.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 06:21:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2002 20:54:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
Może zrobimy zrzute i kupimy Forge DV do 1.8T? To jest ten bajerek co wywala nadmiar ciśnienia, zawór upustowy czy jak mu tam. Elberoth wie o co chodzi.

PASUJE DO KAŻDEGO 1.8T - od 150KM do 225KM w TT/S3.

Za jakieś 2 dni bedę wiedział ile za to chcą w Niemczech. W USA chcą $165 z przesyłką.

_________________
Mori
'01 Audi S3 1.8T 210KM
http://www.audisport.prv.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2002 23:15:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
mori napisz co dokladnie to ustrojstwo robi i jaki bede mial z niego pozytek!??!

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2002 23:18:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
http://www.tt-forum.co.uk/product/page4.html

_________________
Obrazek
http://www.audisport.prv.pl - nowa wersja już ruszyła - częste update-y
http://www.behemot.pl - jest już forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2002 04:26:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
No to jak chłopaki? Szukać czy nie? Bo jak nie to jak nie znajdę to ciągnę z USA.

_________________
Obrazek
http://www.audisport.prv.pl - nowa wersja już ruszyła - częste update-y
http://www.behemot.pl - jest już forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2002 11:09:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
jak znajdziesz jeszcze jedna osobe to ja wchodze!! :)2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2002 18:58:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Ja w zasadzie byłem już zdecydowany na Forge'a, ale wczoraj przeczytałem na Vortexie, że jednak można zamontować BOV do naszego silnika i zacząłem się poważnie nad tym zastanawiać. Jest tylko jeden model który pasuje - HKS SS BOV - specjalnie ustawiony przez jedną z firm tuningowych. Podobno nie wywołuje żadnych Engine Checków i tym podobnych pierdół, które są zmorą innych BOVów. Kilka osób używa już tego od pół roku i nie mają problemów.
A jaki jest głośny - podobno słychać go z pół mili :)20 Gościu pisał, że jak pojechał na zlot to nie mógł się pozbyć ludzi - cały czas chcieli żeby robił przygazówki.

_________________
2001 Audi A4 B6 1.8T N0 NAME
Obrazek

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Elberoth dnia 2002-01-16 18:59 ]</font>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2002 18:53:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
Elberoth: podaj jakiś szczegóły gdzie to można w sieci znaleźć i gdzie przeczytać o tym co piszesz...

_________________
Obrazek
http://www.audisport.prv.pl - nowa wersja już ruszyła - częste update-y
http://www.behemot.pl - jest już forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2002 18:57:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2001 00:00:00
Posty: 457
Lokalizacja: Warszawka
http://www.hksusa.com/categories/?id=1062
ale nie wiem o ktorym Mokry myślał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2002 19:04:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
HKS Standard Bypass valves utilize calibrated spring pressure & vacuum line pressure to remain closed against the pressurized air in the charge pipe. These push type valves are adequate for the airflow associated with engines producing upwards of 300hp.


Dla słabszych nie ma :smutek:

_________________
Obrazek
http://www.audisport.prv.pl - nowa wersja już ruszyła - częste update-y
http://www.behemot.pl - jest już forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2002 19:07:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2001 00:00:00
Posty: 457
Lokalizacja: Warszawka
Wiem, trzeba dłubnac 1.8t na powyzej 300km i wtedy mozna założyc, może Mokry to miał na myśli :)20 :)20 :)20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2002 09:06:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Mori: Generalnie jestem zainteresowany, pytanie co gdzie i kiedy ? Dodatkowe to czy faktycznie zacznie zapalac mi sie kontrolka ? Ile kosztuje załorzenie czegoś takiego do samochodu ? Ktoś się dowiadywał ?

Elberoth : Czy ty faktycznie mówiłeś o tym Standard Blowoff Valve dla 300KM+ ? Jeśli tak to nie ma po co tego zamawiać. Być może masz na myśli coś innego.

Albert - rebel - Szybiński
Audi A3 1.8T ~ 150KM+


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2002 12:01:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
Przed zamówieniem dowiem się o montaż, coś mi się obiło o uszy że można to bez problemowo samemu zrobić...

_________________
Obrazek
http://www.audisport.prv.pl - nowa wersja już ruszyła - częste update-y
http://www.behemot.pl - jest już forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2002 03:51:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
W sprawie HKS SS BOV zapraszam tutaj http://www.ecstuning.com/mkivgolf1.81stpage.htm

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2002 18:48:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
On 2002-01-19 03:51, Elberoth napisał:
W sprawie HKS SS BOV zapraszam tutaj http://www.ecstuning.com/mkivgolf1.81stpage.htm



W sumie fajna sprawa, ale to jest kombinowanie po pierwsze, a po drugie ta cena. :D

_________________
Obrazek
http://www.audisport.prv.pl - nowa wersja już ruszyła - częste update-y
http://www.behemot.pl - jest już forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2002 19:40:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
No właśnie, ta cena... Chyba więc kupię Forga DV (podobno jak się zamontuje stożek, to efekt dźwiękowy jest podobny :)22)

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2002 20:20:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
On 2002-01-19 19:40, Elberoth napisał:
No właśnie, ta cena... Chyba więc kupię Forga DV (podobno jak się zamontuje stożek, to efekt dźwiękowy jest podobny :)22)



Wstrzymaj się ze stożkiem... to nie takie kolorowe jak się wydaje.

_________________
Obrazek
http://www.audisport.prv.pl - nowa wersja już ruszyła - częste update-y
http://www.behemot.pl - jest już forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2002 20:28:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
a wlasnie jak jest ze storzkiem w samochodzikach z turbinka .. slyszalem ze moze sie cos pierdolic!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2002 20:59:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Niby dlaczego ma się coś spieprzyć ? Na całym świecie ludzie montują stożki do samochodów z turbiną jako jedną z pierwszych modyfikacji.

Inna sprawa że Audi ma dość dobry seryjny układ dolotowy i wiele firm odradza montaż stożka na rzecz samego wkładu K&N.

Gdybym montował sobie stożek do samochodu to nie dla jakiś wirtualnych KM, tylko dlatego, że słychać wtedy dużo lepiej świst turbo, a poza tym dźwięk jaki wydaje powietrze zawracane przez DV z powrotem przed turbinę jest podobny do tego jaki wydaje typowy BOV.

Wrrrrruuummm - psssssssssssss, wruuuuummm - pssssss. I LOVE IT :)22 :)22 :)22

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2002 21:23:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
On 2002-01-19 20:59, Elberoth napisał:
Niby dlaczego ma się coś spieprzyć ? Na całym świecie ludzie montują stożki do samochodów z turbiną jako jedną z pierwszych modyfikacji.

Inna sprawa że Audi ma dość dobry seryjny układ dolotowy i wiele firm odradza montaż stożka na rzecz samego wkładu K&N.

Gdybym montował sobie stożek do samochodu to nie dla jakiś wirtualnych KM, tylko dlatego, że słychać wtedy dużo lepiej świst turbo, a poza tym dźwięk jaki wydaje powietrze zawracane przez DV z powrotem przed turbinę jest podobny do tego jaki wydaje typowy BOV.

Wrrrrruuummm - psssssssssssss, wruuuuummm - pssssss. I LOVE IT :)22 :)22 :)22



Stożek zmniejszy Ci elastyczność silnika. Nie polecam tego...

_________________
Obrazek
http://www.audisport.prv.pl - nowa wersja już ruszyła - częste update-y
http://www.behemot.pl - jest już forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2002 01:50:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
dlatego mam tylko wklad K&N!! :)21


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: