.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 08:53:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: OT- gaz w 5,7 V8
PostNapisane: 07.cze.2003 14:04:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2002 23:20:23
Posty: 157
Lokalizacja: Krakow
Witam wszystkich!

Nie orientujecie sie moze, czy silnik Chevroleta 5,7 V8 znosi gaz? jaka to musiala byc instalacja i orientacyjnie jej koszt? Bylbym wdzieczny za jakies info!
pozdrawiam

_________________
Marcin
Audi Coupe GT 2,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 14:10:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
jedyna instalka ktora mi przychodzi do glowy , jaka bylaby w stanie zasilic ten silnik to SGI ... jeden parownik wystarczy

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 14:37:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2002 23:20:23
Posty: 157
Lokalizacja: Krakow
Hansik napisał(a):
jedyna instalka ktora mi przychodzi do glowy , jaka bylaby w stanie zasilic ten silnik to SGI ... jeden parownik wystarczy


A co to oznacza przekladajac to na $$$ :D ?Pewnie samo to, ze ma 8 garow to juz spora pozycja w cenniku...

Pozdrawiam

_________________
Marcin
Audi Coupe GT 2,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 14:51:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
mysle ze w granicach 6500 pln ... powodem jest to ze jeden wtryskiwacz kosztuje okolo 600 pln

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 15:06:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2002 23:20:23
Posty: 157
Lokalizacja: Krakow
rozumiem ze chodzi o silnik na wtrysku. A co w sytuacji, kiedy to silnik gaznikowy? Czy taka zwykla instalka (oczywiscie z duzym parownikiem) bedzie w stanie opedzic taki motor?

_________________
Marcin
Audi Coupe GT 2,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 15:13:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
jeden parownik nie da rady ale rodzi sie pytanie ... co to za auto ... ja bym juz to klasyfikowal jako egzemplarz kolekcjonerski i odpuscilbym gazowanie ... lepiej dokupic do niego lawete

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 15:24:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2002 23:20:23
Posty: 157
Lokalizacja: Krakow
Nie, nic z kolekcjonerstwa... :grin:
Chodzi o Chevroleta G-20 ChevyVan, to taka salonka z 85 r. Nie jestem przekonany czy silnik jest na gazniku czy wtrysku, stad moje pytania.

_________________
Marcin
Audi Coupe GT 2,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 15:26:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
mysle ze na wtrysku ... ale co jak co ... zakladanie zwyklego gazu jest srednim pomyslem

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 15:35:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2002 11:39:33
Posty: 135
Lokalizacja: Kluczbork / Poznań
zobacz jak jest założony w tym autku :)
http://www.forum.tuning.info.pl/viewtop ... 139#366139

u Ciebie przypuszczam że można by założyć coś podobnego,
jeśli chcesz to dowiem się jakie były koszty i o adres gazownika (gość zakłąda po kilka instalacji dziennie do nowych samochodów), wiem że mieszka koło Częstochowy. U ciebie powinno być taniej bo masz tylko 8 cylindrów a nie 12 :grin:

pozdrawiam

_________________
AUDI 100 2,0E + GAZ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 15:40:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2002 23:20:23
Posty: 157
Lokalizacja: Krakow
No nic, zobaczymy... Narazie licze ilo taka impreza moze wyjsc, boje sie kosztow utrzymania etc.
No i musialbym rozstac sie z moim "Coyotem" a to mnie boli najbardziej...
No coz-zobaczymy :lol:

_________________
Marcin
Audi Coupe GT 2,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2003 20:18:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2002 13:05:23
Posty: 1654
Lokalizacja: Poznań
Hmmmm...

Kontrowersyjny temat...

Dowiem się wszystkiego w poniedziałek od człowieka, którego drugie imię to "5,7 V8".

_________________
pozdr,Obrazek
macq
Maciej
Vectra Unlimited #062
___________________________________
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności" - A. Einstein


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2003 09:35:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2002 13:05:23
Posty: 1654
Lokalizacja: Poznań
W tym aucie silnik posiada gaźnik typu Quadrajet Rochester 4barell (wtryski były od '89).

Można jak najbardziej przerobić go na gaz, nawet bez odczuwalnego spadku mocy. Znakomita większość 'gazowników' w Polsce nie będzie potrafiła tego jednak zrobić. Ja znam jednego, który się na tym zna.

_________________
pozdr,Obrazek
macq
Maciej
Vectra Unlimited #062
___________________________________
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności" - A. Einstein


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2003 15:57:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2002 00:00:00
Posty: 305
Lokalizacja: z ciemnosci
widzialem kiedys na gieldzie w slomczynie BMW 850i na gazie, auto bylo czerwone, wyposazenie wiadome :-) mialo tez skrzynie manualna co jest chyba zadkoscia w tych furach... gaz mialo zwykly z dwoma parownikami...
moze mnie ktos wyprowadzi z bledu jesli sie myle, ale zagazowanie V12 w BMW zwyklym gazem chyba nie jest az takim zlym rozwiazaniem, bo jest duuuuzo tansze niz SGI no i V12 to tak jakby dwa silniki R6 po 2,5 litra kazdy, wiec dwa parowniki powinny odparowac dostateczna ilosc gazu... ogolnie wiadomo ze V12 w BMW to smok, wiec jak by sie rozwiazanie z zastosowaniem parownikow znaczaco zle odbilo sie na osiagach to i tak w szybkim czasie mozna zaoszczedzic na SGI...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2003 07:03:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2002 11:39:33
Posty: 135
Lokalizacja: Kluczbork / Poznań
Z tego co się orientuję to w SGI też jest parownik, z tym że mniejszy. Dopiero we wtrysku w fazie ciekłej nie ma parownika (przynajmniej tak mi się wydaje :-D ) W BMW 750 (zdjęcia w innym poście) są dwa parowniki

pozdrawiam

_________________
AUDI 100 2,0E + GAZ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2003 13:45:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2002 00:00:00
Posty: 305
Lokalizacja: z ciemnosci
racja w SGI tez jest parownik, ale w nie ma miksera ktory wlasnie powoduje wiekszosc niedogodnosci


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: