.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 00:59:53

Strefa czasowa: UTC + 1

Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co trzeba wymienić?
PostNapisane: 04.cze.2002 07:30:17 
Użytkownik

Jestem początkującym posiadaczem B4 2.6 V6 Quattro. Nie wiem czy to normalne ale na niskich obortach (1 tys.) cała buda samochodu wpada w lekkie wibracje od silnika, zarówno na benzynie i gazie. Mieszkam w małej miejscowości, a miejscowi "szarpidruci" mówia że tak musi byc. Wymieniłem między innymi: świece, filtr paliwa, filtr powietrza, kable do świec. Silnik pracuje raczej równomiernie. Co jeszcze trzeba wymienić ?
Z góry dzięki. Pozdrawiam

Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2002 07:43:43 
Użytkownik

ładna bryka

Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2002 07:48:34 
Użytkownik

może poduszka pod silnkiem... just a guess...
poczekaj na odp. od hansika

Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2002 08:41:33 
Użytkownik

:-D na poczatku , dzieki kayser za zapowiedz :-D
wiec , jzezli 2.6 V6 ci sie trzesie to polecam ci odwiedzic ASO albo znalezc kogos kto na prawde zna sie na tem konkretnie a nie innym silniku ... bo przyczyn moze byc wiele :

- uszkodzone poduszki pod silnikiem ( sa 2 sztuki )
- uszkodzone poduszki pod skrzynia biegow ( sa 2 sztuki )
- zapchane katalizatory ( sa 2 sztuki )
- nierowna kompresja na cylindrach

w przypadku 3 pierwszych usterek wystarczy wymienic , ale jak wymieniac to tylko po 2 sztuki bo jak jedna juz padla to druga jezeli jeszcze nie padla to tylko dlatego ze ta pierwsza padla i po wymianie druga pojdzie od razu ( no chyba ze poducha padla z innych powodow niz exploatacja ...