1.8T bardzo dobry wybór ... wydaje mi sie ze bez quattro ale i tak dobry wybor. Ja uwarzam ze to byl jeden z lepszych zakupów jaki zrobilem. W tech wchwili przesiadam sie na 2.2T quattro ale nadal 1.8T uwarzam za bardzo fajna podstawę.
Wracając do wydechu. Na poczatku miałem załorzony ostatni tłumik sebringa ... było milej bo coś tam bulgotało z tyłu ... ale mocy brak ... potem wywalilem katalizator + srodkowy tłumik ... było jak by lepiej ale wydaje mi sie ze tylko subiektywnie. Ten sam przekrój tłumika + ostatni tłumik ograniczający przepływ spralin nie dały przyrostu.
Poszedłem po rozum do głowy i ... poszukałem co robią koledzy z zagranicy z 1.8T. A robią 3 calowy wydech od turbo do końca.
Mając opcję nr 2 z serbringiem scigalem sie z Rafałem J który jezdził bardzo ładnie fruwającą Astrą GSI 150KM ... pomimo iż ja miałem chip + inne mody to on miał lekkie auto. Przy takim zestawie udawało mi się go objechąc tylko ledwo co ... musiałem się nie lada napocić ...
gdy załorzyłem nowy 3 calowy wydech naturalne okzało się sprawdzenie z rownym przeciwnikiem .. i okazało się ze ... mam nad nim spokojnie 2 a nawet 3 długości przewagi. Braliśmy się klika razy bez nitro ... z nitro to zostawiłem go z 10 długości pomimo tego iż obaj mieliśmy te same dysze i zestwawy NX.
Reasumując .. załorzyłem teraz sebruinga spowrotem bo bede sprzedawał auto ... i nieźle się zamuliło ...
polecam też mojego autorstwa tekst na sr.pl
http://www.streetracing.pl/index.php?ka ... 3;10n;13;1
oczywiście namawiam do kumpna tego co sprzedaje