.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.lut.2025 11:28:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 13:10:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2002 11:25:14
Posty: 304
Lokalizacja: Warszawa
Timo napisał(a):
Quattro dla mnie nie jest obowiazkiem. Jesli znajdzie sie C4 2.8 w dobrym stanie bez quattro to chyba kupie taka... :oops: :oops: :oops: :zakrecony:


Zgadzam sie, lepiej kupic C4 2.8 FWD w dobrym stanie niz na sile jakies zadeptane quattro...

_________________
2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 13:12:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Chodzin napisał(a):
Timo napisał(a):
Quattro dla mnie nie jest obowiazkiem. Jesli znajdzie sie C4 2.8 w dobrym stanie bez quattro to chyba kupie taka... :oops: :oops: :oops: :zakrecony:


Zgadzam sie, lepiej kupic C4 2.8 FWD w dobrym stanie niz na sile jakies zadeptane quattro...


Ja wolalem zadeptane quattro niz nie zadeptane FWD - swiadom konsekwencji :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 13:16:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
podeptalo was czy co :zakrecony: :oko:
badz cierpliwy i szukaj a nie bedziesz potem zalowal
znajdziesz ladne FWD i quattro i dokonasz rozsadnego wyboru uwzgledniajac stan konkretnego autka
pozdrawiam

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 13:18:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2002 11:25:14
Posty: 304
Lokalizacja: Warszawa
Dobrze gada, polac mu! :-D

_________________
2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 13:24:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Bilu napisał(a):
podeptalo was czy co :zakrecony: :oko:
badz cierpliwy i szukaj a nie bedziesz potem zalowal
znajdziesz ladne FWD i quattro i dokonasz rozsadnego wyboru uwzgledniajac stan konkretnego autka
pozdrawiam


Taaak tylo znajdz taki samochod :zakrecony: ja swojego szukalem 2 miesiace i zdecydowalem sie kupic zadeptany - bo znalesc nie zadeptany nie mocno rozwalony z klima i quattro to chyba by sie nie udalo :-D - no chyba ze kiedys bede puszczal swojego to sie pwenie komus uda :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 13:28:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
Cytuj:
Zgadzam sie, lepiej kupic C4 2.8 FWD w dobrym stanie niz na sile jakies zadeptane quattro...

Oczywiście, że lepiej kupić samochód nie zadeptany niż zadeptany, tylko nie rozumiem, dlaczego akurat Quattro jest zadeptane - nie widzę związku?

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 13:35:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2002 11:25:14
Posty: 304
Lokalizacja: Warszawa
Sherlock Holmes napisał(a):
Cytuj:
Zgadzam sie, lepiej kupic C4 2.8 FWD w dobrym stanie niz na sile jakies zadeptane quattro...

Oczywiście, że lepiej kupić samochód nie zadeptany niż zadeptany, tylko nie rozumiem, dlaczego akurat Quattro jest zadeptane - nie widzę związku?


Zwiazek jest taki zeby przede wszystkim szukal Audi w dobrym stanie a nie za wszelka cene tylko quattro (ktorego znalezienie w dobrym stanie moze byc ciezko...) Jezeli znajdzie quattro w dobrym stanie i nie za kosmiczne pieniadze to nie powinien sie nawet zastanawiac... :D

_________________
2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 13:37:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Sherlock Holmes napisał(a):
Cytuj:
Zgadzam sie, lepiej kupic C4 2.8 FWD w dobrym stanie niz na sile jakies zadeptane quattro...

Oczywiście, że lepiej kupić samochód nie zadeptany niż zadeptany, tylko nie rozumiem, dlaczego akurat Quattro jest zadeptane - nie widzę związku?


Jest zwiazek, ale tylko taki ze quattro jest mniej, wiec i znalezienie takiego w dobrym stanie jest statystycznie mniej prawdopodobne niz FWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 13:49:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2003 21:04:21
Posty: 107
Lokalizacja: Gorzow Wlkp.
Mam prosbe...Czy jest moze ktos z forum zamieszkaly w okolicach Zlotoryji albo wroclawia??

Znalazlem tam jedno Audi ae mam ponad 200 kilosow.
Nie chce ich robic na marne... :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 17:46:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2003 22:44:01
Posty: 81
Lokalizacja: Szczecin
wyslalem ci adres na pw ale dla forumowiczow daje link
http://gielda.szczecin.pl/show/8035


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 19:09:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2003 21:04:21
Posty: 107
Lokalizacja: Gorzow Wlkp.
gorex napisał(a):
wyslalem ci adres na pw ale dla forumowiczow daje link
http://gielda.szczecin.pl/show/8035



Silnik troche maly...
Juz zdecydowalem ze bedzie to 2.8 :zakrecony: :oko:
Ale dzieki za zainteresowanie :oko:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 19:31:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2003 13:29:59
Posty: 121
Lokalizacja: Lublin
gorex napisał(a):
wyslalem ci adres na pw ale dla forumowiczow daje link
http://gielda.szczecin.pl/show/8035


WOW :0 , ale cena. U nas tj lubelskie takie c-4 chodzą po 19-22 tys.
Jestem w ciężkim szoku

_________________
c-4 2,3b+g 91r.p
www.spikseb.prv.pl - serdecznie zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 21:48:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2001 01:00:00
Posty: 741
Lokalizacja: ReZaCzOLeNd ReZaCzUfKa-juz BRYKA wiec bierzcie i ssajcie z niej wszystcy :)p
mquattro napisał(a):
Powiedzmy sobie otwarcie 2.3 to nieporozumienie do samochodu o tej wadze 2.8 tez jest mulem, ale juz jezdzi troche lepiej :)


....hmmmmmmm ja mam NG a co tym wykrecilem widac w podpisie...wiem ze to moze szczescie czy przypadek ale nie nalezy az tak nisko oceniac osiaguf....... :-( :( (mowie o ośce offkors)

...no ale co Q to Q........kiedys se qpiem :grin:

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 21:57:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
LeoLepsi napisał(a):
Hans, czy to jest wyzwanie? Trasa Bydgoszcz-Poznań ? :D


pewnie ze wyzwanie ... Kartodrom w Bydgoszyczy podczas zlotu Audi :-D

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 08:35:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2003 21:04:21
Posty: 107
Lokalizacja: Gorzow Wlkp.
Mam kolejne juz pytanie :zakrecony:


Czy to normalne , ze silnik 2.8 z zalozonym gazem nie ma tej obudowy na silniku??

http://www.fotograf.civ.pl/audi/P1010019.JPG

Link ten jest dla cierpliwych bo zajmuje troszke :oops:

Z gory dzieki zaodpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 08:42:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Powinien miec. Chyba ze masz wtrysk gazu to moze cosik sie nie miescic.
Ale KubaZak ma wtrysk i obudowę tez ma. Zalezy to chyba od rodzaju instalki i chęci kombinowania gazownika.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 08:49:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
U mnie ta obudowa jest i w niczym nie przeszkadza, choć doszło sporo kabli do wtryskiwaczy - ponieważ trzeba je odłączyć, i zaemulować. Przy okazji mogę Ci podpowiedzieć, z czym walczyli moi gazownicy. Jak się dowiedziałem właśnie na tym forum, regulator napięcia nastawiony jest oryginalnie na 14,4V. Na wtryskiwaczach moja furka miała 14,36V, a więc wszystko OK. Tylko że żaden z aplikowanych emulatorów nie wytrzymywał takiego napięcia, i się przepalał. Efekt - spalanie gazu i benzyny na raz, mulenie, szarpanie silnika, aż wreszcie strzał, i to taki, że plastikowa puszka (w którą wchodzi gruba rura z filtra powietrza), która na tym zdjęciu łatana jest jakąś blachą, u mnie się rozleciała. Gaziarz jakoś ją połatał, i na razie tak jeżdżę, ale docelowo wymieni mi na gumę taką jak w silnikach 2,3. Aha, a zamiast emulatorów mam poprostu przekaźniki, i jest OK, z tym że nie ma tutaj możliwości nakładania paliw przy przełączaniu na gaz, także przełączam tylko na luzie, bo na biegu można sobie zęby wybić :-)

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 09:34:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
Timo napisał(a):
Mam kolejne juz pytanie :zakrecony:


Czy to normalne , ze silnik 2.8 z zalozonym gazem nie ma tej obudowy na silniku??

http://www.fotograf.civ.pl/audi/P1010019.JPG

Link ten jest dla cierpliwych bo zajmuje troszke :oops:

Z gory dzieki zaodpowiedzi


to jest model z 91 roku , ja tez nie mam u siebie tej oslony , dopiero od 92 roku byly te oslony ... a na tej fotce jest zwykla instalacja bo tlumik powitrza jest odsuniety i nie pasuje na mocowania a odsuniety jest dlatego bo jest miedzy nim a przepustnica zalozony mikser ... poza tym widac ze juz komus wywalilo w powietrze ten tlumik bo jest polatany jakimis srubami i balachami ... a fe ...


@Sherlock Holmes ... wspolczuje gazownika druciarza ... tez mialem takiego .... autentycznie , mozesz mi wierzyc moglem jezdzic do niego i teraz jeszcze tez , codziennie ... jak zrobil jedno to co innego zepsul ...a takie dopasowywanie elementow z innych silnikow moze sie skonczyc tym ze samochod przestanie jezdzic ... jakby 2.8 dobrze jezdzil na gumie od 2.3 to fabryka juz dawno by tak zrobila a nie 5000 elementow posrednich nierdzy filtrem powietrza a kolektorem ... poszkaj innego gazownika bo wspomnisz moje slowa :(

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 09:42:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_rubryka=1&marka=Audi&model=100&id_region=0&z_dnia=-1&rok_produkcji_od=1992&rok_produkcji_do=1995&cena_od=0&cena_do=-1&f_skroty=1000000000000&inte=on&gaze=on&biur=on&id_podrubryka=1&nr=14

2.8 q i nawet nie drogi - albo faktycznie pilny albo szmelc :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 09:42:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
Hansik, a co z tą gumą nie tak, bo przecież kształt dolotu jest taki sam???
Jakie są przeciwskazania i ujemne skutki takiego rozwiązania, no i jakie rozwiązanie jest idealne???
Poza tym, może wiesz, jak sobie poradzić z nadmiarem powietrza przy LPG (tak wykazuje komputer) - efekt jest taki, że powyżej 60 km/h samochód gaśnie. Poza tym, zauważyłem jeszcze jedno zjawisko - jak przespieszam np. do 50 km/h i wrzucam luz - jest ok, ale jak jadę np. 70 km/h i hamowanie silnikiem do 50 i luz - gaśnie.
A u Ciebie masz emulatory czy przekaźniki?

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: