.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.lut.2025 14:47:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2003 11:19:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2002 22:12:49
Posty: 176
Lokalizacja: Jelenia Góra
biały dymek - to bardzo dobrze i nie mo o czym gadać, śiwy dymek z kwaśnym posmrodem wraz z ubytkami płynu chłodzącego - spieprzona uszczelka pod głowicą, niebieski albo co gorsza czarny dym - za bogata mieszanka (w silnikach z elektroniką raczej nie możliwe), nieszczelne uszczelniacze (docyć prawdopodobne), nieszczelne pierścienie (raczej mało prawdopodobne chyba że duży przebieg albo ktoś jeździ bez filtra powietrza) ... itd, itp ...można mnożyć w nieskończoność

_________________
AUDI 200 Turbo Quattro - kiedyś było
KUPIĘ B4 2,6 2,8, B3 20V, koniecznie QUATTRO, a najchętniej 2,0 16V do 94 roku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2003 09:36:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Jak z rana odpale (w te mrozy oczywiście) i ciut przygazuję to z tego pustego wydechu tyle pary wali, że jak wyjeżdzam na wstecznym to kukra nic nie widzę :grin:
Dojeżdzam do roboty, silniczek rozgrzany, a pary już tylko ciut ciut z tłumiczka leci.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: