.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 21:01:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Trzęsie mi autem
PostNapisane: 06.kwi.2003 21:16:07 
Witam. Cholernie trzęsie mi autem (B3) na niskich obrotach. Mógłby mi ktoś pomóc? Podejrzewam że są to poduszki pod silnikem, ale nie jestem do końca pewny. Pozdrawiam. :-D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2003 21:48:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2003 23:41:42
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
Załóż puchowe poduszki ;) A tak na poważnie, to sprawdz, czy nie masz za niskich wolnych obrotów, tudzież za ubogiej mieszanki. Poduszki mogą być zerwane, ale sprawdz to, bo na tym sie trzyma silnik. Jak ci sie skrzynia jeszcze urwie, to ci to może odjechać...

_________________
----= WolanD, Kraków =-----
-= Audi V8 280PS 400Nm =-
-= Corolla AE95 4afe 4wd =-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2003 21:55:53 
Myśle że obroty są dobre bo jeżeli dam leciutko gazu to też telepie, ale słabiej.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2003 22:00:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
a jaki to jest silnik diesel czy benzyna ? bo jak drgania przenosza sie na bude to na bank poduszki a jak drgania sa tylko na wolnych obrotach i po dodaniu gazu zanikaja to moze byc cos z silnikiem +

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2003 22:43:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Ja mam w B3 zuzyte poduszki, ale nie zerwane - generalnie rzuca silnikiem, porusza nim bardzo, ale nie na wolnych obrotach, lecz przy deptaniu i wtedy przenosza się drgania na karoserie. Jeżeli telepie na wolnych obrotach, albo nawet przy powiedzmy 1300/min to nie jest to kwestia poduszek - w tym przypadku nawet silnik przykrecony do sanek na sztywno nie powoduje zbyt dużych drgan, a tym bardziej telepania.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2003 09:10:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2002 12:31:20
Posty: 172
Lokalizacja: wa-wa
znam ten objaw - na wolnych telepało jak cholera, uspokajało się dopiero powyżej 2 tys. obrotów i okazało się, że padł siłownik podciśnieniowy na aparacie zapłonowym - dostawał lewe powietrze. Zdejmij rurkę idącą do siłownika i zassij powietrze -jeśli bez oporu i do bólu to możesz się wziąć za wymianę - przyjemność około 96 PLN i 10 minut roboty.

A przy okazji to powiedzcie czy padnięte poduchy od sanek mają jakikolwiek wpływ na prowadzenie samochodu i ogólnie - jakie są objawy przy zużytym zawieszeniu sanek ?

_________________
xymox B-3 1,8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2003 10:16:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
stuka na dziurach , na zakretach mozesz czuc dodatkowa"sile" ktora ciagnie ci za kierownice nie w ta strone co trzeba ... poza tym czuc buczenie na budzie ... a konsekwencja wywalonych poduch moze byc uszkodzenie przegubow na polosiach

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2003 13:11:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2002 12:31:20
Posty: 172
Lokalizacja: wa-wa
Możesz mi Hansik w kilku słowach sklecić co do czego i jak jest uczepione bo nie bardzo kumam co ma kręcenie fajerą do kończących się poduszek na sankach :-( . Wydawało mi się jak łaziłem pod autem z mechaniorem w piątek kiedy macał co jest do wymiany, że wachacze mocowane są właśnie do sanek - dobrze kombinuje :lol: ???
Oświeć mnie bo trochę się zamotałem i nie bardzo mogę sobie to poukładać :-?

_________________
xymox B-3 1,8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2003 13:33:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
jezeli wahacze masz przymocowane do sanek a poduchy sanek sa juz wywalone to sanki na zakretach przemieszczaja sie przesuwajac tym samym wahacze a co za tym idzie zmieniajac polozenie kolumny McPearsona a co za tym idzie oddzialywuja w ten sposob sila na drazki kierownicze ... poza tym przy ostrzejszym pokonywaniu zakretow mozesz slyszec stuki a raczej jeden glosniejszy stuk i po wyjsciu na prosta drugi stuk ... podobnie sie dzieje jak masz wywalone poduszki pod silnikiem badz skrzynia ... wtedy to przemieszcza sie silnik i poprzez polosie przekazuje sile na kolumny ... tyle ze w przypadku polosi moga sie przy okazji rozleciec przeguby , bo jak luz boczny bedzie zbyt duzy to poprostu czesc wewnetrzna wyjdzie z zewnetrznej , wyleca kulki i "do widzenia"

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2003 22:00:10 
xymox jaki siłownik i gdzie on jest?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2003 22:22:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
mydlo napisał(a):
xymox jaki siłownik i gdzie on jest?
taki okragly bebenek przy aparacie zaplonowym do ktorego przychodzi gumowy wezyk ... to jest silownik , tak zwany przyspieszacz zaplonu

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2003 07:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2002 12:31:20
Posty: 172
Lokalizacja: wa-wa
Mydło - daj znać jak uda Ci się dojść co jest grane - będziemy mieli być może nowe doświadczenie :P

_________________
xymox B-3 1,8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2003 02:53:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2003 23:41:42
Posty: 129
Lokalizacja: Kraków
A dokładnie podciśnieniowy korektor kąta wyprzedenia zapłonu. Ale nie sądze....chociaz....

_________________
----= WolanD, Kraków =-----
-= Audi V8 280PS 400Nm =-
-= Corolla AE95 4afe 4wd =-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2003 09:12:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2002 12:31:20
Posty: 172
Lokalizacja: wa-wa
rzuciłem taką myśl bo u mnie jak padł siłownik to dawało to właśnie takie objawy a przy tego typu uszkodzeniach to człek czasami załamuje ręce.

_________________
xymox B-3 1,8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2003 23:03:33 
xymox napisał(a):
Mydło - daj znać jak uda Ci się dojść co jest grane - będziemy mieli być może nowe doświadczenie :P


Byłem z moim autkiem dzisiaj i zrobiłem. Okazało się że 1 poduszka była wywalona, ale to nie to powodowało trzęsienie. Okazało się że gumowy przewód wychodzący z kolektora (do niego wchodzi ten przewód od siłownika o którym mówiłeś) jest trzaśnięty. I to była ta zmora.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2003 08:12:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2002 12:31:20
Posty: 172
Lokalizacja: wa-wa
czyli dobrze kombinowaliśmy, że dostawał motor lewe powietrze. Ale dobrze, że nie siłownik tylko sam przewód doprowadzający do niego - zawsze mniejszy wydatek

_________________
xymox B-3 1,8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2003 14:25:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2001 01:00:00
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa
U mnie kiedyś podobny objaw zlikwidowałem wymianą świec (oczywiście to rada dla benzynowca) :-)

_________________
Pozdrawiam

Johnu
Coupe 2.8E `92


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: