Kiedys pisałem o problemach z obrotami, gdy silnik jest zimny.
Okazało się, że to prawdopodobnie jakis moduł przy silniku krokowym.
Koszt takiego modułu to 300-500zl., ale nie ma pewności, czy oby to te g..wno.
Nie mam mozliwości podłączenia drugiego takiego modułu, aby zdiagnozowac tą usterke.
Poszukuję Audi 80 z 89 lub starszy. 1,8 S jednopunkt z podciśnieniem.
Tzn z aparatu zapłonowego wychodzi taki wężyk ciśnieniowy.
w Audi z 91 1,8 tego już nie ma i nie mam jak sprawdzić tego modułu, potrzebuję drugiego.
Chodzi o podłączenie tego do mnie i sprawdzenie czy zadziala.
Operacja będzie trwała ok. 15 min.
Jakby ktos byl z okolic Wolomina i chcial mi pomóc, prosiłbym o kontakt
0-691-348-945
Pozdrawiam
_________________ Audi 80 1,8 1989r. / Opel Astra 1,4 16V Caravan 1998r.
|