.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 14:49:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: kick-down, jak to sie ma?
PostNapisane: 09.cze.2003 20:41:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2003 21:46:18
Posty: 71
Lokalizacja: POLSKA:)
jak w temacie, czy ktos moglby dokladnie wyjasnic ten termin?z tego co ja wiem to po prostu wcisnicie pedalu gazu w podloge, ale moze jakis klubowicz opisal by to dokladnie ? (moze sie myle)
:0
pozdr.

_________________
AUDI 100 C4 2.6 AUT.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2003 20:45:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
wcisniecie pedalu w podloge ktore powoduje zredukowanie biegu w automacie

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2003 21:49:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
uderzenie pedału gazu o podloge powoduje redukcje o dwa biegi, ok 4,5 rpm, niezdrowe dla skrzyni!!!

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2003 22:04:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
jareczek123 napisał(a):
uderzenie pedału gazu o podloge powoduje redukcje o dwa biegi, ok 4,5 rpm, niezdrowe dla skrzyni!!!

ciezko mi sobie wyobrazic cos takiego na 3 biegu :zakrecony:
a moze lepiej na 2 :lol:

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2003 22:05:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
jareczek123 napisał(a):
uderzenie pedału gazu o podloge powoduje redukcje o dwa biegi, ok 4,5 rpm, niezdrowe dla skrzyni!!!

Jakto niezdrowe dla skrzyni??????? :0 :0 :0
To wymyslili inżyniery w fabryce przecież. Jakby to było takie niezdrowe, to by tego nie instalowano. A w ogóle skąd pomysł, że redukcja biegów jest niezdrowa dla skrzyni?
Sensem kick downa jest redukcja - o jeden lub dwa biegi w dół ( zalezy od prędkości i obrotów ) w automacie przy maxymalnym wciśnięciu pedału gazu. A sens tego jest taki, ze jak deptasz do oporu to chcesz najlepszych osiagów, wiec sam rozumiesz.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2003 01:39:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2003 21:46:18
Posty: 71
Lokalizacja: POLSKA:)
jareczek123 napisał(a):
uderzenie pedału gazu o podloge powoduje redukcje o dwa biegi, ok 4,5 rpm, niezdrowe dla skrzyni!!!



jak moze byc niezdrowe dla skrzyni, skoro kazdy automat tak ma? :0

_________________
AUDI 100 C4 2.6 AUT.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 12:57:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
Gadalem kiedys z fachurami od skrzyN we wrocq jak szukałem oryginalnego bagnetu no i powiedziano mi abym unikał redukcji o dwa biegi tzn z4 np na 2 poniewaz w momecie przejscia na najnizszy bieg auto troche zwalnia (przynajmiej u mnie jest tak)nastepuje roznica przelozen chodzi o moment zmiany ruchu obrotowego-czy cos takiego... i tarczki scierne takie plaskie z zabkami ulegaja uszkodzeniu. Widzialem uszkodzone, ale czy to było tego efektem to niewiem.Skutkiem tego jest efekt tak jakby slizgalo sie sprzeglo. Moze bajka ale niewiem jaki by ktos mial cel przestrzegając mnie przed takimi redukcjami.Apropos skrzyń jak juz sobie gadamy to powiedzcie czy gazik moze miec jakis wplyw na jej prace?U mnie przy redukcji czyli na wyzszych obrotach auto wogole nie przyspiesza, lepiej ciagnie jak przejdzie tylko o jeden bieg w dół.Podobnie jest u was?

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 13:09:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
hmm ... moze masz coz z osprzetem silnika ? ... musisz przyjechac do bydgoszczy ... inaczej ciezko bedzi ta usterke usunac :zakrecony: :lol:

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 13:15:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
@jareczek
I tu masz rację - redukcje i hamowanie silnikiem szkodzą automatom - o tym tez od wielu speców słyszałem, ale chodzi tu o te redukcje - z hamowaniem silnikiem - natomiast przy kick downie owszem jest redukcja, lecz z przyspieszeniem - a to jest juz całkiem inna sprawa.
Miałem Mondeo z automatem zagazowane - reukował i darł, no chyba, że było juz niewiele gazu w butli - wtedy jak redukował to go muliło.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 13:28:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
Jak gazu mam malo to owszem jest slabszy, ale ciagnie. 1. Przy 180 caly czas redukuje na nizszy bieg i chcac przyspieszac musze b. delikatnie cisnac gaz 2.przy redukcji na nizszy az go cofa i nie idzie co jest? ma to jakis zwiazek z podcisnieniami?

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 13:32:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
jareczek123 napisał(a):
Jak gazu mam malo to owszem jest slabszy, ale ciagnie. 1. Przy 180 caly czas redukuje na nizszy bieg i chcac przyspieszac musze b. delikatnie cisnac gaz 2.przy redukcji na nizszy az go cofa i nie idzie co jest? ma to jakis zwiazek z podcisnieniami?

To nie jest normalne - pokaz to jakiemus fachmanowi. Moze VAG cos wyłapie? Przy 180 mam 3800 obrotów i nie bardzo sobier wyobrazam redukcję przy czterobiegowej skrzynce.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 13:33:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2003 15:18:58
Posty: 97
Lokalizacja: Bytom
kick down normalna rzecz - tylko jakoś nigdy nie udało mi się z 4 zrzucić na 2. Chyba za spokojny jestem.

_________________
Audi 100 C4 2.3E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 13:37:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Adaś napisał(a):
kick down normalna rzecz - tylko jakoś nigdy nie udało mi się z 4 zrzucić na 2. Chyba za spokojny jestem.

Jak jedziesz 60, maxymalny spokój - to jedziesz na 4 biegu, więc jak depniesz ostro to musi zejść do 2, żeby ciągnąć.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 13:40:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
Nie ma błedów skrzynia, w 2. pktach we wrocq sprawdzalem i nic. Po odłączeniu akumulatora na zimnym silniku i po rozgrzaniu go na benzynie jakby lepiej chodził ale po 100 km dalej sie sytuacja powtarza.

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 13:42:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
a jaka masz instalacje gazowa ?

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 13:47:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
Zwykłą z kompem lovato,z mikserem na rurze gumowej za przypływomierzem a czarna "puszką" z napisem v6, z mikserem tym jajowatym strzelał... no i był problem

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 13:52:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
powiem tak ... prawdopodobnie komputer na gazie zmienia parametry pracy silnika na tyle ze niektre mierzone parametry nie mieszcza sie w zakresach dopuszczlanych ... komputer przechodzi w stan awaryjny i zapisuje jakis blad ... po odlaczeniu akumulatora pamiec bledow jest kasowana ... postaraj sie podpiac do VAGa w momencie jak odczuwasz ten spadek mocy ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 13:59:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
dzieki za rade ale juz probowałem-niewielki pozytek,nic.Moze kiedys na jakims spocie sie poscigamy, badz ktos sie przejedzie moim autem i sie wypowie bo moze jestem przewrazliwiony, ale zeby mnie xsara 1.4, czy tigra objezdzała-wstyd,start mam dobry-quattro ale pozniej zakrywam twarz,moze przez wakacje gdzies sie zoorganizuje w okolicach badz modlin..

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:03:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
do bydgoszczy masz 2 godziny drogi ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:07:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
dzieki za zaproszenie , teraz sesja a z pracy sie nie wyrwę

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: