biTURBO napisał(a):
co do regulacji to OK nawet jak jest żle (a raczej nie jest) to dlaczego po przełączeniu na benzyne jest nadal tak samo, czyli słabo chodzi
no może nie słabo bo ostatnio objechałem BMW320d ale gorzej zdecydowanie niż kiedyś
dlatego ze jesli nie ma wtrysku gazu to jest w dolocie mikser a mikser to nic innego jak zwezka (ograniczenie srednicy dolotu) po to aby w tym miejscu uzyskac podcisnienie (wieksze niz jest) i dawkowan gaz.
Ta zwezka jest rowniez wtedy gdy przelaczamy na benzyne i czym bardzie wysilony silnik to taka zwezka przeszkadza bardziej (zwlaszcza w silnikach 16 V).
a co do brania oleju... moze jest inna przyczyna. np to ze wszyscy zajezdzaja firmowki??? zwlaszcza jesli sa na gazie to sie ich nie oszczedza bo przepal jest nieszkodliwy????
Ps ja na wyscigi wyjmuje ta zwezke... a jeszcze zaostaje waga calej instalacji wiec to ze objechales takim autem ta BMW to tylko jest argument za gazem.... :oko: