.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 10:21:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 11:42:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2001 01:00:00
Posty: 552
J@cku, czytaj uważnie posty, napisałem bezawaryjności& osiągów a nie bezawaryjności. Nie sztuką jest zrobić muła, który będzie terkotał przez 10 lat.
Dla przykładu podam Ci: słyszałeś o Adamie Badziaku z Wilanowa? pewnie nie, trudno (Międzynarodowy Mistrz Polski w Superbike oraz trzeci w pro Superbike - Mistrzostwa Niemiec) otóż pojechaliśmy sobie do Borek ja 300ZX TT on nową S4 dłubniętą w Niemczech ---A JA TWIERDZE DALEJ ZE AUDI JEST THE BEST!!!oczywiście jechaliśmy jak po torze grubo ponad 200 km/h ( średnią do Borek na zlocik tuningowy mieliśmy 210 km/h ) Po jakimś czasie dowiaduję się, że Badziakowi padły turbiny!!!!!!!! w nowym S4... no comments. Chcesz jeszcze jeden przykład odnośnie Niemieckiej myśli technicznej? proszę bardzo, kumpel Angol kupił nową M3 przy 10.000 km na autostradzie we Francji zatarł silnik... no comments
:)13 :)13


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 11:54:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2001 01:00:00
Posty: 552
POWYZEJ PRZYTOCZYLEM OPINIE TWINTURBO Z KTÓRA STANOWCZO SIE NIE ZGADZAM :)14 :)14 :)14

_________________
ESka-EReska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 12:08:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
O jej, co problem załatwić nowe turbiny. Jedziesz tak jak ten kolo ponad dwie paki przez godzinę, potem nagle stajesz, wyłączasz gorący silnik i po turbinach. Zatrą sie tak że mucha nie siada.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 12:49:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
kazdy nowy samochod ma prawo pasc czy to jest audi,czy toyota,czy moskwicz .. samochody najczesciej padaja w czasie pierwszych 5000 km a pozniej dopiero po 100.000 jezeli jest to oczywiscie cos lepszego niz daewoo ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 15:11:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2001 01:00:00
Posty: 598
Lokalizacja: Czestochowa
a znacie chlopaka co mu sie w M3 E-36 silnik zapalil jak sie chcial na zlocie amerykancow przed camaro popisac? :)14 :)13 :)23 :)21 :)21

_________________
CUBIC INCHES 4 LIFE...
Z28 CAMARO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 15:54:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
ja widzialem fotki za zlotu w toruniu 2000 jak w bmw zapalil sie silniczek jednak zgasili go gasnica i gosciu pojechal dalej !! :)2 to sie nazywa technika!!!

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 16:59:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2001 01:00:00
Posty: 1968
Lokalizacja: Poznan
Czesciowo zgadzam sie z J@ckiem...
wydaje mi sie ze wychwalanie toyoty supry ponad wszystko to lekkie nieporozumienie, a stwierdzenie, że audi S8 to samochod dla dziadka, to stanowczo przesada :)6
ja "wybieram" S8, a jesli TT woli swoją supre to jego sprawa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 18:26:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
jednak w jednym tt ma racje ze s8 niestety supry nie wciagniesz .. jedno to limuzyna z zacieciem sportowym a drugie to jeden z najlepszych wg. mnie seryjnie produkowanych na masowa skale i dostempnych cenowo samochodow sportowych..
nie ma co naskakiwac na tt bo sam dalej przyznal ze chetnie przesiadl by sie na audika -rs4 .. wiec swoj chlop ... a jak kazdy chwali swoje!! :)2

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 20:07:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2001 00:00:00
Posty: 2014
Lokalizacja: Józefów k/W-wy
Cytuj:
On 2002-01-06 12:08, Elberoth napisał:
O jej, co problem załatwić nowe turbiny. Jedziesz tak jak ten kolo ponad dwie paki przez godzinę, potem nagle stajesz, wyłączasz gorący silnik i po turbinach. Zatrą sie tak że mucha nie siada.



haha a Saaby Turbo bo ja ta że żeby nie zatzeć Turbo to je odłanzcza;-)))
Wiem że uratowało mi to tyłek tylko na czym to polega bo nie mam pojęcia
jak ją odłanzca to przeciesz nici ze smarowania?

_________________
POWER ISN'T EVERYTHING<--/---/
Obrazek
Nissan s14 sr20det/ E30 2.8 15.6 ET /FSO 1.6 one minute ET<--/-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 20:40:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
No właśnie. Zatarcie turbin następuje w momencie gdy wyłączasz silnik, gorące turbiny przestają się kręcić i gwałtownie stygną pozbawione smarowania. W tym momencie żadne odłączanie nie pomoże, chyba że jakiś wymuszony obieg oleju - ale to nierealne. Aby tego uniknąć ludzie stosują Turbo Timery - urządzenie takie oblicza jak bardzo silnik dostał w dupę i wyłącza silnik dopiero po pewnym czasie, np 2-5min.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 22:04:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2001 01:00:00
Posty: 2146
Lokalizacja: Will Race For Food
jak się nie umie jeździć to każdy samochód można zakatować...
a jak do tego urzytkownik danego wózka jest kretynem (np odpala BMW na pych - podobne numery widziałem już kilka razy) to szybki efekt murowany :)27
co do turbo timerów.. niektórzy mówią, że drogie, za ok 100zł można kupić DIY chip podtrzyujący pracę silnika przez ok 2 min. W większości wypadków wystarczy.
PS. ktoś wie jak mają się Turbo Timery (te lepsze HKS, Gredy etc.) do imobiliserów i systemów ochrony GPS?

_________________
Supra 4 sale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 22:54:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
ja raczej zawsze pamietam zeby po wciskaniu zawsze trzymac zapalony silniczek przez pare minut ... to podstawa przy turbinkach tak jak to zeby nie katowac turbiny jak jest zimna bo to najszybszy sposob aby ja zalatwic!!!!
widzialem jak mojemu koledze padla turbina w supsze .. scigal sie ze mna oczywiscie prowadzil a tu zgrzyt pizd i czarny dym z rury ...az ciarki przechodza jak pomysce ze moja turbinka miala by tak skonczyc!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 23:07:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Wally: też się nad tym zastanawiałem. Spotkałem sie z opiniami z USA, z którymi się zgadzam, że turbo timer to generalnie taki gadżet.
Aby optymalnie schłodzić turbo należy JECHAĆ z małą ilością gazu przez kilka minut, a nie stać. W czasie postoju nie ma przewiewu powietrza w komorze silnika, a co rónie ważne, ciśnienie oleju jest zbyt niskie (nawet w instrukcji obsługi każdego samochodu z turbo jest napisane aby unikać postojów z włączonym silnikiem).

Do tego dodaj jeszcze konieczność zostawienia fury na luzie, konieczność montażu dodatkowego urządzenia we wnętrzu, koszt, kwestie immobilizerów i generalnego bezpieczeństwa (jakiś pajac mógłby próbować ukraść furę z włączonym silnikiem).

Moim zdaniem znacznie lepiej i taniej, chłodzić silnik samemu, a turbo timery zostawić dla kobiet.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2002 23:22:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
:)21

_________________
CIAO !!!!!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2002 00:06:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
dokladnie z drugiej strony trzeba wziasc pod uwage to ze chlopaki ktorzy projektowali audiczke turbo nie robili jej do wyczynowej jazdy ale na rodzinna furke i nie mogli zapomniec o calej armi blondynek ktora bedzie urzywala te furki(pol miasta na pierwszym biegu) wiec jak raz lub dwa wylaczysz silniczek po ostrym wciskaniu to nic wielkiego sie nie stanie!!!
ale lepiej tego unikac szczegolnie jak chce sie ta furka troche poszalec!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2002 17:36:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2001 01:00:00
Posty: 2146
Lokalizacja: Will Race For Food
gorzej jak prawdziwy men gdzieś się spieszy.. :)23

-dlaczego spóźniłeś się 10 min?
-musiałem posiedzieć w samochodzie bo by mi turbina się zepsuła
-już mnie nie kochasz!!
:)20 :)20

_________________
Supra 4 sale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2002 18:14:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
:)20 :)20 :)20 :)20 :)20 :)20

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2002 20:36:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
takiego kitu jeszcze swojej pani nie walilem .. dobre nastepnym razem jak sie spoznie to wlasnie tak zagadam a jak cos to wy chlopaki mnie wybronicie i powiecie ze to prawda!! :)20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2002 01:42:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
Cytuj:
On 2002-01-07 17:36, Wally napisał:
gorzej jak prawdziwy men gdzieś się spieszy.. :)23

-dlaczego spóźniłeś się 10 min?
-musiałem posiedzieć w samochodzie bo by mi turbina się zepsuła
-już mnie nie kochasz!!
:)20 :)20


-no co ty przeciez wiesz co do ciebie czuje
-noo wiem...chodz zobaczymy co z twoja TURBINKA :)23 :)22

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: