No wlasnie jak w temacie, szybkie pytanka
przy okazji mozna sie wykazac wiedza :grin:
1)Jakie sa wszystkie mozliwe przyczyny przepalania przez silnik oleju (wyciek odpada) i jakie jego konsekwencje ?? Czy cos sie moze sypnac od tego, czy tylko stracimy wiecej kasy na dolewanie oleju ?
2)Obroty w Audiku (przynajmniej 2-litrowym) silnik odcina przy jakies 6.5 tys. rpm
Ile jednak polecacie wyciskac, zeby silnika nie zakatowac ?? Jak odciecie jest na 6.5 to niby na 6 mozna jezdzic - no ale tego nikt mi nie wmowi bo to debilizm. Troche fizyki i kazdy wie ze material sie bardzij meczy, zuzywa... itd. Takze skala to dla mnie nie jest wyznacznik ! Ile Waszym zdaniem mozna aby silnik zyl dlugo dlugo, mial sie super i wogole - po prostu ile rozsadnie ??
Dzieki i naraska
Marchew
|