.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 22:49:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Za wysokie obroty V6.
PostNapisane: 15.paź.2002 09:51:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Zauważyłem dziwną rzecz, po uruchomieniu zimnego silnika 2.6 V6 1993 mam podwyższone obroty ~1100/min, które nawet po rozgrzaniu nie chcą zejść do ~650/min. Wystarczy jednak, że wyłączę go i ponownie uruchomię a obroty są już ~650/min. Co to może być? Czyżby jakiś walnięty pomiar temperatury? :-? :-? :-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 12:31:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2002 00:00:00
Posty: 608
Lokalizacja: Poznań
To ja sie zapytam przy okazji to jakie powinny byc obroty dla 2,3?? Bo ja mam ok 950, ale pewnie w V'ce moga byc nizsze.
Pozdrowko MJ

_________________
MARCIN MJ
AUDI KLUB
AUDI COUPE 2,3 20V
SUZUKI BANDIT 600


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 13:05:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2002 12:15:14
Posty: 239
Lokalizacja: Kalisz
Jak tak wszyscysie pytaja to ja tez silnik 2.0 115KM .Teraz mam około 950RPM.

_________________
Audi 80 B4
2.0 115 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 13:08:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
w v6 powinienes miec obroty ok 950 -1000 obr .. jak masz 650 to sa zdecydowanie za niskie ... jak silnik jest zimny to ze masz 1100 calkowicie normalne poniewasz masz wlaczone automatyczne ssanie ...

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 13:34:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Dwa tygodnie temu byłem sprawdzić silnik na VAg-u i tam usłyszałem, że V-ki mają tak niskie obroty jałowe. Zresztą słuchając silnika też wydaje mi się, że te niskie obroty powinny mieć ~650 - cicho i równo pracuje.
A to że jak zimny ma wyższe obroty to wiem, ale mnie one po rozgrzaniu nie spadają. Raz zauważyłęm, że po wyłączeniu i uruchomieniu spadły. Potem sprawdziłem to jeszcze ilka razy i to samo.
Miałem kiedyś 100 z 2.15 i 80 z 1.8 - obroty ~950, zetknąłem się też z A4 1.8 i podobnie. Myślę, że rzędowe powinny mieć wolne od 800 do 950/min. A ta V-ka jest pierwsza więc dopiero ją odkrywam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 13:39:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
mialem v6 2,8 prawie 4 lata i zawsze obroty w skali 900-1000 na biegu jalowym ..

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 13:49:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
No to muszę to dokładnie sprawdzić i ewentualnie wyczaić przyczynę. Poszperam w książkach. Dam znać o efektach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 13:53:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Zaraz, zaraz, a może wskazóka przesunięta? Sprawdźcie jak macie V6 2.6 jakie obroty pokazuje przy ~100 km/h na 5 biegu. U mnie ~3000/min. W 1.8 miałem 120 km/h przy 3000/min.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 19:10:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2002 16:04:24
Posty: 205
Lokalizacja: Łuków
No u mnie jest tak samo, jakieś dziwne są przełożenia dla skrzyni przy 2.6 V6, strasznie krótkie, dwójka jest tylko długa, na piątce przy 4 tys. obrotów mam 140 km/h na zegarch, później to katowanie silnika przy 5 tys. 160 km/h, dalej lepiej nie mówić rozpędzanie żółwia ciagnąc dalej rozpedziłem się do 210 km/h około 6,3 tys. obrotów i tyle, więcej chyba nie pojedzie :-( taka duża pojemność a osiągi kiepściutkie w porównaniu do innych marek z silnikami o takich pojemnościach :-? a może coś nie tak z moim autkiem .....

_________________
........ B4 Quattro 2.6 V6 ........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 19:38:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
zoltar a tobie sie przypadkiem na sprzegle nie slizga ??? to niemozliwe zebys mial 5000 rpm przy 160 ... :-x

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 20:07:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Oj Zoltar! Ja miałem 230 kmh przy ok 6krpm w moim byłym 2.6 v6 !

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: : Za wysokie obroty V6.
PostNapisane: 15.paź.2002 20:58:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2002 06:57:49
Posty: 255
Lokalizacja: lublin
hej 8)
miałem problem z obrotami w mojej byłej c 4 2.3 quatrro,po wielu próbach regulacji okazało się ze zacina się elektroniczny zawór powietrza biegu jałowego nie wiem czy w vałkach to występuje

_________________
audi A6 C4 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 21:09:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2002 16:04:24
Posty: 205
Lokalizacja: Łuków
LeoLepsi to niezły wypas miałeś, bo fabryka podaje prędkość maksymalna 212 km/h :grin:
Jak sprawdzić czy sprzęgło się ślizga ??, na dwójce przy 6 tys. mam 105 km/h :-?

_________________
........ B4 Quattro 2.6 V6 ........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 21:24:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Objaw jest taki, że przy mocnym dodaniu gazu na wyższych biegach obroty wzrastają a auto nie jedzie wcale szybciej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2002 21:27:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
A tak wogóle to żaden wypas był, wycięte katy, chip i takie tam...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2002 07:11:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Wczoraj zamiast na drogę :oko: , patrzyłem na zegary, i tak:
- jałowe: raczej 700 obr/min,
- 100 km/h 5 bieg: 2600 obr/min.
Sprzęgło łąpie dość wysoko, ale raczej się nie ślizga. :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2002 08:14:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2002 16:04:24
Posty: 205
Lokalizacja: Łuków
jajek2 a jaką masz prędkość przy 4 tys. na 5 biegu??
Czy do sprzęgła istnieją jakieś zestawy naprawcze, czy trzeba wymieniać całość ?? Ile to może kosztować ??
Gdzie i co trzeba sprawdzić w sprzęgle aby upewnić się na 100 % że się ślizga ?? nie jestem aż takim szpecem żeby wyczuć to podczas jazdy.
Pozdrawiam

_________________
........ B4 Quattro 2.6 V6 ........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2002 09:53:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Jak będę jechał to sprawdzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2002 10:00:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Sprzęgło możesz sprawdzić jadąc pod trochę stromą górkę, jak samochód zacznie zwalniać a obroty nie będą spadać a nawet wzrosną to znaczy że sprzęgło się ślizga. Można też pewnie na ręcznym ruszać z miejsca, ale nie prubowałem. W razie wymiany to pewnie lepiej całą tarczę sprzęgła, a nie tylko okładzinę. Widziałem kiedyś jak gościu roznitował i ponownie nitował okładzinę do tarczy, wprawdzie nowe nity ale ja bym nie ryzykował, w końcu nie wymienia się tego co 50 tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2002 17:38:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
quattro na recznym nie probuj ruszac :P ... a tarcz sprzeglowa kosztuje gora 500 pln ... wiec chyba nie taki majatek zeby kombinowac przy tarczy , tym bardziej ze zeby ja wymienic to trzeba skrzynie biegow zciagnac ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: