgi
Ja np. mam w swoich felgach ET57 (czym wyższy numer tym felga bardziej wchodzi do wewnątrz) no i nie da się tych felg założyć bez dystansów bo dochodzą do zawieszenia, a więc konieczne są u mnie dystanse i jednocześnie gdyby nie pasował rozstaw to można zastosować dystans który przykręca się do piastu, a następnie do niego przykręca się felgę, dzięki temu możliwa jest zmiana rozstawu śrób.

Z resztą w Niemczech jeździ sporo audik na felgach od Porsche, gdzie rozstaw jest z tego co pamiętam 5x140, a wkładają je np do A3 gdzie jest 5x100 właśnie dzięki reduktorowi

oczywiście jeżeli felga ma duże ET jest to łatwe, jeżeli na np. 25, czy 35 jest już trudniej, niektórzy kombinują np lekko splanowując felgę od wewnątrz w miejscu mocowania, ale tylko jeżeli jest tam wystarczająco dużo materiału.

Arek A3 - podany przez ciebie sposób jest dość karkołomny i ryzykowny, ale polacy lubią rzeźby, wystarczy popatyrzeć na niektóre auta lub pomysły ich właścicieli :0

_________________
CIAO !!!!!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2002 21:19:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
BiTurbo bardzo dobrze gada !! Ciekawe ile takie dystanse kosztują ??
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2002 21:24:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
DeS napisał(a):
BiTurbo bardzo dobrze gada !! Ciekawe ile takie dystanse kosztują ??
DeS


dzięki - felgi to mój taki mały zajobek :grin:

no niestety napewno ze 300-400 zeta para że śrubami

do tego muszą to być sprawdzone produkty ( znaczy się nie muszą ale w razie złego materiału to :0 ), wiem że robi takie H&R napewno, tylko nie wiem czy robi przejście z rozstawu Ferrari na rozstaw Audi B4, Ford :-?

_________________
CIAO !!!!!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2002 22:49:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
H&R może i robi. Wiem że RH robi na 100%. Inna sprawa to kupić to w Polsce. Nikt tego nie sprzedaje. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2002 23:54:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Cholera to lipa bo bym chętnie coś takiego nabył i cieszył się ładnymi falasiami 5/112 !!
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2002 00:08:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Arek A3 napisał(a):
Panowie zamiana rozstawu jest bardzo prosta dla kogoś kto sie na tym zna. Mianowicie chodzi o zaspawanie orginalnych otworów i nawiercenie nowych z nowym rozstawem. Co do zamiany z 4 na 5 srób i odwrotnie to tez jest to możliwe ale zależy już od felgi. Chodzi dokładnie o kształt feli w miejscu otworów, jeśli jest zabardzo zbajerowana to może być problem ale jeśli jest są to zwykłe otwory to wszystko da się zrobić. Ceny takich przeróbek też nie są wielce wygórowane. Jak chcecie to moge pomóc. Mieszkam w Debicy, wiec jak ktoś wie gdzie to jest to można tu się wybrać i zrobić coś z felgami które wam nie pasują. Pozatym jak dobrze poszukacie to napewno znajdziecie takich ludzi którzy to dla was zrobią a najlepiej pytać w zakładach gdzie naprawiają i prostują felgi. Felga po takiej przeróbce jest nadal bezpieczna i tak samo wytrzymała. Zreszta przywozi sie do kraju tyle badziewia z zagranicy. Widzialem felge pękniętą na pól a po zespawaniu wygladała już jak nowa. Zaspawanie takich otworów to jakby zalanie ich aluminium. Mosty się spawa a nie takie kawałki metalu. Oczywiscie wybierajcie dobre zakłady.Powodzenia. :P

Brrrr.
Czy to aby na pewno bezpieczne???
Ja bym się chyba bał jeździć na takich kółkach.
A jeśli tak robicie, to bał się będę również mijających mnie furek na alu.
A z auta mnie przy ruchliwej ulicy nie wyciągniecie!

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2002 09:28:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
jak tak dalej pojdzie to nawet najlepsze mocowania kol nie pomoga ... cale zawieszenia zaczna odpadac z czesciami karoserii , jak nikt nie zacznie robic prostych drog ... :-?

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2002 12:00:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Jeżeli ktoś liczy na proste drogi w swoim kraju - to zalecam emigrację! :-D

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2002 23:09:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2002 11:03:58
Posty: 38
Lokalizacja: Dębica
Co do sposobów przeróbek felg to tylko opis tego czym się zajmuje jeden z moich znajomych. Sam jeżdze na nowych. Zainwestowałem choć mogłem mieć coś ładniejszego ale bardziej ryzykownego, jak to nazwaliście. Osobiście nie polecam ale rozmowa była o możliwościach przerobienia rozstawów więc taką możliwość przedstawiłem. Co do bezpieczeństwa to napewno taka felga troche wytrzymałości traci, ale pomyślcie że wiekszość felg używanych lub kupowanych na giełdach to felgi po przejściach lub powypadkowe tylko ponaprawiane. Ilu z was na takich jeździ nawet nie zdając sobie sprawy co sie z takimi felgami wcześniej działo. A felge po regeneracji i polakierowaniu niby jak rozpoznacie że nie była wcześniej zniszczona i naprawiana???? :lol: Oto pytanie :-? Wielu ludzi kupuje używane felgi i nawet sobie sprawy nie zdaje co się z nimi wcześniej działo. Najlepiej kupić nowe. Pozdrawiam. :P

_________________
AUDI A3, TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2002 23:26:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
tylko po co sugerowac takie szatanskie pomysly :-D

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: