.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 08:46:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Koncepcja na zawieszenie
PostNapisane: 05.sty.2003 20:59:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Witam Wszystkich!
Co koledzy forumowicze mi doradza? Mam w swojej 200 Nivo-zawieszenie samopoziomujace i juz trzeba wymienic amortyzatory. Cena za sztuke, to 550PLN. Mam alternatywe w postaci kpl. sprezynek (w tym tyl, to sprezyny z amortyzatorami i regulacja twardosci), jezdzone bardzo krotko z pewnego zrodla. To drugie rozwiazanie jest do tego tansze. Wiem, ze trzeba zaslepic jedna sekcje w pompie wspomagania, a reszta pasuje. Co radzicie? Ja bardziej sklaniam sie ku obnizeniu auta i usztywnieniu. Sa jakies przeciw?

P. S. Pozdrowienia z Niemiec! A co furki wypasne tu jezdza, to ho ho...
Wiekszosc, to Merce, ale Audi tez ogromna ilosc. Duzo Cabrio, sa trzy 200 20V( :D ), jedna S8, A8 wiecej i pelno A4. Co ciekawsze wiekszosc, to Diesle, np. C4/A6 tylko TDI. Jedna A4 1.8T lezy na ziemi (dokladnie 35mm od ziemi).

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2003 21:43:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Ja, emeryt, bym pozostał przy nivo.
Ale jestem pewny, ze znajdziesz tu wiecej zwolenników tego drugiego rozwiazania.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2003 22:05:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Osobiście nie robiłbym rzeźby ale jak kaska nie pozwala to inna sprawa.
Pozdr
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2003 22:31:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Rzezba, to raczej nie bedzie. Ot zwykly tuning zawieszenia. Nie wiem tylko czy warto obnizyc i utwardzic zawieszenie. Mam ochote na szybsza jazde po zakretach, a ze akurat przyszedl kres sil moich amorkow, to przy okazji mozna taka inwestycje przeprowadzic. Napiszcie (w celach sondazowych) kto jest za, a kto przeciw komfortowemu zawieszeniu lub twardemu.
Pozdrowka!

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2003 22:35:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
kefir200 napisał(a):
Rzezba, to raczej nie bedzie. Ot zwykly tuning zawieszenia. Nie wiem tylko czy warto obnizyc i utwardzic zawieszenie. Mam ochote na szybsza jazde po zakretach, a ze akurat przyszedl kres sil moich amorkow, to przy okazji mozna taka inwestycje przeprowadzic. Napiszcie (w celach sondazowych) kto jest za, a kto przeciw komfortowemu zawieszeniu lub twardemu.
Pozdrowka!


Ja osobiście lubie miękko i przyjemnie ale sportowo też lubiem :oko: :oko: a może same sprężynki i normalne amorki ??
Rozumiem że rezygnujesz z NIVO ?
Pozdr
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2003 22:39:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Ja rozumiem, ze rezygnacja z nivo tylko w przypadku niższego i twardszego zawieszenia. Ja bym z takiego bajeru nie rezygnował. Wielu Ci go zazdrosci.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2003 22:50:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Te Nivo nie gra z twardymi sprezynami. A przede wszystkim moje juz troche niedomagaja. Mam w garazu ladny sport-kit H&R i drugi Koni. Mam wybrac ktory zalozyc. Wymienilem wszystkie gumy w zawieszeniu i te na silniku i skrzyni. Przednie amorki, to gazowe Sachs'y. Te wszystkie gumy i ten sport-kit, daja w sumie cene pary amorkow do Nivo.

Jak sie jezdzi na twardo? Wiem jak to sie spisuje w Polo, Golfach itp., a jak to jest w wiekszych furkach?

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2003 13:38:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2002 22:12:49
Posty: 176
Lokalizacja: Jelenia Góra
też mam 200 ale u mnie jest standardowe zawieszenie z fabryki, ale kumpel ma 100 2,2 turbo quattro sport na fabrycznym zawieszeniu i jego furka jest o około 2 cm niższa. Wjeżdzie też czuć różnicę bo oprócz tego że jest trochę bardziej twardo to kiera jakby lepiej reaguje (skręca zamiast się przechylać :grin: ) Jednak jeździ wiadomo po polskich drogach i popękały mu wzmocnienia przy "dzwonach" (kielichach - różnie się mówi na górne mocowanie kolumny zawieszenia) z przodu a z tyłu jeden dzwon ma wybity (trochę wgnieciony) więc nie wiem czy to się opłaca. Kiedyś widziałem 200 po tuningu mtm i tam przewidzieli takie awarie - naspawali podwójne "blachę" na dzwonach i założyli rozpórki między nimi. Przypuszczam więc że jak tego nie zrobisz to też cię to czeka bo w te dziury nie wpada się 50 na godzinę tylko 150 :-x W sumie więc wyniesie cię to tyle samo albo jeszcze więcej z tym ze jednak to zawieszenie które ma kumpel w 100 dużo bardziej mi osobiście odpowiada

_________________
AUDI 200 Turbo Quattro - kiedyś było
KUPIĘ B4 2,6 2,8, B3 20V, koniecznie QUATTRO, a najchętniej 2,0 16V do 94 roku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2003 13:52:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Własnie przy obniżeniu nie należy zapominać o usztywnienniu furki. tym bardziej jeśli ma już swoje lata. Proponuję rozporkę przód i tył, a także przejzenie wszystkich spawów i ewentualnie i poprawienie. Specjalnie wykonana sztywna osłona z blachy pod spód auta też by się przyadała.
Widziałem juz furki totalnie obniżone i w totalnej rozsypce. Więc obnizajmy i utwardzajmy ale z głową i bez przesady

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2003 20:45:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Sluszne rady. Juz w Maluchu (a byl total twardy) pekaly mi kielichy i spawy. Mam skad skombinowac drugie kielichy na nakladki. Z rozporka na przod juz myslalem, a na tyl...pomysle. Zadzwonie do firmy, ktora tuninguje Audi po potwierdzenie tych porad. U znajomego w S4 (buda C4) sa rozporki (wlasnie dzwonilem) a ma sztywne zawieszenie. Plyta, to dobry pomysl. Blacha aluminiowa nie jest tania, ale to nie klopot. Martwi mnie raczej sposob montazu. Ale cosik wydumam. Dogadalem sie tak, ze montuje na probe i jezeli bede happy, to place. Zaczynam dlubac jak wroce do Polski. Oczywiscie podziele sie z Wami i jakies fotki dorzuce.
Dzieki!
Pzdr!

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: