.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 19:05:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe 2.3 NG] pekla chlodnica ....
PostNapisane: 27.lut.2007 21:46:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
Witam, jak juz pisalem kupilem sobie auto nr.2 ale widze ze kupilem tez pozeracz czasu....

Wczoraj dawalem mu po garach by wyslizgac sie z zaspy sniegu i nagle poleciala para po otwarciu klapy okazalo sie ze pekniety jest plastikowa czesc chlodnicy , gurna przud, dzis ja zakleilem takim niezlym klejem 2-u skaldnikowym, trzyma ok ale za to zaczela sie znowu palic kontrolka wody stan w pozadku krazenie jest temp 60 C a ta mruga niedawno zmienilem czujnik 3\4 pinowy na dobry ale uzywany czyzby padl znowu, po 4 dniach?

no i co moglo byc przyczyna ze rozwalilo chlodnice? nie powinno za duze cisnieni wywalkic zakretki zbiorniczka? i czy moze to byc oznaka konca uszczelki pod glowica, plyn nie ubywal ani nie ma oznak oleju w plynie i odwrotnie...

Juz zaczyna mi sie to pomalu niepodobac..zwalaszcza ze 8 godzin krece przy autach to wieczorami chcialbym o tym nie myslec ale ..nieda rady...

dzieki za kazda podpowiedz!

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 22:26:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
zawór bezpieczeństwa w zakrętce zbiorniczka wyrównawczego nie zadziałał - wymień też ten korek. NG ma tendencję do szybkiego nagrzewania się na postoju niestety, wtedy sytuacji nie poprawia nawet wzmocniony układ chłodzenia...

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2007 22:36:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
mam cicha nadzieje ze sie nie mylisz..., jutro robie dodatkowy wiatrak nawiewu na chlodnice by zalanczal sie na postoju, albo wstawie wieksza chlodnice (od DAF LF) bo nie mam czasu na gotujace sie plyny i pekajace chlodnice..... cos musze wymyslec bo zagotowac silnik przy -2 to troche dziwne, chyba ze wiatrak sie nie zalaczyl dzis zalanczal,
a co myslisz o tej mrugajacej kontrolce wody? znowu padl 3 pinowy?

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 22:24:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
a może styki wtyczek są tak zaśniedziałe że nie łączą i stąd ssygnał o awarii? teraz jest bardzo nieprzyjemna pogoda dla wszelkiej elektryki...

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 23:27:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
styki ok sprawdzane juz z 10 razy....
zmienilem na stary 3 poinowy i mruga na nowym mruga w koncy odcielem kabel nr 3 i nie mruga.....

ale co moze byc przyczyna ze sie czujniki koncza-uwalaja, ?
teraz tylko troche uwagi na poziom wody i temp. silnika..

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2007 07:38:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ja stawiam, ze ten dobry uzywany czujnik jest padniety poprostu...
Moze go poprostu pomierz miernikiem i bedziesz wiedzial...
Kiedys mialem taka sytuacje, ze tani zamiennik wloski powodowal miganie tej kontrolki...chyba poprostu nie trzymal parametrow. Kupilem w ASO za 100 pln nowy i juz na wieki bylo ok :-)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: