.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 08:22:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regeneracja ogrzewania tylniej szyby...
PostNapisane: 30.gru.2002 12:55:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
.... no właśnie pytam w imieniu kolegi. A mianowicie nie grzeje mu klika pasków na tylniej szybie. Czy można to jakoś zregenerować ???

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2002 13:08:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
trzeba kupic taki specjalny przewodzacy klej (swego czasu ciezko mialem go znalezc w kaliszu ale sie udalo :) ) i miejsca przerwane nim posmarowac.
jesli miejsca poprzerywane sa nie widoczne najlatwiej je zlokalizowac za pomoca omomierza.



pozdrawiam mariusz

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2002 13:35:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki własnie mu o to chodziło. Będzie szukał w sklepach motoryzacyjych. Pozdrawiam.

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2002 14:13:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2002 23:26:45
Posty: 272
Lokalizacja: Oświęcim
Miejsca przerwania zlokalizować za pomocą omomierza ????
Tego się NIE DA ZROBIĆ - obwód w szybie zamyka ci się poprzez pozostałe/sprawne paski i nic nie sprawdzisz. jedyna metoda to dokładne sprawdzenie niegrzejącej nitki wzdłuż całej długośći od zewnątrz - klej taki kupisz w dowolnym sklepie internetowym z akcesoraimi elektronicznymi - to klej z dodatkiem srebra.

_________________
-------------------------------------------------------
4x4 ropożerny potwór :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2002 14:41:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
Simon Ramon napisał(a):
Miejsca przerwania zlokalizować za pomocą omomierza ????
Tego się NIE DA ZROBIĆ - obwód w szybie zamyka ci się poprzez pozostałe/sprawne paski i nic nie sprawdzisz...


:-D o a to ciekawe. wszystko da sie zrobic
trzeba tylko na kazdej nie dzialającej nitce zrobic swiadomie mala przerwe i wtedy juz obwod nie bedzie sie zamykal przez pozostale i kazda z nich mozna sprwdzic...

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2002 15:03:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
maudi90USA napisał(a):
Simon Ramon napisał(a):
Miejsca przerwania zlokalizować za pomocą omomierza ????
Tego się NIE DA ZROBIĆ - obwód w szybie zamyka ci się poprzez pozostałe/sprawne paski i nic nie sprawdzisz...


:-D o a to ciekawe. wszystko da sie zrobic
trzeba tylko na kazdej nie dzialającej nitce zrobic swiadomie mala przerwe i wtedy juz obwod nie bedzie sie zamykal przez pozostale i kazda z nich mozna sprwdzic...


da sie tez bez nacinania!!!

przeciez opornosc w kazdym miejscu jest inna wiec jesli jest przerwa to bedzie skok rezystancji w tym wlasnie miejscu na omomierzu

polecam miernik anlogowy do tej operacji albo cyfre z linijka analogowa

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: