.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.lut.2025 14:33:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2003 22:15:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Zgrzytała mi od zawsze skrzynia przy BARDZO szybkim wrzucaniu 3-go biegu. Takie zmiany biegów jak na wyścigach robię jednak sporadycznie i nie sądzę, aby mogło to mieć pływ na żywotnośc synchronizatorów 1ki i 2ki. Może jestem jednak w błędzie :zakrecony:

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2003 22:17:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Elberoth napisał(a):
DeS napisał(a):
Elb skoro masz możliwość wymiany skrzyni może pójdziesz w ślady GSa i zrobić ALLROAD ?? :-D :-D :-D


DeS


Z przyjemnością, ale trzeba by najpierw wymienić podłoge w aucie, a to juz nie rurki z kremem.


Dowiedz się jak to jest w A4 bo na przykład w Coupe nie trzeba kroić podłogi !!! 8)

DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2003 22:56:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
DeS napisał(a):
Elberoth napisał(a):
DeS napisał(a):
Elb skoro masz możliwość wymiany skrzyni może pójdziesz w ślady GSa i zrobić ALLROAD ?? :-D :-D :-D


DeS


Z przyjemnością, ale trzeba by najpierw wymienić podłoge w aucie, a to juz nie rurki z kremem.


Dowiedz się jak to jest w A4 bo na przykład w Coupe nie trzeba kroić podłogi !!! 8)

DeS


Tu niestety podłoga jest całkowicie inna.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2003 23:02:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2001 00:00:00
Posty: 1006
Lokalizacja: z Polski
Elb zrob porzadny rachunek sumienia wyciagnij wnioski i jesli nadal bedziesz uwazl ze wina lezy w wadliwym egzemplazu czy ogolnie w modelu, a nie w przymuszaniu rodzinnego auta do sprinterstawa to nie ogladjaj sie na milosc do marki tylko sprzedaj i kup auto spelniajace twoje oczekiwania.Jeszcze raz wielkie wspolczucie :-(

_________________
Audi 80 1.8S
.-Automatic-.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 04:18:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2002 23:48:06
Posty: 163
Lokalizacja: z daleka
Elektryki w nowym aucie raczej nie da sie zepsuc ostra jazda. Skrzynia tez powinna duzo wytrzymac bo to auto wedlug fabryki powinno ciagnac przyczepe po Alpach przez okragly rok bez zajakniecia.
A jesli ktos lubi sprint to najlepiej kupic cos z napedem na jedna oske i to tylna, np BMW serii 3 lub Nissana 200 SX a najlepiej to Camaro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 07:17:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 1145
Lokalizacja: Wrocław
Elb: poczytaj jakies fora niemieckie o tuningu Audi (nie pamietam adresu ale znalazlem na altavista.de), ja bardzo slabo znam jezyk niem., ale widzialem jakies watki o streetracingu i 400m i tez chlopaki narzekali na furki. Co prawda nie chodzilo z tego co pamietam o skrzynie, tylko dziwne zachowanie sie silnika w zaleznosci od stopnia nagrzania i warunkow atmosf. ale moze cos sie dowiesz. Problem dotyczyl a3 i a4. Czyzby cywilne, nowe audi to nie najlepszy pomysl na 400 m ? :0
A jak sie sprawuja furki innych ludzi z forum w a3, a4 ? Zero problems, czy tez jakies kulfony ? Sprawa wymaga glebszej analizy :-D

Pozdr

ps. 2 klocki za naprawe skrzyni bym sie zastanowil. Najczesciej jak skrzynia zacznie sie juz sypac to konca nie widac. Ile kosztuje nowa do a4 ? Albo biegana ale w w super stanie (wiem, ciezko to sprawdzic...).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 08:40:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
KubaWRX napisał(a):
Elektryki w nowym aucie raczej nie da sie zepsuc ostra jazda. Skrzynia tez powinna duzo wytrzymac bo to auto wedlug fabryki powinno ciagnac przyczepe po Alpach przez okragly rok bez zajakniecia.
A jesli ktos lubi sprint to najlepiej kupic cos z napedem na jedna oske i to tylna, np BMW serii 3 lub Nissana 200 SX a najlepiej to Camaro.



A możesz mi powiedzieć co ma wspólnego ciągnięcie przyczep po górech na spokojnie zmienianych biegach a ruszanie ze strzału i zmiana biegów bez odpuszczania gazu ???
Od początku czytając ten wątek wiedziałem, że usterki typu urwana klamka czy wyzgrzytane synchronizatory to nie wina wadliwego egzemplaża delikatnie mówiąc. A szanowny kolega właściciel A4 powinien przestać marudzić na awaryjność, kiedy się autem mocno jeździ. A tacy klienci w ASO są poprostu WYŚMIEWANI przez mechaników którzy dokładnie wiedzą o co chodzi. Nie jedze się do ASO tylko na giełde i kupuje drugą taką igłe skrzynie za 600-800zł. I PO PROBLEMIE.

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 08:59:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
Twoja skrzynia na rynku wtórnym max 1500 ale to MAX!

_________________
Proud memeber of VTG Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 09:59:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Rogal1 napisał(a):
KubaWRX napisał(a):
Elektryki w nowym aucie raczej nie da sie zepsuc ostra jazda. Skrzynia tez powinna duzo wytrzymac bo to auto wedlug fabryki powinno ciagnac przyczepe po Alpach przez okragly rok bez zajakniecia.
A jesli ktos lubi sprint to najlepiej kupic cos z napedem na jedna oske i to tylna, np BMW serii 3 lub Nissana 200 SX a najlepiej to Camaro.



A możesz mi powiedzieć co ma wspólnego ciągnięcie przyczep po górech na spokojnie zmienianych biegach a ruszanie ze strzału i zmiana biegów bez odpuszczania gazu ???
Od początku czytając ten wątek wiedziałem, że usterki typu urwana klamka czy wyzgrzytane synchronizatory to nie wina wadliwego egzemplaża delikatnie mówiąc. A szanowny kolega właściciel A4 powinien przestać marudzić na awaryjność, kiedy się autem mocno jeździ. A tacy klienci w ASO są poprostu WYŚMIEWANI przez mechaników którzy dokładnie wiedzą o co chodzi. Nie jedze się do ASO tylko na giełde i kupuje drugą taką igłe skrzynie za 600-800zł. I PO PROBLEMIE.


Widzę, że szanowny kolega Rogal dysponuje szeroką wiedzą. Może zatem szanowny kolega oświeci mnie, co wspólnego z szybką jazdą mają:

1) zepsuta klimatyzacja
2) awaria modułu kierunkowskazów
3) urwana linka do klamki
4) 4 awarie alarmu
5) ciągłe awarie elektryki (do tej pory nie usuniete, mimo licznych wizyt w serwisie)
6) zamarzająca linka hamulca ręcznego
7) uszkodzona cewka zapłonowa
8. awaria klaksonu itd, itp.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 10:14:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Przy -20st C zostawiasz auto na noc na ręcznym. Hmm nigdy nie próbowałem.
A tak na poważnie, to albo próbowałbym coś zakręcić z dilerem Audi, lub po prostu puścić go w ludzi.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Ostatnio edytowano 25.lut.2003 10:20:13 przez tipl_wowo77, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 10:17:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
i to wszystko w jakim okresie czasu? Nieco ponad roku?
A ja sie smiałem z wujaszka ktory wydał kupe kasy na Daewoo Leganze a potem jezdzil co chwila do serwisu... Elb, mam wrażenie ze cie to auto po prostu nie lubi. Napraw je i popchnij do ludzi, wiem że to nieładnie zyczyć źle komuś inemu, ale kto wie? Moze nastepnego wlasciciela polubi bardziej? :D

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 10:25:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
O własnie mi się przypomniało. Znajomy ma Renault'a Kangoo ok 3 miesiące. W sobote był na myjni. Autko umyte on za klamke i nic. Okazało się że puściły zawiasy ii dzrzwi oparły sie na progu. Wczoraj rano odebrał autko z serwisu i było ok. Wieczorem wsiada do auta i co widzi... z całych drugich drzwi powłoka lakiernicza leży na ziemi, jakby ktoś ja ładnie odkroił.
Chyba jednak z nowymi autami jest jak z używanymi, jak sie trafi.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 10:54:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2003 20:08:55
Posty: 519
Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
Elberoth napisał(a):

1) zepsuta klimatyzacja
2) awaria modułu kierunkowskazów
3) urwana linka do klamki
4) 4 awarie alarmu
5) ciągłe awarie elektryki (do tej pory nie usuniete, mimo licznych wizyt w serwisie)
6) zamarzająca linka hamulca ręcznego
7) uszkodzona cewka zapłonowa
8. awaria klaksonu itd, itp.



to masz strasznie pechowy egzemplarz, moje A4 na razie nie nie mialo !!!!!!!!!!!!!!!

_________________
powered by Master/s
http://www.matschke.prv.pl
http://www.mediatel.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 10:58:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
wowo77 napisał(a):
Przy -20st C zostawiasz auto na noc na ręcznym. Hmm nigdy nie próbowałem.


A co to kur.a maluch jest albo trabant? Ja swój zostawiam zawsze na recznym i tylko w Cinkłeczento miałem problemy. wcale się nie dziwie Elb... Juz nigdy sobie fiata ani lancii ani alfy ani nawet kurde Ferrari nie kupie.
W dupie mam Włoską motoryzację... I chocbym miał się poruszac tramwajami to nikt mnie kur.wa nie zmusi do fiata bo i TAAAAAAAAAAAAAK mam go w dupie.
A to padł termostat, a to zamek zamarzł, a to lusterko odpadło, a to jebnąlem w krawężnik i wachacz zgiąłem, a to sie akumulator wyładował, a to się linka gazu urwała, a to ciekło ze skrzyni.... a to psa rozjechałem....

Ogólnie W DUPIE MAM te włoskie wynalazki

No i po jakims czasie miałem Taurusa na gliniarskim 3.8. Coool do puki sobie z oszczędności gazu nie założyłem.... Jak raz walnęło to głowica zawory pogubiła..... I jakoś jak to poskładałem do kupy to skrzynia padła... W dupie powiadam wam mam automatyczne skrzynie....

Więc zakupiłem Audi- I co i gówno jakoś nic sie za bardzo nie chce popsuć oprucz takich szczegółów jak turbina, alternator, klima, alarm, pogięte felgi przedni zderzak, pompa ABS.... Mówię wam normalnie LOOOOZIK....

I co czy znaczy ze nie mam szczęscia do aut? czy po prostu za bardzo je katuję?....
Bo dla przykładu jak miałem Corse z całym bagażem 45 koni mechanicznych i walnąłem dacha to blacharze do kupy posjkładali i jeżdził później całe lata. A olej zmieniłem w silniku raz na 70000 bo nie bardzo wiedziałem, ze trzeba zmieniać.... I co GÓWNO bo facet co ją odemnie kupił zrobił jeszcze 100000 kilometrów i co?

I NIC jeździ jak miód...

A powiadam wam nie oszczędzałem auta wogóle- zmiany biegów redukcje z 4 na 2 latanie bokami po kraweżnikach- nic do wymiany, tylko klepanie i prostowanie.

To tyle

_________________
Proud memeber of VTG Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 11:06:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
A zaprawdę powiadam wam katowłem i katuję wszsytkie fury bez wzgledu i umiaru....... A jak miałem Mini coopera to mi sie od katowania podłoga połamała i co? sami sobie odpowiedzcie.....

_________________
Proud memeber of VTG Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 11:20:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Bullitt napisał(a):
A to padł termostat, a to zamek zamarzł, a to lusterko odpadło, a to jebnąlem w krawężnik i wachacz zgiąłem, a to sie akumulator wyładował, a to się linka gazu urwała, a to ciekło ze skrzyni.... a to psa rozjechałem....


ROTFL

kurcze tak sie zacząłem śmiać że się na mnie cała pracownia komputerowa zaczeła gapić

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 11:23:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2003 20:08:55
Posty: 519
Lokalizacja: Warszawa/Wiedeń
naprawde super to opisales bullit :))
super post !!!!

_________________
powered by Master/s
http://www.matschke.prv.pl
http://www.mediatel.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 11:27:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
bullitt
dzieki za rozbawienie do lez!!!!!!!!
audi rulezzz

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 11:34:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
Tez miałem corse, auto nie do zarżnięcia, żresztą, co tam niby mozna było zarżnać :D Ogólnie corsa w 2 wydaniu to było najmniej awaryjne autko opla. Ma tylko jedna wade - jest ciut za niskie jak na nasze drogi i lubią pękać mocowania przedniego zderzaczka nad nadkolami (te nasze krawężniki)- ale to pikuś, poza tym NIC złego sie z nia nie działo. A awaryjność używanych autek w naszym kraja bierze sie poprzez:
- stan dróg
- minimalistyczne podejscie do serwisu (im taniej tym lepiej, czesci używane to jeszcze zrozumiem, ale badziewnych zamienników juz nie)
- panów mechaników ktorym jest "bez różnicy"
- rajdowy styl jazdy
- minimalizm producentów; to prawda, dzisiejsze samochody nie sa tak dopieszczone jak te sprzed kilkunastu lat.

Ojciec ma 11 letnie Audi 80 1,9TD - przez ten okres poza swiecami i amorami wymienił tylko jakies pierdoły. Ale jak on jezdzi... Spokojnie, bez szaleństw, nigdy nawet stłuczki nie miał. Jeszcze dzis auto po umyciu i odpicowaniu wyglada jak nowe.

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2003 11:41:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Generalnie nie mozna sie nie zgodzic z Hansikiem ze era porzadnie wykonanych samochodow zakonczyla sie w 97 roku. Nigdy nie mialem takich problemow w 3 samochodach audi jakie mialem (roczniki 87,90,92)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: