.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 08:50:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 21:40:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
Jak myślicie na jaką kase powinienem być przygotowany oddając auto do serwisu i do którego najlepiej ?

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 21:49:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
tego to nie wiem . ale jesli chodzi o wtrysk mechaniczny to w polsce chyba nie ma mocnych na niego i dlatego kazdy boi sie tego jak ognia

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 22:31:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
hmm szczerze nie mialem czasu zerknac...non stop siedze przy cudzych autach...ale u mnie to pompa albo zawor zwrotny chyba ze ktos ma inna propozycje....auto po klikugodzinach stania ciezko odpala, i po odpaleniu go szarpie-czasm pracuje tak jakby na 3 gary

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 22:35:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
hmm ruti a jaki masz silnik dokladnie??

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 18:43:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
ja mam silnik ACE 2.0 16V

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2007 16:52:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
:peace:
Ja już jestem po diagnozie , chyba znalazłem odpowiedniego człowieka co sie na tym zna . Po dokładnym sprawdzeniu jego diegnoza :nieszczelny zawór zwrotny paliwa ,spada ciśnienie w rozdzielaczu i przewodach wtryskiwaczy .Przy gorącym silniku jak nie ma cisnienia nastepuje szybsze odparowanie paliwa powstaja pęcherzyki powietrza i to podobno cała bolączka u mnie.
Teraz koleiny problem to wymiana tego u mnie to podobno siedzi on (zawór zwrotny ) w pompie paliwa czy moze się mylę ?
Może jakieś sugestie od was .Na jakie koszta muszę się przygotować ? :(:

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2007 17:10:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
to żę spada ciś paliwa w magistrali możę być skutkiem uszkodzenia membrany podciśnieniowego regulatora ciśnienia paliwa .przez membranę i wężyk podciśnienia poliwo sączy się do dolotu .
musi upłynąć jakiś czas od zgaszenia ok 3 min i jest problem
w trakcie rozruchu jest za bogato i zalewa stąd możę być te palenie niby na 3 garki. sprawdzić łatwo ściągająć wężyk podciśnienia .nie ma prawa być sladów benz ani zapachu . radził bym nie zasklepiać wężyka bo go rozerwie ciś paliwa tylko założyć sprawny regulator.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2007 19:59:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
no a ja juz znalazlem to przez co mi nie palilo. otorz wydarlem wtyrski jeszcze raz i sobie je poogladalem. okazuje sie ze miedzy chromowana koncowka a trzonem zaworu saczy sie paliwo. ale to i tak nic. z trzech wtryskow w ciagu 15 min wykapalo do sloika jakies 30 kropli paliwa. wiec jak wykapuje to paliwo do cylindra to raz ze zaleje silnik przy zapalaniu a dwa ze w rurkach miedzy magistrala a wtryskiem jest powietrze i tu jest przyczyna.

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2007 17:07:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 10:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
Z tym regulatorem cisnienia paliwa u mnie enduro jest trochę inaczej nie mam tam żadnego wężyka gumowego co by był połączony z kolektorem ssącym
(chyba że nie to ogladałem )jest krótki wężyk ale połączony jest z filtrem powietrza a inne są zbroione i połączone są z rozdzielaczem pzliwa.
Czy ktoś mi powie gdzie znajduje się u mnie zawór zwrotny :?: czy to prawda że znajduje się on w pompie paliwa i nie jest wymienialny chyba że z pompą paliwa (pierburg) :(:

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: