Witam.
Ponieważ jestem tu pierwszy raz to na wstępie serdeczne gratulacje pomysłodawcom tej strony o Audi oraz pozdrowienia dla wszystkich; zakręconych; właścicieli tej marki.
A teraz konkretnie:
Jeszcze do ostatniego piątku byłem super szczęśliwym posiadaczem samochodziku Audi C 4 Quattro z silniczkiem AAH ( 2,8 benzyna w klasie V 6 ).
Pech sprawił, że strzelił pasek rozrządu. Ponieważ mechanik ze mnie nie najwyższych lotów, ale jako przyczynę mogę podać zablokowanie jednego z kół prowadzących.
Uprzejmie proszę o pomoc - wyjaśnienie:
Przy zmianie paska rozrządu wymianie podlegają dwie roli napinająco - prowadzące.
Jako stałe ( nie podlegające wymianie - chyba ?) pozostaje trzecia rolka (pod kołem pompy wody).
Właśnie ta trzecia rolka jest przyczyną moich kłopotów.
Proszę o informację co to za rolka i w jaki sposób podlega ona wymianie?
Będę również mocno zobowiązany jeżeli otrzymam nr katalogowy rolki.
Proszę o w miarę szybką odpowiedź, bo już troszeczkę boli mnie ta tylna część ciała od jazdy zastępczym pojazdem jednośladowym. :-?
Pozdrawiam - Andrzeej