Najszybciej dojdziesz jak podłączysz autko pod kompa lpg i zczytasz błędy także jedz do warsztatu i niech Ci zczytają i będziesz wiedział na czym stoisz, a jeśli nie to skoro wymieniłeś świece, kable itd. innym wyjściem jest czyszczenie przepustnicy co będzie tańszym rozwiązaniem a bardzo możliwe że tu siedzi problem, przy jeździe na gazie występuje zanieczyszczenie przepustnicy.Po około 15 tys silnik zaczyna nierówno pracować na biegu jałowym
Zdarza się ze zgaśnie np po wyrzyceniu biegu na luz.Porzadane wyczuszczenie przepustnicy (zwlaszcza bardzo zapuszczonej, tzn. nie czyszczonej przez 40kkm i wiecej) polega na jej zdemontowaniu z kolektora i wyczysczeniu za pomoca pedzelka i benzyny. Podobno są jakieś spreye, ale efekt nie jest aż tak osiągalny jak porządne czyszczenie benzynką

A czy obroty skaczą tylko na biegu jałowym czy też na wyższych obrotach bo to dość ważne pytanie?, jeśli tylko na niskich obrotach( bieg jałowy) to stawiam na silniczek krokowy on odpowiada za obroty b. jałowego