.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 19:57:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kupno 200 Quattro 2.2T r.prod. 1991 - proszę o sugestie...
PostNapisane: 25.mar.2003 11:47:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2001 01:00:00
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa
Jak w temacie. Co warto zrobić i sprawdzić przed kupnem i oczywiście czy wogóle warto to auto kupić zakładając zadowalający stan techniczny??? W alterynatywie mam Coupe 2.8E 1992.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Johnu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 11:52:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
TO masz zaiste truuuudny wybor.
Napewno jesli chodzi o koszty exploatacji to 2.8 wyjdzie Cie taniej ze wzgledu na mozliwosc zalozenia gazu, dodatkowo czesci do 80dziesiatki sza tansze niz do 200 i latwiej je kupic ;), natomiast w 200 masz super motorek i quattro. Czy to coupe jest quattro ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 11:52:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
ehm .... jajcarz :lol: .... :smiech2: ... nie no ... Migel wyjasnij mu bo ja sie dusze :lol: :lol: :lol: .... ty sie tak dlugo nie zastanawiaj i bierz .... no chyba ze to Coupe jest quattro ... wtedy faktycznie sam bym sie zastanawial ...ale tylko chwile , biorac pod uwage to co juz mam , bralbym zdecydowanie to 200tke .... bez jakichkolwiek rozwazan czy dobrze robie .... oczywiscie pod warunkiem ze stan techniczny jest mi znany i odpowaida mi

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 11:55:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2001 00:00:00
Posty: 1103
Lokalizacja: k.Radomia
Co wy tak wszyscy z tym quattro??? :oko:

_________________
.....S4 230 KM.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 11:59:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
necro napisał(a):
Co wy tak wszyscy z tym quattro??? :oko:


a czytales ostatnie nowosci na pierwszej stronie mojego podpisu ? :-D :grin:

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 12:03:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2001 01:00:00
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa
Coupe jest FWD:-( a zagazowane są obydwa, więc tu i jeden i drugi mają punkty (albo jak kto woli minusy) - bilans zero.

200 ma jeszcze jedną zaletę - pierwszy właściciel i zero nieoryginalnej grzebaniny - tak fabryczna furka (to jest ten silnik z 2 zaworami na cylinder więc, z tego co doczytałem, ma 182PS - tak czy nie???)

Stan zewnętrzny obydwóch jest bardzo dobry, a dzisiaj obydwa będą oglądane na warsztacie (geometria + mechanika)

Johnu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 12:13:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
To sprawa jest prosta kupuj 200 :-D Szkoda tylko ze motor nie jest 20V bo jesli 10V to pewnie jest K-Jetronic 182@5700 KM 252@3600 NM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 12:13:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
No to jak turbo jest zagazowane, to bierz 2.8 . Żeby doprowadzić do stanu używalności turbo z gazem , wydasz kupę kaski na dojście do stanu wyjściowego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 12:20:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2001 01:00:00
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa
Cóż za zgodność odpowiedzi:-)))\

Co masz na myśli mówiąc o "odgazowaniu" turbo??

Johnu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 12:23:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
aaa jeszcze tylko jedna sprawa wg. ETKI to do Audi 200 quattro motory 10V trubo byly montowane tylko do 87 roku w 91 powinienes miec silnik 1B, 3B ktore byly do 11/90 w 200 - to bym sprawdzil czy nie ma tam jakis mykow z rocznikiem :-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 12:30:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
to jezeli jest to silnik 10 V i rocznik 91 to musi to byc 1B i 200 KM ... tyle ze K-Jetronic i do gazu zupelnie nie pasujacy ... i tak jak podkreslil Leo ... jak chcesz taka 200tke kupic to koniecznie pomysl o odgazowaniu .... taniej cie to wyjdzie niz jezdzenie na benzynie ... no i uratujesz w ten sposob osprzet silnika , samochod zacznie jezdzic ( smiem twierdzic ze teraz ten samochod nie jezdzi ... co najwyzej sie toczy) a jak juz mowimy o gazie to kupuj wolnossacy i zakladaj dobra instalke ... tyle ze wolnossacy to albo 2.0 na monowtrysku , albo 2.6 , 2.8 ... wszystkie ktore maja mechaniczny wtrysk , predzej czy pozniej siada rozdzielacz wtrysku ... no i oczywscie najlepiej wtrysk gazu , no chyba ze 2.0 , tam wystarczy zwykla instalka

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 13:00:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2001 01:00:00
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa
Powiem tak. Jeździłem tą 2-setką na gazie i jest całkiem dynamiczna. Gościu twierdzi że Vmax na gazie 200km/h. Efektów gazu niestety nie sprawdzę w warsztacie bo i jak. Pozostaje mieć nadzieję że jest OK. Ja osobiście za zasilaniem gazowym niefabrycznym też nie przepadam. Czyli 2.2T 10V ma 200PS - no to cool.

Napiszcie teraz jak one powinny wypaść w konfrontacji Vmax i 0-100 (na benzynie, 2.8E i 2.2T?

Johnu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 13:05:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
VMax na gazie =200kmh?! No to 2.8 pojedzie i 230 ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 14:52:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2001 01:00:00
Posty: 552
2.2turbo!!20v do steki 6.6
2.8 z quattro jest strasznie mało dynamiczny+gaz to juz wogole wolałbym tdi140ps!

_________________
ESka-EReska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 16:26:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
j@cek napisał(a):
2.8 z quattro jest strasznie mało dynamiczny+gaz to juz wogole wolałbym tdi140ps!


powaznie ?? :)9

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 18:45:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 558
Lokalizacja: Wwa, Łódź
Hansik napisał(a):
j@cek napisał(a):
2.8 z quattro jest strasznie mało dynamiczny+gaz to juz wogole wolałbym tdi140ps!


powaznie ?? :)9


no coś takie oczy zrobił... :-P :oko:
poczytaj http://forum.streetracing.pl/viewtopic.php?t=1874
:oko:

_________________
         Obrazek
Avant B4, 1.9TDi, 93'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2003 19:03:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
To jak juz o gustach mowimy...
Nie ma lepszego (ladniejszego) Audi poza Coupe 2.8 quattro - no chyba ze S2/S1/quattro 8-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2003 13:07:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2001 01:00:00
Posty: 552
wiesz Hans ze sie rozgladałem za takim audi jezdzilem 5-cioma egzemplarzami i uwiez mi ze autka zbieraly sie bez rewelacj ale moze dlatego ze nie mialy wtrysku gazu!!!!???????A tu o dziwo bez quattro były dynamiczne nie powiem dlaczego......????

_________________
ESka-EReska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2003 14:06:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2003 12:17:34
Posty: 64
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Bierz Coupe ........
A ja kupie 200 :)
Skąd jesteś ?

_________________
Audi 100 Avant 2.3 NF 14" Kołpaki :)
VW Scirocco 15" ATS - mój nowy przecinak .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Podsumowanie...
PostNapisane: 26.mar.2003 21:56:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2001 01:00:00
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa
No więc:

1. 2-setka - kibel, tzn.: wycieki zewsząd spod turbiny, spod głowicy, z chłodnicy; brak wszelkich gum zwieszenia, poduszek etc.; przeguby zewnętrzne rozj......; i jeszcze kilka drobnych uwag (ale nie więcej niż 100:-) )
2. Coupe - zewnętrznie bardzo ładny, zadbany, niestety cały lewy próg wspawany, co wpłynęło trwale na geometrię, ale da się ustawić na 4 z plusem, maska do lakieru, gumy wahaczy do wymiany, mały wyciek z silnika, kilka żarówek wewnątrz do wymiany - największy minus że właściciel nie przyjął mojej propozycji cenowej w związku z tymi uwagami a jestem z tych twardych co się nie łamią i.......fiasko

Reasumując, zostaję na razie przy moim Hondo-busie i czekam na inne okazje.

Pozdrawiam i dziękuję z rady:-)

Johnu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: