Dzięki za odpowiedż Jack do tej pory jeździłem mondeo TD i daltego troche sie bałem o to parowanie bo tam tego nie było.
W sumie jak sie przegazuje to rzeczywiście woda z tłumika sie leje a dzisiaj zamówiłem już 2 strumienice bo moje katy są chyba zarżnięte. Twierdze tak dla tego że wymieniłem końcowy tłumik na sportowy a ze starego wysypałem 4kawałki jakieś 5x5cm takiej siateczki chyba wnętrza kata .
I słychać też dosyć taki pogłos z katów.
Przyjrzałem się dokładnie i jednak sondy są zaraz za kolektorem u góry czy powinny być też za katami?? czy to takie fabryczne zaślepki.
Mam jeszcze problem odnośnie pracy na zimnym silniku. Na biegu jałowym jest ok ale jak wyjeżdżam z domu zwłaszcza na biegach 1-2-3 między 1500-2500 obr/min troche szarpie silnik i go muli
po jakichś 3-5min jest już ok, jak złapie troche temperatury. Na ciepłym ten efekt nie występuje.
Co to może być??