Witam
.Widze ze dokonales jedynego slusznego wyboru w przedziale cenowym do 11 tys zl.Posiadam B3 z 91 i ciesze sie ze dwa lata temu dobrze wybralem.Nie wiem jakich informacji potrzebujesz wiec powiem tak,auto mimo lat calkiem jeszcze wyglada,przy odrobinie dobrej woli wyglada jeszcze lepiej
.Prowadzi sie dosc pewnie na wprost ale w podstawowych wersjach nie jest to mistrz zakretow(mowie np o 1.8 90ps).silniki 1.8 to trwale bestie jedyne co zawodzi to pompy wody czasami uszczelniacze zaworow,jesli oczekujesz niskiego spalania i dobrych osiagow to tylko 1.8s 90KM,u mnie wystepuje w polaczeniu z automatem i jednak 90konikow to troszke malo.wykonanie w srodku na pewno juz widziales,jedyna marka z ktorej modelami z lat80 mozesz porownac 80 to Mercedes,miekki miesisty plastik,ponadczasowa stylizacja deski,nawet dzis moze sie podobac.problem to ilosc miejsca a raczej jego brak,auto jest niestety waskie i ciasne w srodku,bagaznik mimo ze wysoki i pojemny na papierze w praktyce jest malo ustawny i wymaga miekkich toreb a nie waliz.ale to chyba jedyne minusy auta.Czesci to inna melodia.Sa dostepne i w szerokim wyborze zamiennikow,kupujesz po ile chcesz.Kazdy prawie mechanik zna to auto.niestety zawieszenie trzeba czesto kontrolowac,wybijaja sie takie gumowometalowe tuleje wahaczy i belki przednie koszt jednej gumki to cos kolo 30zl,cztery na wahacze i 4 na belke i po klopocie.Spalanie w 1.8 to nawet srednie 7.5l max 10l.U mnie w automacie jest inaczej srednie 10 max 15 gazu to odpowiednio 10 i 20l :zakrecony: osiagi to troszke ponad 12 do setki automat 13.5 Vmax w manualu licznikowy przekracza 190 w automacie licznikowo wydusilem 185km/h.W srodku nic nie trzeszczy a jesli nawet to szybko to znajdziesz i wygluszysz.Drzwi zamykaja sie z przyjemny, uczuciem solidnosci
tak jak lubie.jak jeszcze cos chcesz to pytaj :grin: