.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 13:52:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 '01 1,9TDI ASV] prośba o ocenę Log Vag
PostNapisane: 05.sty.2007 22:42:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2006 22:07:51
Posty: 100
Lokalizacja: Łódź
Prośba o ocenę tych logów które mam nadzieję wyszły jak trzeba.
Tutaj grupy 2 4 8 10 11 13

Obrazek
Obrazek



Tutaj wtryski statycznie

Group A: '013
Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4


0.00 -0.42 -0.42 0.19 0.61
0.40 -0.40 -0.40 0.19 0.61
0.80 -0.40 -0.40 0.19 0.61
1.20 -0.42 -0.40 0.19 0.61
1.58 -0.42 -0.42 0.19 0.61
1.98 -0.42 -0.42 0.19 0.61
2.38 -0.40 -0.40 0.19 0.61
2.78 -0.42 -0.40 0.19 0.61
3.18 -0.42 -0.42 0.21 0.61
3.57 -0.42 -0.40 0.21 0.61
3.97 -0.42 -0.42 0.21 0.61
4.35 -0.42 -0.42 0.21 0.61
4.75 -0.42 -0.42 0.21 0.61
5.15 -0.42 -0.42 0.24 0.61
5.53 -0.42 -0.42 0.24 0.59
5.93 -0.42 -0.42 0.26 0.61
6.32 -0.42 -0.42 0.26 0.61
6.72 -0.42 -0.42 0.26 0.61
7.12 -0.42 -0.42 0.26 0.59
7.52 -0.42 -0.42 0.26 0.61
7.92 -0.42 -0.42 0.26 0.59
8.30 -0.42 -0.42 0.26 0.59


I Jeszcze grupa 000 i 3 statycznie


Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75%
STAMP /min mg/R mg/R %
43 45 0 25 97 197 79 171 101 83 0.00 903 280.0 275.0 56.2
43 43 0 24 97 197 79 171 101 81 0.74 903 280.0 280.0 56.6
43 48 0 23 97 197 79 171 101 82 1.47 903 280.0 270.0 55.4
43 44 0 24 97 196 79 171 101 87 2.22 903 280.0 285.0 55.4
43 45 0 24 97 197 79 171 101 81 2.98 903 280.0 275.0 56.2
43 43 0 23 97 197 79 171 101 85 3.71 903 280.0 275.0 55.8
43 46 0 23 97 197 78 171 101 85 4.45 903 280.0 275.0 56.2
43 41 0 24 97 197 79 171 101 79 5.20 903 280.0 265.0 55.4
43 44 0 24 97 197 79 171 101 85 5.95 903 280.0 270.0 55.4
43 43 0 23 97 197 79 171 101 83 6.69 903 280.0 280.0 56.2
43 46 0 23 97 197 79 171 101 85 7.42 903 280.0 270.0 56.6
43 42 0 23 97 197 79 171 101 84 8.16 903 280.0 280.0 56.2
43 45 0 24 97 197 78 171 101 82 8.91 903 280.0 285.0 55.4
43 43 0 23 97 197 79 171 101 87 9.66 903 280.0 285.0 56.2
43 45 0 23 97 197 78 171 101 82 10.40 903 280.0 280.0 56.2
43 40 0 24 97 197 78 171 101 85 11.13 903 280.0 265.0 55.8
43 46 0 24 97 197 78 171 101 81 11.89 903 280.0 280.0 55.8
43 43 0 23 97 197 78 171 101 85 12.64 882 280.0 290.0 56.6
43 45 0 24 97 197 78 171 101 86 13.39 903 280.0 270.0 55.8
43 46 0 24 97 197 78 171 101 83 14.13 903 280.0 270.0 56.6
43 47 0 24 97 197 78 171 101 83 14.86 903 280.0 270.0 56.6
43 44 0 24 97 197 78 171 101 88 15.61 903 280.0 290.0 55.4
43 44 0 24 97 197 78 171 101 82 16.37 903 280.0 290.0 55.8
43 43 0 23 97 197 78 171 101 84 17.10 903 280.0 290.0 55.0
43 42 0 23 97 197 78 170 101 81 17.84 903 280.0 285.0 56.2
43 41 0 23 97 197 78 171 101 85 18.57 903 280.0 270.0 56.2
43 45 0 23 97 197 78 170 101 84 19.32 903 280.0 280.0 56.2
43 45 0 23 97 197 78 170 101 81 20.08 903 280.0 285.0 55.8
43 44 0 23 97 197 78 171 101 87 20.81 903 280.0 285.0 55.4


Ktoś powiedział że słychać troche nie tak turbinę, mi się też wydaje że auto nie jedzie tak jak powinno

Dzięki :)

_________________
Jak tak to tak jak nie to nie
Było A3 8L 5D 1,9 ASV
Jest E91 Touring 163km
VW CC 170km DSG
Będzie B8 Quattro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 23:41:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie moze jechac dobrze z takim przeplywomierzem.
wymien go i samochod zacznie jezdzic prawidlowo.
turbina ok.
wtryskiwacze ok.
generalnie wszytsko ok z wyjatkiem przeplywomierza.

[+]
samochod od 2600rpm traci moc [tak, jakby ktos delikatnie zdejmowal Twa stope z pedalu akceleratora...], zgadza sie?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 00:33:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2006 22:07:51
Posty: 100
Lokalizacja: Łódź
meszrum napisał(a):
nie moze jechac dobrze z takim przeplywomierzem.
wymien go i samochod zacznie jezdzic prawidlowo.
turbina ok.
wtryskiwacze ok.
generalnie wszytsko ok z wyjatkiem przeplywomierza.

[+]
samochod od 2600rpm traci moc [tak, jakby ktos delikatnie zdejmowal Twa stope z pedalu akceleratora...], zgadza sie?


Ciężko mi ocenić czy traci moc bo nie mam bezpośredniego porównania z czymś co ma 110km. Mam tylko Ocavie AXR 101 km i jeździ o niebo lepiej ale PD lepiej chodzą. Kiedyś jechałem A6 110km i chyba rzeczywiście ciągła lepiej.
Czy nie spróbować przeczyścić, czy od razu kupować nowy?

_________________
Jak tak to tak jak nie to nie
Było A3 8L 5D 1,9 ASV
Jest E91 Touring 163km
VW CC 170km DSG
Będzie B8 Quattro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 00:37:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Wygląda także że masz lekko przycinające się kierownice spalin. I najprawdopodobniej idą pęcherzyki powietrza z paliwem - czy auto nie szarpnie od czasu do czasu?

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 00:45:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2006 22:07:51
Posty: 100
Lokalizacja: Łódź
Jozef napisał(a):
Wygląda także że masz lekko przycinające się kierownice spalin. I najprawdopodobniej idą pęcherzyki powietrza z paliwem - czy auto nie szarpnie od czasu do czasu?


Nie szarpie, ale jak postoi 24h to pali za 2, 3 razem ->nie wiem jak wygląda kąt wtrysku.
Czy przy takiej kondycji turbiny opłaca się czyścić kierownice czy oddać od razu do regeneracji?

_________________
Jak tak to tak jak nie to nie
Było A3 8L 5D 1,9 ASV
Jest E91 Touring 163km
VW CC 170km DSG
Będzie B8 Quattro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 00:56:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zrob sama grupe 011 na czwartym biegu [polecam na autostradzie].
VAG-Com jest mily z wieloma blokami naraz, jednak sample ratio nie wyrabia i czasem rzeczywiscie widac to, o czym pisze Jozef.

choc stawialbym raczej na niedokladny odczyt [wiecej niz jedna grupa jednoczesnie], anizeli kierownice.

przeplywomierz mozesz wyczyscic [choc raczej niezbyt wiele to da].
sprawdz go w probie dynamicznej na 003 i 008.
u Ciebie wyraznie na 008 obcina dawke, co z reszta widac po niskich wartosciach na 010.

[+]
Jozef ma racje - sa pecherzyki.
mea culpa - nie zauwazylem ich na 004.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 01:04:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
macieksiwy napisał(a):
Jozef napisał(a):
Wygląda także że masz lekko przycinające się kierownice spalin. I najprawdopodobniej idą pęcherzyki powietrza z paliwem - czy auto nie szarpnie od czasu do czasu?


Nie szarpie, ale jak postoi 24h to pali za 2, 3 razem ->nie wiem jak wygląda kąt wtrysku.
Czy przy takiej kondycji turbiny opłaca się czyścić kierownice czy oddać od razu do regeneracji?


Dlaczego chcesz oddawać do regeneracji sprawną turbinę? Jeśli potrafi nabić 2bary przy 4000rpm, a przy tym wciąż masz olej w misie, to znaczy że jest ok :diabel: Tam nic strasznego się nie dzieje. Najprawdopodobniej wystarczy zrobić traskę z obciążeniem i mocnym butem - będzie ładnie regulować.

Co do kąta wtrysku - wejdź w VAG-COMie w grupę 000 i daj (na obrotach jałowych) Basic Settings. Potem w prawym dolnym rogu TDI Timing. W okienku które się pojawi, w prawym dolnym rogu wybierasz typ silnika (ASV). I masz wykres a na nim zaznaczony kąt. Linia środkowa to optymalny. Pozostałe dwie to dolne i górne ograniczenie. Najlepiej być na środku/nieco ponad. Poniżej środkowej może słabiej palić. Oprócz kąta, sprawdził bym czy w nocy nie zbiera się powietrze w przewodach (trzeba dac przeźroczysty do pompy). Bo wydaje mi się że pompa zaciąga powietrze. Co do czyszczenia przepływki to się nie wypowiem. W każdym razie teraz jest, zgodnie z tym co napisał Meszrum, źle.

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: kąt wtrysku
PostNapisane: 05.lut.2007 12:28:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2006 22:07:51
Posty: 100
Lokalizacja: Łódź
Jozef napisał(a):
macieksiwy napisał(a):
Jozef napisał(a):
Wygląda także że masz lekko przycinające się kierownice spalin. I najprawdopodobniej idą pęcherzyki powietrza z paliwem - czy auto nie szarpnie od czasu do czasu?


Nie szarpie, ale jak postoi 24h to pali za 2, 3 razem ->nie wiem jak wygląda kąt wtrysku.
Czy przy takiej kondycji turbiny opłaca się czyścić kierownice czy oddać od razu do regeneracji?


Dlaczego chcesz oddawać do regeneracji sprawną turbinę? Jeśli potrafi nabić 2bary przy 4000rpm, a przy tym wciąż masz olej w misie, to znaczy że jest ok :diabel: Tam nic strasznego się nie dzieje. Najprawdopodobniej wystarczy zrobić traskę z obciążeniem i mocnym butem - będzie ładnie regulować.

Co do kąta wtrysku - wejdź w VAG-COMie w grupę 000 i daj (na obrotach jałowych) Basic Settings. Potem w prawym dolnym rogu TDI Timing. W okienku które się pojawi, w prawym dolnym rogu wybierasz typ silnika (ASV). I masz wykres a na nim zaznaczony kąt. Linia środkowa to optymalny. Pozostałe dwie to dolne i górne ograniczenie. Najlepiej być na środku/nieco ponad. Poniżej środkowej może słabiej palić. Oprócz kąta, sprawdził bym czy w nocy nie zbiera się powietrze w przewodach (trzeba dac przeźroczysty do pompy). Bo wydaje mi się że pompa zaciąga powietrze. Co do czyszczenia przepływki to się nie wypowiem. W każdym razie teraz jest, zgodnie z tym co napisał Meszrum, źle.

Pozdrawiam


No właśnie jak wejdę w tdi timing to zaczyna mi migotać kontrolka świec żarowych i silnik przygasa jakby dostawał obciążenie od sprężarki od klimy, a raczej od dwóch. czy to normalne. No i linię kąta wtrysku mam dużo poniżej środkowej. Zimny pali źle.

_________________
Jak tak to tak jak nie to nie
Było A3 8L 5D 1,9 ASV
Jest E91 Touring 163km
VW CC 170km DSG
Będzie B8 Quattro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kąt wtrysku
PostNapisane: 05.lut.2007 12:42:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
macieksiwy napisał(a):

No właśnie jak wejdę w tdi timing to zaczyna mi migotać kontrolka świec żarowych i silnik przygasa jakby dostawał obciążenie od sprężarki od klimy, a raczej od dwóch. czy to normalne. No i linię kąta wtrysku mam dużo poniżej środkowej. Zimny pali źle.



Migotanie kontrolki świec żarowych to normalna sprawa przy diagnozowaniu w nastawach podstawowych.
Natomiast klimatronic zrób na OFF przy logowaniu

Panowie Meszrum, Jozef - gdzie widzicie te pęcherzyki powietrza w logu 004, bardzo mnie to interesuje :D

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2007 14:19:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Wykonuj logowanie dla każdej z tych grup, ale niezależnie (chodzi o niskie ratio dla kilku grup logowanych jednocześnie)
2. Dla pewności wrzuć grupę 003, sprawdzimy czy faktycznie przepływomierz jest do końca sprawny.
3. Wtryski zdrowe, turbo zdrowe, choć sztanga nie reaguje już tak płynnie (za rok , może 2 trzeba będzie turbo wyjąć i pozbyć się zeń sadzy).
4. Wrzuć jeszcze blok 000 z włączonym basic settings. Bo tak czy inaczej kąt masz źle ustawiony, ale nie wiem czy twój log z 000 jest dla BS czy dynamicznie ?

Z poprawnymi logami zapraszamy ponownie ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 19:54:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2006 22:07:51
Posty: 100
Lokalizacja: Łódź
baskecik napisał(a):
1. Wykonuj logowanie dla każdej z tych grup, ale niezależnie (chodzi o niskie ratio dla kilku grup logowanych jednocześnie)
2. Dla pewności wrzuć grupę 003, sprawdzimy czy faktycznie przepływomierz jest do końca sprawny.
3. Wtryski zdrowe, turbo zdrowe, choć sztanga nie reaguje już tak płynnie (za rok , może 2 trzeba będzie turbo wyjąć i pozbyć się zeń sadzy).
4. Wrzuć jeszcze blok 000 z włączonym basic settings. Bo tak czy inaczej kąt masz źle ustawiony, ale nie wiem czy twój log z 000 jest dla BS czy dynamicznie ?

Z poprawnymi logami zapraszamy ponownie ;)



Dzięki basket porobie z bratem jeszcze raz logi wyślę komplet

_________________
Jak tak to tak jak nie to nie
Było A3 8L 5D 1,9 ASV
Jest E91 Touring 163km
VW CC 170km DSG
Będzie B8 Quattro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 91 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: