.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 05:49:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0 ABT] Po wymianie uszczelki .
PostNapisane: 01.sty.2007 13:50:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 17:27:45
Posty: 10
Lokalizacja: Olsztyn
Witam w Nowym Roku
Męcze sie z problemem dużego ciśnienia w układzie chłodniczym tzn, wycieka płyn przez korek w zbiorniczku wyrównawczym, wymianiona została już uszczelka pod głowicą i wyrównana głowica, wymieniona pompa wody. termostat, i dalej jest to samo co działo sie przed tem co to może być ?
Proszę o podpowiedzi .

_________________
Audi 80 B4 `93 2.0 8V ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2007 16:22:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
ale nie wiadomo czemu wycieka ten płyn,czy jest nadmierne ciśnienie w układzie ,czy np uszkodzony korek co częto się zdarza. ja często przy wymiane uszczelki równam też korpus silnika,najbardziej wrażliwe na to są citroen-peugeot 1,9D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2007 16:33:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 18:08:47
Posty: 366
Lokalizacja: BRZOZÓW
hej kolego a moze masz pęknietą głowice gdzies i pcha Ci kompresje z cylindra do płynu i wywala w zbiorniczku wtedy

_________________
AUDI 80 B3 1.8S 91r- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 10.93r. KLIMA - sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI sedan 12.94r. 2xPP,el.sz.,el.szd.,ABS- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 11.94. KLIMA-sprzedana
VW BORA 1.9TDI AHF 110PS '99
VW GOLF IV 1.9TDI 110PS '99/00 KOMBI-sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2007 18:55:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 17:27:45
Posty: 10
Lokalizacja: Olsztyn
Właśnie nie wiem auto było u niby specjalisty który oglądał głowice i właśnie ją równał bo była krzywa, korek zmieniałem już jeden ale może ten sie zapchał teraz , nie wiem już co może być a jak sprawadzić czy głowic nie jest pęknięta trzeba znowu zdejmować pewnie co, a może jeszcze jakieś sugestie ?

_________________
Audi 80 B4 `93 2.0 8V ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2007 19:51:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Ktosiek napisał(a):
Właśnie nie wiem auto było u niby specjalisty który oglądał głowice i właśnie ją równał bo była krzywa, korek zmieniałem już jeden ale może ten sie zapchał teraz , nie wiem już co może być a jak sprawadzić czy głowic nie jest pęknięta trzeba znowu zdejmować pewnie co, a może jeszcze jakieś sugestie ?
ha ha oglądał głowice! trzeba ją sprawdzić na szczelność! obyś nie musiał jeszcze raz jej ściągać :/

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2007 20:03:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
ale jeśli naprawę robił specjalista to po co odebrałeś nie naprawiony samochód,myślę że masz gwarancję na usługę. mnie się zdarzało rozbierać poraz drugi o czym właściciel samoch nawet nie wiedział. Ale pękniete głowice zdarzają się szczególnie jak ktoś doleje zimnego płynu przy dużym braku na mocno rozgrzany silnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2007 07:15:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 17:27:45
Posty: 10
Lokalizacja: Olsztyn
Tak ale dowiedziałem sie dopiero po przejechaniiu trasy, bo dopiero wtedy widać że płyn wycieka, a dziś rano po przejechaniu tej samej trasy nic nie wyciekało i jest ok, nie wiem co sie już dzieje ??

_________________
Audi 80 B4 `93 2.0 8V ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2007 21:52:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 17:27:45
Posty: 10
Lokalizacja: Olsztyn
Brak pomysłów, a czy szczelnośc moge zmierzyć tak w sposób jak sie sprawdza stopień spręzania w cylindrach, to mi wykarze ze może być walnięta głowica?

_________________
Audi 80 B4 `93 2.0 8V ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 18:54:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 18:08:47
Posty: 366
Lokalizacja: BRZOZÓW
nie tak to nie sprawdzisz szczelności głowicy

_________________
AUDI 80 B3 1.8S 91r- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 10.93r. KLIMA - sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI sedan 12.94r. 2xPP,el.sz.,el.szd.,ABS- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 11.94. KLIMA-sprzedana
VW BORA 1.9TDI AHF 110PS '99
VW GOLF IV 1.9TDI 110PS '99/00 KOMBI-sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 19:03:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 18:08:47
Posty: 366
Lokalizacja: BRZOZÓW
nie tak to nie sprawdzisz szczelności głowicy

_________________
AUDI 80 B3 1.8S 91r- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 10.93r. KLIMA - sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI sedan 12.94r. 2xPP,el.sz.,el.szd.,ABS- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 11.94. KLIMA-sprzedana
VW BORA 1.9TDI AHF 110PS '99
VW GOLF IV 1.9TDI 110PS '99/00 KOMBI-sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 18:18:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 17:27:45
Posty: 10
Lokalizacja: Olsztyn
Witam ponownie
Narazie uspokoiło sie z tym wyciekaniem ze zbiorniczka, nie wiem co to było i jak to sie naprawiło, a pojawiło sie następne zmartwienie, cos sie dzieje z jeżdzeniem na gazie, odpalam na benzynie normalnie a po przejściu na gaz gaśnie, musze przełączć tylko pod czas jazdy bo inaczej zgaśnie, i jak jest ciepły cilnik to cięzko zapala , może być to złę nastawienie zapłonu ?

_________________
Audi 80 B4 `93 2.0 8V ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 18:41:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ile lat ma instalacja gazowa?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 19:10:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
nie powinieneś łączyć usterek w ten sposób.LPG to obce urządzenie w samoch i ja zawsze je pomijam przy sprawdzaniu zapłonu czy czego kolwiek. Jeśli auto idealnie bedzie pracować na benzynie wtedy grzebiesz w LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 07:07:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2006 17:27:45
Posty: 10
Lokalizacja: Olsztyn
Moja instalcja ma nie cały rok, tylko to jest tak że raz dobrze jest a raz nawet odpal;ić nie moge musze go pokręcic dłużej na benzynie i mocniej gazować zeby nie zdechł po przejściu na gaz

_________________
Audi 80 B4 `93 2.0 8V ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2007 08:37:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Jeśli instalacja ma niecały rok, to rozumiem, że jest jeszcze na gwarancji. W takim razie jedź do warsztatu niech to porządnie wyregulują. Objawy wskazują na zalewanie silnika gazem (mocno za bogata mieszanka).

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: