.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.maja.2025 16:06:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2001 23:06:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 1145
Lokalizacja: Wrocław
No wlasnie jak w temacie, szybkie pytanka
przy okazji mozna sie wykazac wiedza :grin:

1)Jakie sa wszystkie mozliwe przyczyny przepalania przez silnik oleju (wyciek odpada) i jakie jego konsekwencje ?? Czy cos sie moze sypnac od tego, czy tylko stracimy wiecej kasy na dolewanie oleju ?

2)Obroty w Audiku (przynajmniej 2-litrowym) silnik odcina przy jakies 6.5 tys. rpm
Ile jednak polecacie wyciskac, zeby silnika nie zakatowac ?? Jak odciecie jest na 6.5 to niby na 6 mozna jezdzic - no ale tego nikt mi nie wmowi bo to debilizm. Troche fizyki i kazdy wie ze material sie bardzij meczy, zuzywa... itd. Takze skala to dla mnie nie jest wyznacznik ! Ile Waszym zdaniem mozna aby silnik zyl dlugo dlugo, mial sie super i wogole - po prostu ile rozsadnie ??

Dzieki i naraska
Marchew


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2001 23:13:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
No na pewno nie jest wskazana jeździć na jedynce czy dwójce ze stałymi obrotami 6 tys.
Po co zapierdalać jak nie ma powodu! Trza jeżdzić ekonomicznie! A jak powód jest czyli stoi na światłach obok ciebie to dajesz w podłogę do końca i wrzucasz następny bieg tuż przed ogranicznikiem bo jak się załączy to napewno nie poprawi ci sprintu! Są różne silniki w niektórych trzeba do końca w niektórych wystarczy 3,4 tys. Na przykład w rs2,rs3, s8 itp.

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2001 23:17:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
A co do oleju to na pewno w silniku musi go być pod dostatkiem więc jeśli znika trzeba pilnować i dolewać! Jeśli nie ma wycieku to spieprza pewnie przez wydech czyli najzwyczainiej spala się razem z paliwem z powodu zużycia silnika! Polecana wymiana pierścieni, a może z całymi tłokami, a może jeszcze remoncik czyli szlif! Jak iałem poloneza to przepalał litr oleju na 500 kilosów i jeździł! Nastukałem z 30000 i żyje, nie wiem jak on już nim nie jeżdze!

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: