.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 07:15:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: eksploatacja na LPG a jesienny mrozik
PostNapisane: 13.paź.2002 08:40:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lut.2002 00:00:00
Posty: 441
Lokalizacja: Ostrzeszów
jak traktować auto rano na mrozie prze odpalaniu: logiczne,
że odpalamy na benzynie i co dalej, przełączać na gaz od razu,
czy tez przejechac którys kilometr na benzynie co by sie troche rozgrzało
i wtedy przełączqć na gaz.

chodzi mi o wskazanie wersji jak najlepszej dla silnika (całkowita rezygnacja z LPG nie wchodzi w gre 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) )

_________________
silver fire B4 2.0 ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2002 08:49:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2002 16:02:34
Posty: 171
Lokalizacja: Świętokrzyskie
odpalamy na benzynie i jedziemy na niej do aż silnik rozgrzeje sie do ok.50 stopni, tak jest najlepiej i każdy "gazownik" ci to powie

_________________
________________________________________
Coupe Quattro 2.8 do sprzedania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2002 09:00:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2002 11:39:33
Posty: 135
Lokalizacja: Kluczbork / Poznań
Zależy jaką masz instalację. Jeśli przełączasz ręcznie, to tak jak napisał Herbert, rozgrzej silnik do około 40-50 stopni a dopiero potem przełącz. Sprawę rozwiązuje instalacja z komputerem, który to sam decyduje (zależnie od ustawień) kiedy przełączyć na gaz. Przeważnie dzieje się to w zakresie temperatur silnika 25-50 stopni, zależnie od modelu i ustawień.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2002 14:31:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2002 13:35:56
Posty: 624
Lokalizacja: glogow
Orientujecie sie jak ustawia sie parametry instalacji gazowej bez kompa.
Czy diagnosta umie tak wyregulować dopływ gazu by nie było za dużo ani za mało. czy te zaworki na wężach co wychodzą z parownika to jest jakas regulacja. i czy do zwykłej instalacji lavato mozna dokupić ten moduł kompa. i bez problemu go podłączyć??????
sorry za taką ilość pytań ale mam ich jeszcze więcej



Hansik pomóż!!!!!! :-D :-D :-D

_________________
AUDI B3.......1.9E.........tuning by mareczek.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 17:24:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
przy zwyklej instalacji gdzie nie ma kompa( do samochodow z gaznikiem ) sa dorpwadznoe 2 weze ( wolne obroty i wysokie obroty - na dwie przepustnice) i ustawienie tego polega tylko i wylacznie na regulacji ilosci gazu na wolnych obrotach tak zeby na analizatorze spalin ustawic wlasciwa dawke gazu ... takze wystarczy miec analizator spalin , natomiast drugi zaworek jest do ustawiania dawki gazu w mommencie kiedy samochod pracuje na wysokich obrotach , pod obcizeniem .. mozna przyjac ze tym ustawia sie max moc silnika :oko: ... natomiast do zwyklaj instalacji gaznikowej dolozenie komputera jest jest uzaleznione od parownika a konkretnie od sposobu sterowania elektromagnesem dawkujacym gaz

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: