.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 05:51:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0 ABK]Problem z odpalaniem:(
PostNapisane: 30.lis.2006 10:33:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2005 17:58:18
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
WItam wszystkich,problem sprowadza się do układu wtryskowego (ABK 115KM B4 gaz-bena)Już nie wiem co robić ,kiepsko zapala na benzynie ciepły czy zimny tak samo,pompa paliwa ok,podpowiadają mi o jakiś czasach wtrysku bo wygląda jakby się zalewał,albo kapie z któregoś wtryskiwacza,ale jak to sprawdzić ???Potrzeby dobry warsztat w poznaniu który ma takie autka w jednym paluszku no i oczywiście nie drogi,bo oddać do konkretnego serwisu to nie problem ale ile to będzie kosztować 1/10 wartości auta hihi


jmm: Nazywaj tematy zgodnie ze schematem!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: a świeczki
PostNapisane: 30.lis.2006 11:35:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2006 20:22:53
Posty: 18
Lokalizacja: Nowa Góra/Olkusz
próbowałeś wymienić świece, kiedy wymieniałes ostatni raz?? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2006 12:12:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2005 17:58:18
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Dosłowinie w przeciągu miesiąca świece, kopułka,palec przewody wysokiego napięcia i to BOSCHA,tu jest większa zagrywaka,ale dla kogoś kto już nie raz grzebał przy takim układzie wstryskowym to pryszcz,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: może zapłon
PostNapisane: 30.lis.2006 12:30:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2006 20:22:53
Posty: 18
Lokalizacja: Nowa Góra/Olkusz
może masz przestawiony zapłon, spróbuj poluzowac aparat zapłonowy i przekręc nim delikatnie w jedną lub drugą stronę, zobacz co się bedzie działo,
spytam kumpla mechanika co to moze być!! :) też tak miałem po wymianie rozrządu, przestawił mu sie zapłon i musiał to ustawiać, nie pamietam co robił, wiem że wykrecał świece z pierwszego cylindra i szukał górnego położenia tłoka, potem grzebał coś przy aparacie!!
Pozdro :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2006 14:56:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Postawię na wtryskiwacz rozruchowy lub regulator ciśnienia paliwa.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2006 16:14:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Jeżeli padłby wtryskiwacz rozruchowy to autko powinno na zimnym silniku palić a na gorącym nie (miałem taki przypadek). A co do zapłonu to możesz go sprawdzić (kopółkę, palec, świece i przewody). Po wymianie rozrządu to prawda że trzeba ustawić zapłon najpierw tak na oko a potem skorygować lampką stroboskopową, ale jeżeli nic nie było grzebane przy rozrządzie to wystarczy podłączyć lampkę i go ustawić z odpowiednim wyprzedeniem ok. 5-6 stopni.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2006 10:04:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2005 17:58:18
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Wtryskiwacz rozruchowy działa bo sprawdzałem,a problem z uruchomieniem jest i na zimnym i na ciepłym,sprawdzałem kompreche i wszytko jest ok,ale fakt że dawno nie patrzałem w ustawienie zapłony,dzisiaj pokręce i napisze jaki wynik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2006 11:15:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=#980164
Dodam, ze uszkodzenie czujnika temp. na tez wplyw kiedy silnik jest rozgrzany - zalewa go

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2006 11:43:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2005 17:58:18
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Ok,sprawdzę i ten wątek,a mam pytanko odnośnie tej strony co mi podesłałeś,przeczytałem tam o jakimś czujniku zasysanego powietrza czy on w moim ABK też jest??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2006 13:00:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Jest. Jest zabudowany w przepływce. Jak zdemontujesz przepływomierz to można go zobaczyć. Można go sprawdzić bez wyciągania przepływki za pomocą termometru i omomierza.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: c.d.n problemy z odpalenie
PostNapisane: 04.sty.2007 14:20:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2005 17:58:18
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Chłopaki jestem już coraz bliżej rozwiązania problemy ale i też debetu na koncie:)Mianowicie niunia była w najlepszym zakładzie elektroniczny w Poznaniu 3 dni przewrócili na dach auto i z całą pewnością nie jest to problem elektryczno-elektroniczny,doszli do tego że przy startowaniu silnika nie ma ciśnienia oleju dopiero kiedy nabije koło 1br auto zapala i powinno mieć przy 2000tyż obrotów 2br a ja mam ich aż 5br.Wywalam pompę oleju duże prawdopodobieństwo że walnięty jest zaworek w pompie oleju i to może mieć wpły na zapalanie.Niestety koszto orginalniej pompy to 1tyś,zamiennik około 150 zł,ale wreszczcie diagnoza która ma sens.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 02:36:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
imo diagnoza ta nie ma nawet najmniejszego sensu :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 09:30:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
było mówione o pomiarach elektrycznych a sprawdzałeś przepływkę czy nie jest uszkodzona mechanicznie?? przy instalce lpg I lub II gen w wyniku wybuchów gnie się klapka w przepływomierzu i może to ona się przycięła np na 50 % otwarcia i dlatego powietrza leci mało a wachy dużo. Może to jest problemem. :)

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: odpalanie
PostNapisane: 05.sty.2007 10:09:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2005 17:58:18
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
...przepływka była zrobiona w pierwszej kolejności,apropos cisnienia oleju .jeżeli zaworek w pompie nie trzyma to automatycznie zleci olej i popychaczy i są zamknięte,za nim się podniosą czyli nakręce ciśnienia to już mam zalanego benzyną.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: